Stránka 2 z 8

Napsal: 14 led 2009, 13:20
od moose
tak motor je rozebrán, bohužel nejsem u servisu a auto uvidím nejdříve v pátek, nicméně je údajně těsnění OK, hlava půjde na tlakování jestli není někde prasklá... tak se modlím aby nebyla. nevíte kolik se pohybuje cena nové hlavy ???

Napsal: 19 led 2009, 11:58
od moose
tak přikládám pár fotek pořízených dnes ráno, hlava je v pořádku, mění se tedy těsnění, žhavicí svíčky, termostat, nějaké ty šrouby do hlavy, tesneni u vstřiků nebo tak něco, a hlava má nové vodítka, sedla ventilů a myslím že to bude dobré.. uff
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 19 led 2009, 12:05
od moose
a ještě turbo - vypadá OK
Obrázek

Napsal: 19 led 2009, 17:30
od moose
závada druhá :-(

bohužel jsem si dnes byl vyzvednout auto ze servisu a už v servisu při zkušební jízdě došlo ke zkalení nádobky s vodou od oleje. tu jsme 2x vypláchli a po pár km znovu to samé.

Obrázek Obrázek

hlava je prý v pořádku, těsnění nové, nový termostat. čím by toto mohlo být ? olejový chladič ? ? (v oleji voda zatím není)

edit : omylem jsem napsal olejovy filtr ,ale chtel jsem napsat olejovy chladič....

Napsal: 19 led 2009, 17:39
od misa.89
co chladič olej voda? pod olej filtrem?

Napsal: 19 led 2009, 17:43
od Tomas.cz
Na 90% výměník voda/olej.

Napsal: 19 led 2009, 17:44
od moose
no v servisu si myslí že to bude chladičem oleje (pod nádobkou na vodu - takova ta ,,krabička,, na chlazení oleje...

takže mě s tim nechali jezdit 14 dní a pak se mám zastavit, že se to vypláchne a uvidí se co pak.... :-( spíš mě zajímá proč tak najednou... ???

mohu s tím jezdit takhle 14 dní v těchhle mrazech ???

Napsal: 19 led 2009, 17:55
od misa.89
jestli to je prasklý, tak rozhodně ne!!!! Stratíš olej a uděláš motor!!!!

Napsal: 19 led 2009, 18:00
od kaskader
podľa mňa je tam ten výmenník aj tak na ho.. mne odtieľ ešte na passate presakovala G12 a vážne mi prekážajú kaluže pod autom. aj tak začne ten výmenník plniť svoju funkciu až keď je motor zohriaty, nie? ja by som ho vyradil.

Napsal: 19 led 2009, 18:13
od Jim
moose: ahoj, sice Ti k tomu moc neporadím...ale koukám, že máš nějak smůlu na ty TDI... :roll: tak snad už to dají do kupy ;)

Napsal: 19 led 2009, 18:37
od moose
no nazdar :)) no 2,5 byla tragédie, a tahle 1,9 je daleko mín poruchovej, i když ted zrovna stůně, jinak je oproti 2,5 opravdu bezproblemovej ¨:)

jinak se chci zeptat : čím jiným by to ještě teoreticky mohlo být ?

Napsal: 19 led 2009, 20:56
od misa.89
jestli je dobře udělaný to těsnění a hlava je ok, tak jedině tímhle:-)

Napsal: 19 led 2009, 21:19
od moose
tak ted jsem urazil 60km po dálnici, vím že mám ještě špatné čidlo teploty (objednano), to budu taky měnit, takže teplota nepřesáhla 70st..
jel jsem pomalu, netočil jsem to, a až po nějakých 40km jsem zrychlil...

poznatky po příjezdu : olej je ještě rozstříkaný je ho tam cca 8/10, ale až steče, tak se vsadím že ho tam ráno bude stejně jako když jsem ho dnes schválně doléval...
druhý poznatek je - kapalina neubývá (trubka od nádržky suchá), v topení už se nehoní bubliny, více uvidím ráno na světle... - doufám že se mi nebude od výfuku dlouho bíle kouřit...

jo a díky za rady a komentáře, člověk si aspon ujasní co a jak :) ;)

Napsal: 19 led 2009, 21:46
od pafka
hm , ten výparník voda olej to ai nebude , podle těch fotek , bych řekl , že při sundávání hlavy jim stekl olej do bloku , a teď se dostal do chlad. kapaliny, odsaj to co je v nádobce, nebo ještě lepší je nádobka ven ,( olej plave ), a dostal se nahoru, pořádně vymýt , a uvidíš

Napsal: 19 led 2009, 21:58
od moose
pafka: no vidíš, to mě nenapadlo že by se to tam mohlo dostat takhle !! :)

každopádně už sme v servisu nádobku 2x vyndavali a čistili.. pokaždé znovu a znovu... až tam pojedu na to čidlo tak to chtějí propláchnout celé a pak to znovu pozorovat... když to bude znovu tak ten chladič oleje...