Stránka 2 z 5

Napsal: 25 lis 2008, 18:17
od morose
Nemůže být problém už v prvopočátku? Při obrábění....pokud se víc přitlačí nožem, obvykle to dopadá právě takhle. Stačí možná nepatrná nepřesnost a stále se to jen zhoršuje... Vycházím z toho, že po dobrém přetočení se mi závada nikdy nevrátila...Na kaluže a podobný věci bych věřil u sjetýho papíráku ale ne u novýho kotouče. Kvalita materiálu by v té síle hmoty neměla hrát tak brzy roli....

Napsal: 25 lis 2008, 18:22
od Tomas.cz
Já jsem na Octavii koupil Febi a po 35tkm neházej, ale teďkon budu dávat 288mm brzdy který na to prej netrpěj.

Napsal: 25 lis 2008, 19:21
od origoš
Nemůže být problém už v prvopočátku?
Ve výrobě je tento postup: Kotouč se vyhrubuje na soustruhu s přídavkem a potom se funkční plochy, na kterých záleží brousí. Měla by být kontrolována souosost a rovnoběžnost. Pokud to brousí zaučené síly někde v Chině a kontrola je nedostatečná, může dojít k prodeji zmetků. Pokud se soustruží použité kotouče, a umí se to, tak rovnoběžnost a souosost je zaručena. Moc "hulákat" tam ten nůž nejde, protože to má sklony k vibracím a musí se to točit na malé obrátky a malý posuv, aby byl povrch hladký.

Napsal: 25 lis 2008, 19:35
od live69
Alchemix píše:A co tedy doporučujete? Za chvíli budu muset měnit původní kotouče které jsou bez problémů a nechci koupit nějaký shitky a s někým se pak neustále hádat u reklamací a auto mít mimo provoz....
bez auta nebudeš! musíš si koupit jiný a mužeš jezdit hned! ale na reklamaci si počkáš!

Napsal: 25 lis 2008, 20:19
od e36power
By se asi moc lidem nelibylo kdybych jim rekl že jim vymenim kotouce i s nábojema.. (LOL)

Napsal: 25 lis 2008, 20:49
od RomanB
Tomas.cz píše:Já jsem na Octavii koupil Febi a po 35tkm neházej, ale teďkon budu dávat 288mm brzdy který na to prej netrpěj.
Reklamoval jsem dvoje Powerdisky od ATE a až ty nejlacinější od Febi drží - zatím najeto asi 15 tisíc.

Napsal: 25 lis 2008, 21:22
od slovacek.milos
origoš píše:
Nemůže být problém už v prvopočátku?
Ve výrobě je tento postup: Kotouč se vyhrubuje na soustruhu s přídavkem a potom se funkční plochy, na kterých záleží brousí. Měla by být kontrolována souosost a rovnoběžnost. Pokud to brousí zaučené síly někde v Chině a kontrola je nedostatečná, může dojít k prodeji zmetků. Pokud se soustruží použité kotouče, a umí se to, tak rovnoběžnost a souosost je zaručena. Moc "hulákat" tam ten nůž nejde, protože to má sklony k vibracím a musí se to točit na malé obrátky a malý posuv, aby byl povrch hladký.
oni tam brousí kde co ale co je zajímavé že tento problém je u koktávky, pak jsem ho znal u forda, tam se měnilo uložení stabilák rameno, a u kterých aut se jinak vyskytuje tento problém?

měnil jsem třeba bosch made in ukrajina ford tanzit stavební firma věčně nahulákané obrubníky, zámková dlažba, ty kodouče valí dodnes žádný problém miloš

Napsal: 26 lis 2008, 08:51
od Marek77
Pánové, všichni tu hovoříte o značkách jako FEBI, ATE, Zimmermann, Ferodo či Brembo, ale nikdo z vás se tu nezmínil o tom, že by někdy použil kotouče značky AP.

Já je mám jak na Galaxy (288 mm) tak i na Octavii AHF a ani v jednom případě nemám problém. Najedu s každým vozem celkem hodně kilometrů (s Galaxy cca 30.000 a s Octavií i víc) a prostě nevím, že mám brzdy.

Protože jsem zákazníkem třebíčské firmy METEOR, kde je prodávají, zkusil jsem je. A udělal jsem dobře. Destičky mám od španělské firmy REMSA (na tuto kombinaci si nemůžu stěžovat).

Napsal: 26 lis 2008, 09:37
od Richi
Třeba je na Octavii opravdu konstrukční vada.
Ty kotouče mohou na Golfu fungovat, ale Oc. je už jiné auto.

Napsal: 26 lis 2008, 10:03
od schonus
Marek77 píše: Já je mám jak na Galaxy (288 mm) tak i na Octavii AHF a ani v jednom případě nemám problém. Najedu s každým vozem celkem hodně kilometrů (s Galaxy cca 30.000 a s Octavií i víc) a prostě nevím, že mám brzdy.
Mám ATE PD 288mm předek, zadek pouze ATE klasik. Az na ucinek brzd pri enormnim brzdeni si vcelku nemuzu stezovat. O kriveni nemuze byt rec. Je pravdou, ze vykon na brzdach az tolik neutahuju. Najezdeno na deskach s kotouci uz cca 30tis a klid. (crazy)

Kazdopadne diky za link (tyhle cinty mam nejradsi-schovat se za papir)

Napsal: 26 lis 2008, 11:57
od Marek77
Fakt těžko říct, čím to je. Ale přijde mi divné, že poruchovost je "jen" na Octaviích. Přitom identické kotouče přece lze osadit na několik zcela odlišných vozů. Třeba GIV má shodnou nápravu jako OI, víceméně stejné motory, tudíž stejnou váhu na nápravu - a jsou i tam problémy???


Já se spíš soustředím na Galaxy, Octavii mám od firmy a tam to moc neřeším. Ale nemám problém ani tam ani tam. Pravda - brzdím málo, jen je-li to nezbytné, a to zpravidla krátce a intenzívně. Desky mi běžně vydrží 120 - 150.000 km, vzadu to ani neřeším.

Napsal: 26 lis 2008, 16:56
od Richi
Marku Marku, ty jsi s tou svou neuvěřitelnou výdrží součástek, třeba konkrétně pro mne, k drobnému úsměvu.
Nic ve zlém, nemá to být urážka, pouze pousmání nad tím, že mě to všechno vydrží nejvíc třetinu tvých kilometrů. :D

Napsal: 26 lis 2008, 16:57
od origoš
Není to problém jenom Octávií, dělají to i jiná auta, Citroeny, Oply, a další. Záleží asi na štěstí co koupí a jak ta auta provozují.

Napsal: 26 lis 2008, 19:47
od slovacek.milos
origoš píše:Není to problém jenom Octávií, dělají to i jiná auta, Citroeny, Oply, a další. Záleží asi na štěstí co koupí a jak ta auta provozují.
jak píšeš asi jak ty auta provozují, já mám třeba na 1.9 feldě pískací desky z reklamačky a nepískají, naprosto v pohodně jestli někdo jezdí brzda plyn nebo se za někoho napíchne 3 m, metry a kopírovačka brzda plyn :o tak se nesmí ničemu divit :-D miloš

Napsal: 26 lis 2008, 19:49
od Marek77
Richi píše:Marku Marku, ty jsi s tou svou neuvěřitelnou výdrží součástek, třeba konkrétně pro mne, k drobnému úsměvu.
Nic ve zlém, nemá to být urážka, pouze pousmání nad tím, že mě to všechno vydrží nejvíc třetinu tvých kilometrů. :D

Na to existuje bezproblémový a zaručený lék - vyměnit šoféra za takového, který umí jezdit - a budeš spokojený jako já :wink:.