Dotaz na VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
inak rozmyslam ze napisem adminovy nech da jednu sekciu ktora by bola stale na vrchu a bol by tam podrobny navod co a ako pre novacikov..aky kabel funguje s akym softom a tak...
a potom kazda nova zacata diskusia na temu aky vag na ake auto bude locknuta adminom...a bude vybavene...co na to admin??
a potom kazda nova zacata diskusia na temu aky vag na ake auto bude locknuta adminom...a bude vybavene...co na to admin??
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
sakine,podívej se na antiradary-distributor.cz/autodiagnostika-c-77
tam máš vypsaný vozy +odpovídajícíkabely.samotnej SW+kabel bude ale možná další problém,pokud nemáš k dispozici čísla kanálů+požadované hodnoty,začneš shánět dílenskou příručku. mimochodem Svoboda radí jen lidem,co platili u něj,pokud koupíš přes motordiag,nečekej technickou podporu,platí i pro vis3. řeším podobnej problém,začínám s VAGUSB+vag304.je to perfekt pro diagnostiku,chyby atd..jsem rád,že jsem nakonec u motordiag nekoupil hexcan805,(měli před vánočkama vyprodáno).,Svoboda o produktech z motordiag tvrdí,že jsou to nelegální kopie.jinak obecně se divím,že se u nás víc nepoužívají kompaktní přístroje jako vag5053,resp.levné resetovače servisních intervalů.každý to zkouší s "levným SW"
tam máš vypsaný vozy +odpovídajícíkabely.samotnej SW+kabel bude ale možná další problém,pokud nemáš k dispozici čísla kanálů+požadované hodnoty,začneš shánět dílenskou příručku. mimochodem Svoboda radí jen lidem,co platili u něj,pokud koupíš přes motordiag,nečekej technickou podporu,platí i pro vis3. řeším podobnej problém,začínám s VAGUSB+vag304.je to perfekt pro diagnostiku,chyby atd..jsem rád,že jsem nakonec u motordiag nekoupil hexcan805,(měli před vánočkama vyprodáno).,Svoboda o produktech z motordiag tvrdí,že jsou to nelegální kopie.jinak obecně se divím,že se u nás víc nepoužívají kompaktní přístroje jako vag5053,resp.levné resetovače servisních intervalů.každý to zkouší s "levným SW"
jinak 100% souhlasím s package,protože chybí jakákoliv technická podpora od VW group pro běžné uživatele vozu.VW group chce prodávat auta,ale neposkytuje k zakoupeným vozům technickou podporu,vše je postaveno na komerční bázi.Proč byly u nás nejrozšířenější fav + fel? Protože na nich šlo vše udělat doma a nemuselo se s každým prdem do servisu(vč.pitomé výměny oleje). Pokud pominu přepis tachometrů.tak reset.servisních intervalů je nejčastějším důvodem k tomu,že se uživatelé vozů začnou shánět po nějakém kabelu a SW,přitom jednoduchý resetovač se zaplatí při první výměně oleje doma,leč málokdo ví o tom,že existují. Není to toiž takový kšeft,jako SW.Kdyby si leckterý uživatel měl možnost prolistovat dílenskou příručku k vozu,mnohdy by se do té diagnostiky ani nepouštěl.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
cim viac ludi by sa v tom hrabalo tym viac roboty by mali servisy...su ludia ktory maju kabel aj sw a manual a aj tak nevedia co maju spravit..holt musis sa zmierit s tym ze je dnes pokrok a v autach je kopec elektroniky..to nieje favorit...to uz je ina liga..a preto to nieje dostupne..kto chce a rozumie sa tomu tak si to zozenie a robi..takze nemas uplnu pravdu..poznam kopec mechanikov a dobrych mechanikov ale das im do ruky PC to ako keby si dal opici pero aby pisala...proste to nejde...podpora znackovym servisom je a bola vzdy na vyssej urovni ako na nete..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
V určitých věcech s tebou souhlasím, ale dost velká část lidí bude jezdit déle když jim zahodíš nářadí a utrhneš lanko od kapoty. Plno lidí si myslí, že po zakoupení vagu z nich budou odborníci a že už za nic nebudou muset platit. Dost lidí přijde v lepším případě na to, že samotný vag bez dalších znalostí je jim k ničemu a v tom horším zaplatí víc, bo něco rozrejpali a neví co s tím.zdendazde píše:jinak 100% souhlasím s package,protože chybí jakákoliv technická podpora od VW group pro běžné uživatele vozu.VW group chce prodávat auta,ale neposkytuje k zakoupeným vozům technickou podporu,vše je postaveno na komerční bázi.Proč byly u nás nejrozšířenější fav + fel? Protože na nich šlo vše udělat doma a nemuselo se s každým prdem do servisu(vč.pitomé výměny oleje). Pokud pominu přepis tachometrů.tak reset.servisních intervalů je nejčastějším důvodem k tomu,že se uživatelé vozů začnou shánět po nějakém kabelu a SW,přitom jednoduchý resetovač se zaplatí při první výměně oleje doma,leč málokdo ví o tom,že existují. Není to toiž takový kšeft,jako SW.Kdyby si leckterý uživatel měl možnost prolistovat dílenskou příručku k vozu,mnohdy by se do té diagnostiky ani nepouštěl.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
teraz 100% suhlasim so zajacom
Bugs.Bunny píše:V určitých věcech s tebou souhlasím, ale dost velká část lidí bude jezdit déle když jim zahodíš nářadí a utrhneš lanko od kapoty. Plno lidí si myslí, že po zakoupení vagu z nich budou odborníci a že už za nic nebudou muset platit. Dost lidí přijde v lepším případě na to, že samotný vag bez dalších znalostí je jim k ničemu a v tom horším zaplatí víc, bo něco rozrejpali a neví co s tím.zdendazde píše:jinak 100% souhlasím s package,protože chybí jakákoliv technická podpora od VW group pro běžné uživatele vozu.VW group chce prodávat auta,ale neposkytuje k zakoupeným vozům technickou podporu,vše je postaveno na komerční bázi.Proč byly u nás nejrozšířenější fav + fel? Protože na nich šlo vše udělat doma a nemuselo se s každým prdem do servisu(vč.pitomé výměny oleje). Pokud pominu přepis tachometrů.tak reset.servisních intervalů je nejčastějším důvodem k tomu,že se uživatelé vozů začnou shánět po nějakém kabelu a SW,přitom jednoduchý resetovač se zaplatí při první výměně oleje doma,leč málokdo ví o tom,že existují. Není to toiž takový kšeft,jako SW.Kdyby si leckterý uživatel měl možnost prolistovat dílenskou příručku k vozu,mnohdy by se do té diagnostiky ani nepouštěl.
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
ale vo tom to je
spousta lidí neví,že k vagu potřebuje kódy,a to zn. dílenskou příručku,k tomu kody poruch nebo vis.já to řeším,protože mě moje auto zajímá,teď např.bedeme tejden stahovat dílenskou příručku,prej to má čtvrt giga.nakonec se stejně půjdu otočit v servisu,protože stejně nezjistím návaznosti lambdy na sekvenční vstřikování LPG(druhá řídící jednotka).ale to bude až po novým roce,až tam někdo bude,......a vo tom to taky je
spousta lidí neví,že k vagu potřebuje kódy,a to zn. dílenskou příručku,k tomu kody poruch nebo vis.já to řeším,protože mě moje auto zajímá,teď např.bedeme tejden stahovat dílenskou příručku,prej to má čtvrt giga.nakonec se stejně půjdu otočit v servisu,protože stejně nezjistím návaznosti lambdy na sekvenční vstřikování LPG(druhá řídící jednotka).ale to bude až po novým roce,až tam někdo bude,......a vo tom to taky je- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most