Ja se snazim 1800 - 2400, ale nejde to porad. Ono to s obtokovym turbem ani niz nejde.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
ok, dik za radu, pac celou ''zimu'' zahrivam jak debilMarek77 píše:Zahřívání motoru na místě je nesmysl. Není to dobré vůbec pro nic. Trpí turbo, které je nedostatečně mazáno, do oleje se dostává nespálená nafta, čímž se olej chemicky degraduje, navíc se motor stejně neohřeje, neboť jeho ztrátové teplo je velmi malé. O vysokých emisích (které jsou na volnoběh vždy mnohem vyšší než v provozních otáčkách) ani nemluvím.
Nastartovat, pár sekund počkat, až se motor namaže a vyjet.
Čau. To aditivum používám taky a zdá se mi motor o dost hlučnější. Zkoušel sem i letní verzi tohohle aditiva a tam mi přijde motor tižší. Naftu beru u OMV.subz3ro_tdi píše:Ako si spokojny s tym zimnym VIF? Mne pride k nicomu.... motor je akurat pocutelne hlucnejsi a mozno aj strata vykonu (ale to moze byt placebo). Kazdopadne oproti letnemu neporovnatelne horsie.... letny ma pozitivny vplyv ako na hluk motora, tak jemne pozitivne aj vykon