meranie kompresie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Re: meranie kompresie

Příspěvek od Peete »

takovejhle jsem koupil v A v Louisu za 10 ecek
Nissan Primera SW 1,9 DCi
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

meranie kompresie

Příspěvek od embrojo »

jeste jsem chtel jak dlouho tocit motorem pri zkousce(jakmile se hodnota ustali) nebo po nejakem case??? A jakou by mel mit zhruba motor pri zkousce??
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Re: meranie kompresie

Příspěvek od misoVW »

embrojo píše:jeste jsem chtel jak dlouho tocit motorem pri zkousce(jakmile se hodnota ustali) nebo po nejakem case??? A jakou by mel mit zhruba motor pri zkousce??
Ja tocim do vtedy, kym sa hodnota neustali. Dobry motor ma mat 25-31bar, hranica opotrebenia 19bar. Rozdiel medzi valcami nesmie byt vacsi ako 3bar.(niekto tu pisal 5, ale to sa mi zda vela)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Re: meranie kompresie

Příspěvek od embrojo »

misoVW píše:
embrojo píše:jeste jsem chtel jak dlouho tocit motorem pri zkousce(jakmile se hodnota ustali) nebo po nejakem case??? A jakou by mel mit zhruba motor pri zkousce??
Ja tocim do vtedy, kym sa hodnota neustali. Dobry motor ma mat 25-31bar, hranica opotrebenia 19bar. Rozdiel medzi valcami nesmie byt vacsi ako 3bar.(niekto tu pisal 5, ale to sa mi zda vela)
a pri jake teplote motora to zkousis??
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ja som to skusal za studena. Nameral som 4x 28bar. Tu je slubeny merac ´made by misoVW´ :D (provizorium, postavena s brzdovych trubiek a hadicky) :Obrázek
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: meranie kompresie

Příspěvek od TDI tech »

embrojo píše:
misoVW píše:
embrojo píše:jeste jsem chtel jak dlouho tocit motorem pri zkousce(jakmile se hodnota ustali) nebo po nejakem case??? A jakou by mel mit zhruba motor pri zkousce??
Ja tocim do vtedy, kym sa hodnota neustali. Dobry motor ma mat 25-31bar, hranica opotrebenia 19bar. Rozdiel medzi valcami nesmie byt vacsi ako 3bar.(niekto tu pisal 5, ale to sa mi zda vela)
a pri jake teplote motora to zkousis??
Tlaky meram vzdy pri takej teplote pri ktorej ma motor problem. Napr. ak zle startuje za studena, tak meram pri studenom motore. Ak startuje zle ked je teply tak meranie robim pri zohriatom motore.
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

misoVW píše:ja som to skusal za studena. Nameral som 4x 28bar. Tu je slubeny merac ´made by misoVW´ :D (provizorium, postavena s brzdovych trubiek a hadicky) :Obrázek
uz jsem si taky neco takoveho zrobyl ale jeste musim koupit manometr zadnej co bych mel neni do 30-40bar :( ale jinak dobra prace ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

embrojo píše:uz jsem si taky neco takoveho zrobyl ale jeste musim koupit manometr zadnej co bych mel neni do 30-40bar :( ale jinak dobra prace ;)
Dik ;) Spatny ventil je v tej prvej casti za zhavicom, je s duse z pneumatiky. :) Manometer je z autogenu z acetylenu do 4MPa.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a jak budeš měnit žhaviče nebo svíčky uděláš další přípravek a čtverku máš v kapse, no vlatně už jen 130 éček :-D miloš
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

slovacek.milos píše:a jak budeš měnit žhaviče nebo svíčky uděláš další přípravek a čtverku máš v kapse, no vlatně už jen 130 éček :-D miloš
Milos, benzinove a ine dieslove motory robim velmi, velmi zriedka (nastastie).
Na tie Ecka si budem dlho zvykat. Koruna je koruna :) Vobec neviem co kolko stoji, vsetko preratavam spat a nie som sam.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

Tak tlaky mám změřené a bohužel 1 a 4 válec jsou na tom zle. Co navrhujete dál? GO motoru? Mám 2,4D 5 válec VW T4
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

daj hodnoty co si nameral.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

Nafotil jsem sjetinu z měřáku. Kluk co to dělal mi byl schopen akorát říct že je to blbý, ale jak moc to už jsem z něj nedostal.

Obrázek
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Kareltec:
A co ti ten motor dělá? Startuje špatně, nebo jsi to měřil jen ze zvědavosti?
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

Při mrazech to mizerně startuje, vyměnil jsem všechny žhaviče, zlepšení mírné, tak jsem nechal seřídit čerpadlo a vstřiky, je to lepší tak do třetice jsem nechal změřit tlaky a teď mám hlavu v pejru jestli je motor úplně KO nebo ještě něco vydrží. Auto máme cca půl roku rv. 94 najeto údajně 240 tis. Co vím tak 2,4 d byly držáky, že bych měl vyjímku (wallbash) .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“