Jakou spojku na Fabii RS cca 140kw?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

montoval jsem kovokeramiku od renovaku na leon Cupra R 2,0TSFI hledejte někde TommyCupra jezdí na poloslickách výkon cca 320ps a spojka drží auto opravdu funguje byla z removaku a přišla tam lamela jako z fabie RS takže bych se toho nebál...(origo spojka klouzala když mělo auto tento výkon oři 17000km) krouťák zjistím ;)http://club.autofun.cz/tommy-cupra/seat ... ra_af.html
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TomaSojka
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 14:00

Příspěvek od TomaSojka »

jak poznám jestli mám v autě dvouhomotu nebo jednohmotu?mám FRS po chipu a taky mi začpla prokluzovat spojka fabku mám nedavno a spojka občas lehce klouzla už se seriovým výkonem. je to nějak rozlišené rokem výroby?nebo nějaký poznávací znak?
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

FRS má vždy jen dvouhmotu...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Re: Jakou spojku na Fabii RS cca 140kw?

Příspěvek od nogis »

Karel26 píše:tak jestli kámoš nechce utrácet,tak stačí dát Keramiku lamelu od renovak.cz a vyjde mu na 5.500,- s dobírkou...
Já to mám na svém a funguje to skvěle a mám naměřeno 441Nm při 2.600 Ot./min.
Mám 439Nm a standartní lamela v pohodě drží. Chce to jen zacházet s ní s rozumem. Až odejde, dám tam HDS. Keramiku určitě ne. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
TomaSojka
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 14:00

Příspěvek od TomaSojka »

dnes sem se byl optat v servisu škoda bylo mi řečeno že podle typu auta: FRS a kodu motoru: ASZ bych tam měl mít jednohmotný setrvák tak nevím vlastně co mám shánět komu mám všřit? a má ARL jinou spojku než ASZ? dalo by se na chipnutý motor ASZ spojka z ARL?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To ti fakt řekli?
To se mi ani nechce věřit ;) Máš tam spojku 240mm s dvouhmotovým setrvačníkem.
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Na 140kw bych nechal serii s novým přítlačákem a přeobloženou lamelou 4x4mm od renováku.Mám tohle v autě a drží v poho 208PS/464NM
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

TomaSojka píše: a má ARL jinou spojku než ASZ? dalo by se na chipnutý motor ASZ spojka z ARL?
Jsou naprosto shodný.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“