co taky jezdi autama
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No s tim Fordem a Fiatem souhlasim, ale proti francouzum nic nemam, jezdil jsem celkem dost francouzskyma naftakama a nemuzu si stezovat, jak Peugeot tak Renault sezerou co se jim nalije a dokonce to docela jede, znam P205 1,8 D ktera ma pres pul milionu a chyta i v nejhorsich mrazech, ja jsem mel R19 1,9D ktera najezdila pres 400tis a taky nemela problem, spotreba velice obstojna a docela to jelo. Jinak dTi a HDi jsou myslim velice povedene motory. No a srovnam li pohodli v P605 nebo R Safrane a treba takovem Passatu ve stejnem roku, tak frantici docela vedou.
Toledo 1L 1,9 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Nevím nevím motor eskort 1.8 D není žádnej držák ve 300.000 nejsou tlaky nic moc, ale 140km/h letí i 800km v kuse při spotřebě 5,1 na 100km. Testovano na italské dálnici. A na Transita 2.5TD nedam dopustit (Najeto 250.000 km) a loudá se 140km/h. Zatím obě auta vždy dojela domů. Jezdím už 6 let mimo jiné 2x ročně Itálii 2500km.
Eskorta bych si už nekoupil Transita jo.
Eskorta bych si už nekoupil Transita jo.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
moje zkušenost s ropaky (výhradně TDI) je taková, že -
1) smrdí, rachotí a moc nežerou
2) zátah 2.0 TDI je skutečně impozantní (v OII) i na 6 to příjemně táhne i nad 150kmh
no a jsme u jádra PUDLA
kvůli úzkému pásmu využitelných otáček je třeba pořád řadit a řadit a řadit.
Inženýři vyvinuli 6st převodovku a vydávají to za pokrok oproti trapné 5st převodovce, se kterou se vlastně můžeme jít zakopat. Kdo má 5st je out, nýmand a vůbec 100 let za Sovětským Svazem
Považte, že letos jsem pořídil nový osobní automobil se 4EAT a jsem nadmíru spokojen, motor je pružný, hydroměnič laskavý a dohromady to funguje úplně supr. (že jo Tehaci ).
BTW - ty 6st zázraky mi pokaždé evokují dobu "minula", když jsem jezdil jako školák Ikarusem a litoval řidiče tohoto maďarského zázraku, protože rozjet to monstrum znamenalo zařadit asi tak 10 mezi 2 zastávkami, nedej bože aby se tam objevily semafory.......(a to nebrzdil motorem )
Tak ten mě dostal hlavně tato věta:kvůli úzkému pásmu využitelných otáček je třeba pořád řadit a řadit a řadit.
1) smrdí, rachotí a moc nežerou
2) zátah 2.0 TDI je skutečně impozantní (v OII) i na 6 to příjemně táhne i nad 150kmh
no a jsme u jádra PUDLA
kvůli úzkému pásmu využitelných otáček je třeba pořád řadit a řadit a řadit.
Inženýři vyvinuli 6st převodovku a vydávají to za pokrok oproti trapné 5st převodovce, se kterou se vlastně můžeme jít zakopat. Kdo má 5st je out, nýmand a vůbec 100 let za Sovětským Svazem
Považte, že letos jsem pořídil nový osobní automobil se 4EAT a jsem nadmíru spokojen, motor je pružný, hydroměnič laskavý a dohromady to funguje úplně supr. (že jo Tehaci ).
BTW - ty 6st zázraky mi pokaždé evokují dobu "minula", když jsem jezdil jako školák Ikarusem a litoval řidiče tohoto maďarského zázraku, protože rozjet to monstrum znamenalo zařadit asi tak 10 mezi 2 zastávkami, nedej bože aby se tam objevily semafory.......(a to nebrzdil motorem )
Tak ten mě dostal hlavně tato věta:kvůli úzkému pásmu využitelných otáček je třeba pořád řadit a řadit a řadit.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
no na fordy mam blby vzpomínky. koupil jsem fiestu 1,8D, což byl muj první diesel, s potkanym motor. dělala se na nem komplet GO, vybrus, kroužky, nova vačky.... žralo to 8l/100km a po 20tis km k tomu jeste na kazdejch 10km pribyl 1l oleje, kterej to sežralo. to byla moje první a poslední zkusenost s Fordem.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Ne, že bych chrochtavejm Fordům nějak zvlášt fandil, ale tak zlý to zas není. Je to taky trochu o stavu motoru. Měl jsem Escorta 1,8D pět let, olej nebral, spotřeba kolem 5L/100, sice žádný letadlo, ale docela tichej a spolehlivej byl. Koupil to kámoš a nemůže si ho vynachválit. Za 80 000km měnil akorát ložisko v předním kole a obě kosti.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Že se k tomu ještě vracím z jednoho dvou příkladů ať už positivních, nebo negativních nelze zevšeobecňovat. Určitým měřítkem může být počet aut, které jezdí po silnicích. Fordů jezdí hodně, Peugeotů ještě víc a to, že jezdí ještě Regaty taky něco vypovídá. Záleži skutečně na stavu. Můj soused je invalida a má už několik let chrochtavou Fiestu. Dal za ní hodně peněz, až jsem se divil. Jezdí s ní na nákupy a občas na výlet a jezdí furt a veliký pochvalování. Na druhou stranu je to automechanik, takže je předpoklad, že si špatný auto nevybere.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Nad peugety jeden příběh.
Extraspokojenej člověk s combíkem 3 roky stará 306 ho prodal a koupil novou 607 aby dělal dojem. (Je to obchodník) Ještě v záruční době ho prodal za půlku protože auto bylo víc v servisu než na silnici. Teď si koupil rok starou audinu combíka a chrochtá si (myslím že A4 v quattru)
Teď už si nikdy nekoupí Peugeota ... Je zásadový
Já proti peugeotům nic nemám a lituju že jsem tenkrát neměl peníze na tu 306 co prodával. Byla super, ale tenkrát na mě moc drahá.
Extraspokojenej člověk s combíkem 3 roky stará 306 ho prodal a koupil novou 607 aby dělal dojem. (Je to obchodník) Ještě v záruční době ho prodal za půlku protože auto bylo víc v servisu než na silnici. Teď si koupil rok starou audinu combíka a chrochtá si (myslím že A4 v quattru)
Teď už si nikdy nekoupí Peugeota ... Je zásadový
Já proti peugeotům nic nemám a lituju že jsem tenkrát neměl peníze na tu 306 co prodával. Byla super, ale tenkrát na mě moc drahá.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině
