Stránka 2 z 3
Napsal: 28 led 2009, 21:20
od Branislav Farkaš
oktáf píše:nebude to žádná pálka, ale jestli umíš letovat tak ho spravíš a bude jako nové
Ja moc nie, ale cez víkend príde nastávajúci svokor a ten je do toho maník, tak to skúsime rozobrať. Díky.
Napsal: 29 led 2009, 17:44
od Peca_T
Tak jsem byl u elektrikáře,vyndal relé č.109,který je 4 vývodový,zapojený je ale jen na 3 dráty,což je divný,tak rozdělal krabičky,aby se dostal k drátům jestli nějaký nespadl,ale všechno zapojeno,divný ne?
Jinak relé proměřil a funguje jak má,po zapnutí klíčku sepne a po celou dobu zůstane seplý,žádné opálení nebo studený spoj není vidět!
Napsal: 02 úno 2009, 16:19
od Peca_T
Tak jsem dneska auto dal na VAG,jedinou závadu co to psalo je,že je problém ve snímači teploty,myslíte,že to má něco společnýho z touto závadou?
Napsal: 02 úno 2009, 17:14
od Luke
Určitě to má hodně společnýho. Pokud je snímač teploty k.o. může vykazovat údaje teplýho motoru a proto to nežhaví. Ale proč to nechytá teplý to nevím. Určitě nám to tady někdo zkušenější objasní.
Napsal: 02 úno 2009, 17:54
od Peca_T
Ale je pravda,že to většinou udělá po ránu,když mrzne. Žhavení musí probliknout i když to přeci nežhaví,a to neudělá. Teplota motoru,ale ukazuje stále tak jak má!
Napsal: 02 úno 2009, 18:51
od holy
myslím, že snímač teploty není společnej pro ŘJ a měřák teploty...
Napsal: 02 úno 2009, 18:57
od misa.89
tak tak, snímač je dvouokruhovej. A od určitý teploty nehžaví vůbec...
Napsal: 02 úno 2009, 19:25
od Peca_T
Takže to může podle Vás může způsobovat ten snímač? Tím,že je dvouokruhovej-tak co to znamená?
Napsal: 02 úno 2009, 23:41
od kamo205
Jeden okruh je pre budík a druhý pre riadiačku. Ale ak máš motor ATD, máš dva jednookruhové. To že na 109 idú 3 fúzy, napájanie je spoločné pre silový aj ovládaci obvod (+). A 109 a 103 sú ovládane (-) z riadiačky, Ako tu už bolo písané, skontroluj to ukostrenie. Tiež to môže robiť špatný spoj na niektorom silovom kab. Preveril by som to až po baterku,včetne poistiek a spínačky.
Napsal: 06 úno 2009, 16:45
od Peca_T
Tak závada odstaněna,odešla součástka v řídící jednotce,všem přesto díky za rady.
Napsal: 06 úno 2009, 22:03
od TDI tech
Konkretizuj, prosim
Napsal: 07 úno 2009, 09:32
od Peca_T
Nevím co chceš konkretizovat?!Oprava řídící jednotky,ve které se musela vyměnit nějaká součástka,která je choulostivá na zimu,tak mi to bylo vysvětleno mechanikem.
Napsal: 07 úno 2009, 11:43
od proam
suciaska chulostiva na zimu?

a on tam dal potom novu suciastku a vyhrievanie RJ?

Napsal: 07 úno 2009, 13:03
od Peete
spis bych rekl, ze nekdo nekoho taha za nos...
Napsal: 07 úno 2009, 20:25
od TDI tech
Peete píše:spis bych rekl, ze nekdo nekoho taha za nos...
Asi tak. PS: mas super postavicku
