01 AGR 1U 66kW na 85 kW 335000

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tímhle způsobem přemýšlení nevyměníš ani olej ;) Nechápu co řešíš? (crazy)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

No jak říkám 8000 neni moc ale je to prvni investice ale 20kw moc asi znát nebude i když 81 jede celkem dobře , ve finále k tomu připočíst zadní (2000) kotoučovkou aby to orvhu brzidlo :-D časem spojku . (4000).... a už do ni cpu prachy který nejdou nutný .....
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak každá sranda něco stojí :-D
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

RESUME:

Na zvýšení výkonu se vyprdnu...

asi je lepší investovat do provezne nutných záležitostí nakterých nikdy nešteřim :-D !!!! jako kvalitní olej, rozvody, brzdy atd...

a ne bastlit výkon jednotkou když mužou nastat rizika výše poopsaná...

jo kdybych ji chtel mít dalších pet a vic let neřeším to ani vteřinu a jdu do trysek c čipkem :-D ale takle by to bylo zbytečný tam tu jednotkou (85kw) rvát a pak se strachovat zda neco klekne :-D

timto vám tedy díky za přínosný připomínky a berte to jako uzavřenou věc:-D

:-D !! TEDY mém případě NEZVYŠOVAT VÝKON !! :-D

Chtel jsem to tady práve proto probrat, abych to mel ujasnený :-D

(offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic)
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

j8 sem včera dával trysky sprint 764 do mot. AGR a stálo mě to i s prací 5800.- tak nikomu nedávej 8000.-
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

a kdo ti to tam dával???
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

Drápek tady z fora.
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

hmm to je trohu z ruky pro me spíš tak praha a okoli :-D
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

Trysky sprint 764 stojí 5000 a kdybych si je nechal namontovat tady v servisu tak zaplatím za jednu 300 takkže to je 1200 dohromady 5200 tak nevím za co chceš platit 8000 si obědnej nové trysky přes net a nech si je vyměnit kdekoliv v servisu.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdekoliv bych nedoporučoval ale to je věc volby kažýho...navíc jaký je výrobce těch tvých 764?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

Bosch
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

spacewerk píše:tady dieselpower je nabízí za: 5000,- 4 kousky764 + cca montá a seřízení za 3000 :-D chápu to správne????

Clekem 8000 to neni málo ani hodne, :-D zase tolik pro ziskani 20kw asi pro me investice nebude příliš efektivní :-( když chci tak za rok až dva nový povoz :-D leda že by opravdu odšli do kopru znenadání :-D

koukáš na to špatně , uděláš údržbu na 300 by to fakt chtělo a jako prémii budeš mít 20 kw navíc " dva v jednom "
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já měl 270tkm když jsem dával nový trysky a rozdíl v kultuře chodu je znát.
Těch pár tisíc mě nezabilo, někdo to pročadí, já jsem koupil trysky.
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no je pravda že motor je hlučnejší to me taky sere

když sem ji kupoval tak motor nebyk slyšetk když sem byl vzadu u vekjfuku a ted ho slyšim i o dvacet metrů dál :-D

vezu to k Ladasovi přes týden tak sem zvedav jak zhodnoti moji duchodkyni :-D

De facto od novýh ó roku budu jezdit s autem který bude považováno za odpad :-D nemá Euro 3 tzn kdo to koupi bude mustet vytlačit 3talíře při přihlášeni :-D

to je mazec :-D

holt bude muset celj národ jezdit v A8 a R8 RRsport a LS600h aby jsem nejezdily v v pojizdných odpadech :-D
Jamajka
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 26 pro 2006, 22:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jamajka »

Kdo doporučuje nebo provede vyměnu trysek po 120000 je blazen zaprve jim nic nebude a zadruhe je to zahazovani peněz a vyrobce to nikde nedoporučuje !!! je to vždy spojeno jen z nějakou opravou a kolik těch pistu umřelo kvuli tryse to mě zajima
:?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“