Stránka 2 z 8
Napsal: 14 led 2009, 13:20
od moose
tak motor je rozebrán, bohužel nejsem u servisu a auto uvidím nejdříve v pátek, nicméně je údajně těsnění OK, hlava půjde na tlakování jestli není někde prasklá... tak se modlím aby nebyla. nevíte kolik se pohybuje cena nové hlavy ???
Napsal: 19 led 2009, 11:58
od moose
Napsal: 19 led 2009, 12:05
od moose
a ještě turbo - vypadá OK

Napsal: 19 led 2009, 17:30
od moose
závada druhá
bohužel jsem si dnes byl vyzvednout auto ze servisu a už v servisu při zkušební jízdě došlo ke zkalení nádobky s vodou od oleje. tu jsme 2x vypláchli a po pár km znovu to samé.
hlava je prý v pořádku, těsnění nové, nový termostat. čím by toto mohlo být ? olejový chladič ? ? (v oleji voda zatím není)
edit : omylem jsem napsal olejovy filtr ,ale chtel jsem napsat olejovy chladič....
Napsal: 19 led 2009, 17:39
od misa.89
co chladič olej voda? pod olej filtrem?
Napsal: 19 led 2009, 17:43
od Tomas.cz
Na 90% výměník voda/olej.
Napsal: 19 led 2009, 17:44
od moose
no v servisu si myslí že to bude chladičem oleje (pod nádobkou na vodu - takova ta ,,krabička,, na chlazení oleje...
takže mě s tim nechali jezdit 14 dní a pak se mám zastavit, že se to vypláchne a uvidí se co pak....

spíš mě zajímá proč tak najednou... ???
mohu s tím jezdit takhle 14 dní v těchhle mrazech ???
Napsal: 19 led 2009, 17:55
od misa.89
jestli to je prasklý, tak rozhodně ne!!!! Stratíš olej a uděláš motor!!!!
Napsal: 19 led 2009, 18:00
od kaskader
podľa mňa je tam ten výmenník aj tak na ho.. mne odtieľ ešte na passate presakovala G12 a vážne mi prekážajú kaluže pod autom. aj tak začne ten výmenník plniť svoju funkciu až keď je motor zohriaty, nie? ja by som ho vyradil.
Napsal: 19 led 2009, 18:13
od Jim
moose: ahoj, sice Ti k tomu moc neporadím...ale koukám, že máš nějak smůlu na ty TDI...

tak snad už to dají do kupy

Napsal: 19 led 2009, 18:37
od moose
no nazdar

) no 2,5 byla tragédie, a tahle 1,9 je daleko mín poruchovej, i když ted zrovna stůně, jinak je oproti 2,5 opravdu bezproblemovej ¨:)
jinak se chci zeptat : čím jiným by to ještě teoreticky mohlo být ?
Napsal: 19 led 2009, 20:56
od misa.89
jestli je dobře udělaný to těsnění a hlava je ok, tak jedině tímhle:-)
Napsal: 19 led 2009, 21:19
od moose
tak ted jsem urazil 60km po dálnici, vím že mám ještě špatné čidlo teploty (objednano), to budu taky měnit, takže teplota nepřesáhla 70st..
jel jsem pomalu, netočil jsem to, a až po nějakých 40km jsem zrychlil...
poznatky po příjezdu : olej je ještě rozstříkaný je ho tam cca 8/10, ale až steče, tak se vsadím že ho tam ráno bude stejně jako když jsem ho dnes schválně doléval...
druhý poznatek je - kapalina neubývá (trubka od nádržky suchá), v topení už se nehoní bubliny, více uvidím ráno na světle... - doufám že se mi nebude od výfuku dlouho bíle kouřit...
jo a díky za rady a komentáře, člověk si aspon ujasní co a jak

Napsal: 19 led 2009, 21:46
od pafka
hm , ten výparník voda olej to ai nebude , podle těch fotek , bych řekl , že při sundávání hlavy jim stekl olej do bloku , a teď se dostal do chlad. kapaliny, odsaj to co je v nádobce, nebo ještě lepší je nádobka ven ,( olej plave ), a dostal se nahoru, pořádně vymýt , a uvidíš
Napsal: 19 led 2009, 21:58
od moose
pafka: no vidíš, to mě nenapadlo že by se to tam mohlo dostat takhle !!
každopádně už sme v servisu nádobku 2x vyndavali a čistili.. pokaždé znovu a znovu... až tam pojedu na to čidlo tak to chtějí propláchnout celé a pak to znovu pozorovat... když to bude znovu tak ten chladič oleje...