Bufík starej sharan D3W problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak na fotky jsem taky zvědavý, protože u žádnýho auta, kde jsem dělal bufíky nic takového nebylo. Ani to tam není kde mít. Palivové vedení k bufíku je plastová trubička v další trubičce, která vede nad nádrží a výfukem od čerpadýlka k bufíku. Ventil pod podlahou nikde nikdy žádný nebyl, ale třeba existuje. Já ho nikdy neviděl.
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
lidi vdržte v pátek budu doma a něco vyfotím a dám to sembodyvlk píše:Tak na fotky jsem taky zvědavý, protože u žádnýho auta, kde jsem dělal bufíky nic takového nebylo. Ani to tam není kde mít. Palivové vedení k bufíku je plastová trubička v další trubičce, která vede nad nádrží a výfukem od čerpadýlka k bufíku. Ventil pod podlahou nikde nikdy žádný nebyl, ale třeba existuje. Já ho nikdy neviděl.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
ale je tam sietka ! len nieje vymenitelna , je zaliata v tom hliniku kde ide zhavicka ! a tam je problem ze je prehorena a preto nejde bufik ale len s neho kvapka nafta !bodyvlk píše:Velmi mnoho kouře je opravdu špatné spalování. U novějších je to sítkou, ale u D3W není. Může být teoreticky špatné čidlo hoření. A le to už jsme probírali. Na palivovým vedení do bufíku není žádný filtr, žádný el. ventil - kromě čerpadýlka a žádná tepelná ochrana. Pokud tedy máš opravdu novou a stopro funkční svíčku, tak se opravdu domluv někde v servisu na topení. Na ty D3W mají oni originál diagnostiku.
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
tak sa pozri lepsie do tej diery kam ide zhavicka ! kedy tam nebola sietka tak sa nikdy bufik nenastartuje lebo sa nema od coho zapalit ! a funkcia je taka ze zhavicka rozpali tu sietku a triska strekne naftu na sietku a tym sa zapali! a este funkcia sietky je taka aby nevzniklo horenie na zhavicke je to taka ochrana !bodyvlk píše:Měl jsem několik D3W na opravu a nikdy tam síťka nebyla a bufík fungoval vždy.
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
to sitko je zalisovane v spalovacej komore a nieje vymenitelne ! (zatial ) Ked sa pozries do tej diery kam ide zhavicka tak ho tam musis zbadat alebo skus dat tenky srobovak a zistis ze tam je ! ja som to zistil az po 2 rokoch co sa s tym zaoberam a tiez som tvrdil ze tam nieje , a ono svina je tam ! kazdy bufik ma sietku inak sa ta nafta neda zapalit .Keby ta nafta striekala na zhavicku tak by dlho nevydrzala spalila by sa a ta sietka je aj ochrana tej sietky.
to pafka : ale ja hovorim o D3W ! a nie o B4W a to je rozdiel v kw
to pafka : ale ja hovorim o D3W ! a nie o B4W a to je rozdiel v kw
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
z principu startovania bufiku to nieje mozne aby tam nebolobodyvlk píše:To ale není D3W. Tam prostě není. Mám spalovací komoru před sebou a můžu tam jezdit šroubovákem jak chci, není tam a bufík funguje.
mam tu nieco pre vas na stiahnutie je tam princip bufiku
http://leteckaposta.cz/609497175
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
