Stránka 2 z 6
Napsal: 14 srp 2006, 17:49
od Radik
MirekX dík,jsem zase o něco chytřejší.Ješčtě mám dotaz jde poznat bez vagu,že ta váha je v pytly?Samozřejmě,že to netáhne jako s dobrou váhou,ale když mám auto chvilku,tak to nemám s čím porovnat
Napsal: 20 srp 2006, 17:03
od oktáf
Radik píše:oktaf: můžeš to specifikovat co to znamená el.?
to znamená, že mezi váhou a řídící jednotkou je ještě plošňák s třema tranzistorama, nějaký odpory a myslim kondík a dioda. Celý to upravuje úrovně tak aby byl výsledek jako z Pierburgu
Napsal: 31 srp 2006, 09:48
od Hobby
Váha vzduchu jde poznat i bez vagu tak že při zapnutém zapalování musí být na pinu č.5 přesně 1 volt.Motor stojí.Jinak klobouk dolů.Zkusil jsem starou váhu vrtnout a ono to fakt pomohlo.Na české koumáky asi fakt není.Váha měla max.hodnotu po přidání plynu 420,po vrtnutí 720.Dobrá váha má mít 240-260 na volnoběh po přidání má vylézt asi na trojnásobek.
Napsal: 01 zář 2006, 18:00
od dury2
No a jak se teda vlastně změní jízdní vlastnosti navrtané váhy? Co tím získám kromě díry? Kamarád položil G3 Tdi na střechu, po opravě to bylo nějaké líné, pujčil jsem mu mojí váhu a už to pelášilo jako splašené. Protože jsem šťoura, nedalo mi to a rozebral jsem váhu, tedy prostor ve kterém proudí vzduch. Sundal jsem síťku a bylo to plné mastnoty ( zřejmě oleje jak to bylo na střeše) na které byl nalepený prach a humus. Umyl jsem to benzínem a teď to jede ještě lépe než moje váha. Takže vyčistit TO MÁ FAKT CENU. Zapráskaná byla hlevně ta část kde je nějaký snímač ve tvaru obdelníku cca 2x3 cm ve stěně potrubí. Má to stříbrnou barvu a vypadá to jako plechový čtverec.
Napsal: 25 zář 2006, 23:45
od Radik
a kde se ta váha vrtá,nemá prosím někdo nějaké foto.Pleas
Napsal: 25 zář 2006, 23:56
od Matrix
Jen technický dotázek, čím se vám ta váha vlastně zasírá ??? Nějak nemůžu pochopit jak se vám může zašpinit bordelem, to jezdíte bez filtru ??? Já vymontoval svoji origo váhu Bosch z auta a byla úplně čistá, nikde žádný smítko, ani bordel, tak mi nějak nejde do hlavy co na tom čistíte.
Napsal: 26 zář 2006, 10:03
od moose
čištění váhy benzinem mi už 2x pomohlo

-jednou sem měl prasklej skoro novej vzduchovej filtr, takže mi do sání nalítal bordel. váhu sme prostříkali benzínem - čistič brzd... a poté vyfoukali vzduchem... toť vše... prostě ji ,,umejt,, ...
váha vzduchu
Napsal: 26 zář 2006, 13:18
od honzamares
No potěž noha. Ještě že tam není vrtulka a snímalo by to otáčky. Nelépe i chemický rozbor na množství Kyslíku.
Nestačilo by tam dát odpůrek? případně regulovat vel. odporu v závislosti na otáčkách ? a tak ošidit RJ a navždy se zbavit toho nesmylu - Váhy
------------------------------------------------------
VIVAS mTDI
RE
Napsal: 26 zář 2006, 16:17
od Fandy
Váha není nijak obvodově složitá ,100% by šla obejít upravou elektroniky ale já nevím....když se podělá tak ji umeju,nebo vyměním

Napsal: 26 zář 2006, 20:02
od MirekX
Váha se zanese mastnotou. Když chcípnete motor, tak výpary z klikovky jdou ještě do sání a nepatrně se jich dostane až k váze. A taky jí nedělá dobře vlhko (jízda v prudkém lijáku) a asi nejhorší je slaný roztok ze silnic v zimě. Sice tam je filtr, ale určitá mlhovina projde a na váze se usazuje. Tak si to vysvětluju já, nemusí to být tak.

Napsal: 26 zář 2006, 20:35
od Matrix
No tak teď už sem zase chytřejší díky... Já ji mám po 6ti letech chirurgicky čistou. Nemastnou, neslanou

Napsal: 27 zář 2006, 04:29
od Radik
tak opticky čistou jsem ji měl i já,alepodle vagu už je na hraně.

.Takže jsem ji vyčistil benzínem a vyfoukal.Ale žádné zlepšení nepocituji.Ale stále to jede

Napsal: 27 zář 2006, 23:12
od PEEK
Radik píše:tak opticky čistou jsem ji měl i já,alepodle vagu už je na hraně.

.Takže jsem ji vyčistil benzínem a vyfoukal.Ale žádné zlepšení nepocituji.Ale stále to jede

Ja som svoju váhu (Bosch) čistil v kádinke s izopropylalkoholom a pre istotu som to ešte strčil do ultrazvukovej vane. To jej ale privodilo okamžitú smrť, ten senzor je na to asi príliš krehký. Blbý sa učí na chybách vlastných, múdry a učí na chybách iných

. Tak sa poučte ...
Napsal: 28 zář 2006, 06:36
od Radik
zaplať pánbuh,že se k takovým věcem nedostanu.Myslím tu ultrazvukovou vanu.

Napsal: 28 zář 2006, 09:50
od urgi
MirekX píše:Tím čističem jsem jich omyl už vícero a nikdy žádný problém, vždycky to pomohlo.
Vyvrtal jsem jich taky pár. vyvrtat tak pětkou vrtákem zezadu,cca 1 cm od spodu. Aby vzduch, který proudí do váhy otvorem zepředu nemusel tím labyrintem dole, ale rovně si odproudí dírou ven. Když porovnám ve Vagu údaje normální váhy a vyvrtané, tak ten rozdíl není nijak dramatický. Ale nestane se, že by vám vyvrtaná váha začala omezovat přísun paliva, je tam prostě větší rezerva mezi údajem z váhy a tím,co požaduje jednotka pro plnou dodávku paliva. Podle mě je signál z váhy jen jako omezovač. Pokud je signál z váhy vyšší než požadavek jednotky, tak se dává palivo podle programu, jednotka víc nedovolí přidat. Pokud je signál z váhy nižší než požaduje jednotka, tak to začne omezovat dávku nafty, a to je přece zločin
Ale přesněji by to asi mohl vysvětlit nějaký tuner

No tak som to skusil staru váhu vycistit a vyvrtat a hadam dnes ju skusim lebo lezala v skrini a myslel som ze je death

a preto sme kúpili novu je to nejaký ćisnsky nezmar lebo je repasovana a ide celkom dobre ale uvidim ci stara nie je lepsia ked tam bola asi od novoty auta....
