Stránka 2 z 2
Napsal: 25 led 2009, 14:43
od jurki888
a co poviete na remene znacky GOODYEAR?
Napsal: 25 led 2009, 14:52
od slovacek.milos
vencavw píše:OK. A co myslíte mám ho tam nechat a sem tam kontrolovat. Nebo raději zase vyměnít?

já bych ho oprdnul vzpoměl jsem si na jeden řemen taky možná vrnění nebo šustění, vzal jsem praškový grafit posolil ho na zoubky za jízdy a

pokud si dobře vzpomínám má za sebou čtyři roky a tak 50.000 km miloš
Napsal: 25 led 2009, 15:07
od Tomas.cz
Já jsem dával komplet všechny kladky a vodní pumpu + novej rozvoďák a prvních tak 2000km lehce šustil pak to přestalo.
Původní Contitech ke konci svého 90tkm intervalu šustil dost než so ohřál.
Napsal: 25 led 2009, 15:26
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Já jsem dával komplet všechny kladky a vodní pumpu + novej rozvoďák a prvních tak 2000km lehce šustil pak to přestalo.
Původní Contitech ke konci svého 90tkm intervalu šustil dost než so ohřál.
postraš ho tím grafitem tuším moliko se to jemenuje miloš
Napsal: 25 led 2009, 17:52
od bombastiq
hlavně člověk nesmí bejt takovej debil co já
borcovi sem chtěl nastříkak klínák k alternátoru
tim sprejem co tak brutálně lepí
a měl sem otočenou trysku na sebe a nastříkal si ho na tlamu
se na mě nalepil všechen bordel na dílně a vypadal sem jako černoch

Napsal: 25 led 2009, 18:37
od vencavw
Ok. Díky zarady trošku to posipu grafitem a bude. Jen doufám že nedopadnu jak ,,bombastig" a budu černej od grafitu!

Napsal: 25 led 2009, 21:21
od Marek77
origoš píše:Dayco dávám na Felicie 1,9D Jsou perfektní, dnes i s "bílými zuby".
Jo jo, naprostý souhlas. Dávám pouze Dayco (prodává je u nás Meteor) a naprostá spokojenost.
Ty "bílé zuby" pro nezasvěcené je teflonová vnitřní vrstva řemenu (další zesílení navíc), pozná se podle toho, že číslo řemenu má na konci "T".
Například pro můj motor je Dayco
137SHX254H nebo teflonový
137SHX250HT.
Napsal: 25 led 2009, 21:25
od ondra-banov
Tomas.cz píše:vencavw píše:Dayco píše:Dayco je super,je aj v sadeSKF použivam iba Dayco
Když máš jméno Dayco tak ani jiné rozvoďáky dávat nemůžeš.

Ale vážně nestalo se ti něky že by si na tomhle řemenu slišel taková drnění?
Teda co jsem viděl SKF sady tak tam byl Gates
Já prodávám SKF sady, oni tam dávájí jak na které auto řemeny ale většinou tam mají DAYCO!
Napsal: 26 led 2009, 23:31
od beli
No tak to já mám teda z Dayco horší zkušenost vše co jsem viděl potrhané bylo hadej te co. Nevým no asi sem tu jediný co Dayco nedává na rozvod. Jinak jako mikro je fajn má plišovější drážky jako pirelli. nekazí tak kladky.
Benzíny Gates nafta Contitech
Napsal: 26 led 2009, 23:53
od wojto33
beli píše:No tak to já mám teda z Dayco horší zkušenost vše co jsem viděl potrhané bylo hadej te co. Nevým no asi sem tu jediný co Dayco nedává na rozvod. Jinak jako mikro je fajn má plišovější drážky jako pirelli. nekazí tak kladky.
Benzíny Gates nafta Contitech
ked on ten remen tiez nevydrzi milion kilometrov.
Napsal: 27 led 2009, 16:25
od 944
Jednou nám na BMW 325 doslova kvíkal řemen(rozvodový dayco),nakonec se tam dal Gates od té doby už je nemontujem jen Gates nebo Bosch...
Napsal: 27 led 2009, 20:34
od pafka
na 2.5 tdi V6 je dayco v origo sadě
Napsal: 27 led 2009, 20:55
od slovacek.milos
bombastiq píše:hlavně člověk nesmí bejt takovej debil co já
borcovi sem chtěl nastříkak klínák k alternátoru
tim sprejem co tak brutálně lepí
a měl sem otočenou trysku na sebe a nastříkal si ho na tlamu
se na mě nalepil všechen bordel na dílně a vypadal sem jako černoch

to nejsi sám komu se to podařilo, když ten řemen má po nastřiku děsivý lepivý zvuk tak přistíknu trošku silikonu,
minulý týden jsem zrovna měnil řemen 100.000 plochý drážkový minulý rok na podzim jsem ho stříkl byl jak beton tvrdý a určitě by mně sežral řemenici.
celkem v pohodě měký jak normální každý jiný tak ten nástřik má něco do sebe miloš