Stránka 2 z 3

Napsal: 26 pro 2008, 11:03
od Package
inak rozmyslam ze napisem adminovy nech da jednu sekciu ktora by bola stale na vrchu a bol by tam podrobny navod co a ako pre novacikov..aky kabel funguje s akym softom a tak...
a potom kazda nova zacata diskusia na temu aky vag na ake auto bude locknuta adminom...a bude vybavene...co na to admin??

Napsal: 26 pro 2008, 15:06
od Bugs.Bunny
Informací nejen o vagu a potřebných kabelech je tu více než dost. Stačí pořádně číst.

Napsal: 26 pro 2008, 15:24
od Package
ja viem ja som skor myslel dat ty info na jednu linku a hotovo...ostatne taketo temy potom zatvarat..

Napsal: 26 pro 2008, 15:33
od Bugs.Bunny
Ono by to muselo být tak jak píšeš s každým třetím tématem. :roll:
Obecně by tu mělo platit, že napřed čtu a potom se ptám.

Napsal: 26 pro 2008, 15:54
od Package
jaj vsak to ano...a najlepsie je ked napisu ze tlacitko HLEDAT som uz pouzil a aj tak mi nic nenaslo..vtedy idem vyskocit z koze....alebo naslo a nerozumiem tomu...

Napsal: 26 pro 2008, 19:34
od zdendazde
sakine,podívej se na antiradary-distributor.cz/autodiagnostika-c-77
tam máš vypsaný vozy +odpovídajícíkabely.samotnej SW+kabel bude ale možná další problém,pokud nemáš k dispozici čísla kanálů+požadované hodnoty,začneš shánět dílenskou příručku. mimochodem Svoboda radí jen lidem,co platili u něj,pokud koupíš přes motordiag,nečekej technickou podporu,platí i pro vis3. řeším podobnej problém,začínám s VAGUSB+vag304.je to perfekt pro diagnostiku,chyby atd..jsem rád,že jsem nakonec u motordiag nekoupil hexcan805,(měli před vánočkama vyprodáno).,Svoboda o produktech z motordiag tvrdí,že jsou to nelegální kopie.jinak obecně se divím,že se u nás víc nepoužívají kompaktní přístroje jako vag5053,resp.levné resetovače servisních intervalů.každý to zkouší s "levným SW"

Napsal: 26 pro 2008, 20:41
od zdendazde
jinak 100% souhlasím s package,protože chybí jakákoliv technická podpora od VW group pro běžné uživatele vozu.VW group chce prodávat auta,ale neposkytuje k zakoupeným vozům technickou podporu,vše je postaveno na komerční bázi.Proč byly u nás nejrozšířenější fav + fel? Protože na nich šlo vše udělat doma a nemuselo se s každým prdem do servisu(vč.pitomé výměny oleje). Pokud pominu přepis tachometrů.tak reset.servisních intervalů je nejčastějším důvodem k tomu,že se uživatelé vozů začnou shánět po nějakém kabelu a SW,přitom jednoduchý resetovač se zaplatí při první výměně oleje doma,leč málokdo ví o tom,že existují. Není to toiž takový kšeft,jako SW.Kdyby si leckterý uživatel měl možnost prolistovat dílenskou příručku k vozu,mnohdy by se do té diagnostiky ani nepouštěl.

Napsal: 26 pro 2008, 21:19
od Package
cim viac ludi by sa v tom hrabalo tym viac roboty by mali servisy...su ludia ktory maju kabel aj sw a manual a aj tak nevedia co maju spravit..holt musis sa zmierit s tym ze je dnes pokrok a v autach je kopec elektroniky..to nieje favorit...to uz je ina liga..a preto to nieje dostupne..kto chce a rozumie sa tomu tak si to zozenie a robi..takze nemas uplnu pravdu..poznam kopec mechanikov a dobrych mechanikov ale das im do ruky PC to ako keby si dal opici pero aby pisala...proste to nejde...podpora znackovym servisom je a bola vzdy na vyssej urovni ako na nete..

Napsal: 26 pro 2008, 21:29
od Bugs.Bunny
zdendazde píše:jinak 100% souhlasím s package,protože chybí jakákoliv technická podpora od VW group pro běžné uživatele vozu.VW group chce prodávat auta,ale neposkytuje k zakoupeným vozům technickou podporu,vše je postaveno na komerční bázi.Proč byly u nás nejrozšířenější fav + fel? Protože na nich šlo vše udělat doma a nemuselo se s každým prdem do servisu(vč.pitomé výměny oleje). Pokud pominu přepis tachometrů.tak reset.servisních intervalů je nejčastějším důvodem k tomu,že se uživatelé vozů začnou shánět po nějakém kabelu a SW,přitom jednoduchý resetovač se zaplatí při první výměně oleje doma,leč málokdo ví o tom,že existují. Není to toiž takový kšeft,jako SW.Kdyby si leckterý uživatel měl možnost prolistovat dílenskou příručku k vozu,mnohdy by se do té diagnostiky ani nepouštěl.
V určitých věcech s tebou souhlasím, ale dost velká část lidí bude jezdit déle když jim zahodíš nářadí a utrhneš lanko od kapoty. Plno lidí si myslí, že po zakoupení vagu z nich budou odborníci a že už za nic nebudou muset platit. Dost lidí přijde v lepším případě na to, že samotný vag bez dalších znalostí je jim k ničemu a v tom horším zaplatí víc, bo něco rozrejpali a neví co s tím. ;)

Napsal: 26 pro 2008, 21:38
od Package
teraz 100% suhlasim so zajacom
Bugs.Bunny píše:
zdendazde píše:jinak 100% souhlasím s package,protože chybí jakákoliv technická podpora od VW group pro běžné uživatele vozu.VW group chce prodávat auta,ale neposkytuje k zakoupeným vozům technickou podporu,vše je postaveno na komerční bázi.Proč byly u nás nejrozšířenější fav + fel? Protože na nich šlo vše udělat doma a nemuselo se s každým prdem do servisu(vč.pitomé výměny oleje). Pokud pominu přepis tachometrů.tak reset.servisních intervalů je nejčastějším důvodem k tomu,že se uživatelé vozů začnou shánět po nějakém kabelu a SW,přitom jednoduchý resetovač se zaplatí při první výměně oleje doma,leč málokdo ví o tom,že existují. Není to toiž takový kšeft,jako SW.Kdyby si leckterý uživatel měl možnost prolistovat dílenskou příručku k vozu,mnohdy by se do té diagnostiky ani nepouštěl.
V určitých věcech s tebou souhlasím, ale dost velká část lidí bude jezdit déle když jim zahodíš nářadí a utrhneš lanko od kapoty. Plno lidí si myslí, že po zakoupení vagu z nich budou odborníci a že už za nic nebudou muset platit. Dost lidí přijde v lepším případě na to, že samotný vag bez dalších znalostí je jim k ničemu a v tom horším zaplatí víc, bo něco rozrejpali a neví co s tím. ;)

Napsal: 26 pro 2008, 21:49
od Bugs.Bunny
:)

Napsal: 26 pro 2008, 22:18
od zdendazde
ale vo tom to je (LOL) spousta lidí neví,že k vagu potřebuje kódy,a to zn. dílenskou příručku,k tomu kody poruch nebo vis.já to řeším,protože mě moje auto zajímá,teď např.bedeme tejden stahovat dílenskou příručku,prej to má čtvrt giga.nakonec se stejně půjdu otočit v servisu,protože stejně nezjistím návaznosti lambdy na sekvenční vstřikování LPG(druhá řídící jednotka).ale to bude až po novým roce,až tam někdo bude,......a vo tom to taky je

Napsal: 29 pro 2008, 22:32
od Papko
Mam jednu otazku ohladom HEX-CAN a VAG Com.Ak mam Origo Hex Can kabel bude mi to spolupracovat napr s VIS ktore stiahnem z netu?Alebo budem musiet kupit legalny software?

Napsal: 29 pro 2008, 23:24
od Bugs.Bunny
Papko píše:Mam jednu otazku ohladom HEX-CAN a VAG Com.Ak mam Origo Hex Can kabel bude mi to spolupracovat napr s VIS ktore stiahnem z netu?Alebo budem musiet kupit legalny software?
Vag Info System si můžeš klidně pustit na jiném PC. S kabelem to nemá nic společného.

Napsal: 29 pro 2008, 23:24
od kevino
Papko píše:Mam jednu otazku ohladom HEX-CAN a VAG Com.Ak mam Origo Hex Can kabel bude mi to spolupracovat napr s VIS ktore stiahnem z netu?Alebo budem musiet kupit legalny software?
:idea: