
Vectra AGR!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel Tech zahod a porid si treba OPCOM, ten live data umi, bez nich to fakt nejdekaad píše:Zákazník byl informovaný o ceně a souhlasí, takže jsem mu ten nový objednal. Hadičky jsem čistil k ,,ventilu odpařování." Alespoň tak je pojmenován v manuálu. Je to malá plast. krabička nalevé straně (po směru jízdy) do které vede hadička od uhlík. filtru a jde dále do sání a připojena je dvoupinovým konektorem. AGR jsem čistil taky. Byl rovněž dobře zasranej. Docílil jsem pouze toho, že kontrolka se rožínala o něco později než před vyčistěním. Jinak máš pravdu, že ten AGR není podtlakový pouze elektrický, ale na starším motoru co mám ve skladu z Vectry 1,8 je podtlakový. Nejhorší je, že ikdyž něco naměřím nemám to s čím porovnat. Kdyby měl někdo k oplům nějaká data např. na CD uvítám a zaplatím.Peete píše:pokudzustane pootevrenej, tak to snadno zjistis pres diagnostiku, kdyz bude pozadovana hodnota 0% a pootevrenej mit 0% procent urcite nebude, a kdyz jo, tak je v pr... a navic benzinovy Vectry maji egr se snimanim polohy, zadna neni podtlakova jako u DTi.
Nedavno jsem resil 1,6 i se stejnou zavadou, ten co mas je vadnej. Ja ho nekupoval novej, zajel jsem na vrakac, vymenil egr, pichl diagnostiku, vyzkousel, zaplatil a odjel
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Bohužel mám jen OpelTech2 a ten live data nemá. Ten AGR má pět pinů. Nevíte někdo co všechno na ně jde? Jeden je +, jeden kostra, pak je tam signál pro ŘJ a dva se mi někde ztrácí ve svazku. K čemu jdou???Package píše:ja by som povedal ze pekne pohladkat a nie na nu kricat....ved po dobrom ide vsetko lepsie...ale nie..musis najskor live data sledovat a potom budes mudrejsi
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
takze
jedno je spinane + (15) -to ide na ovladaci motorcek
dalsie je ukostrenie motorceka cez riadiacu jednotku motora..cize ovladanie
je na pine D1
tie 3 co zostavaju su vlastne potenciometer ktory sleduje ako sa otvoril ten ventil..je to kontrola ovladania toho motorceka
jeden kontakt na D8 riad.motora
druhy kontakt na B2 -spolocna kostra z ridiacej jednotky motora
treti kontakt na D2 -to je ten signalny co dava info v akej polohe je klapka
zmerat mozes tieto veci..
odporovo kable od ventilu do ridiacej jednotky(cca 0,3ohmu) a napajanie motorceka
napajacie napetie potenciometra je 5V
napajacie napetie motorceka je 12V
odpor potenciometra je cca 3000 - 5000 ohmov
odpor motorceka je cca 3 - 15 ohmov
ak bude vsetko OK tak mas problem niekde inde...
skontrolovat ci neprisava falosny vzduch,popripade priechodnost sacieho a vyfukoveho potrubia
kontrola MAP senzoru a jeho napajanie..je 5V
kontrola snimaca skrtiacej klapky-kabelaz -napajanie 5V
odpor cca 3300-3700ohmov medzi +a-
jedno je spinane + (15) -to ide na ovladaci motorcek
dalsie je ukostrenie motorceka cez riadiacu jednotku motora..cize ovladanie
je na pine D1
tie 3 co zostavaju su vlastne potenciometer ktory sleduje ako sa otvoril ten ventil..je to kontrola ovladania toho motorceka
jeden kontakt na D8 riad.motora
druhy kontakt na B2 -spolocna kostra z ridiacej jednotky motora
treti kontakt na D2 -to je ten signalny co dava info v akej polohe je klapka
zmerat mozes tieto veci..
odporovo kable od ventilu do ridiacej jednotky(cca 0,3ohmu) a napajanie motorceka
napajacie napetie potenciometra je 5V
napajacie napetie motorceka je 12V
odpor potenciometra je cca 3000 - 5000 ohmov
odpor motorceka je cca 3 - 15 ohmov
ak bude vsetko OK tak mas problem niekde inde...
skontrolovat ci neprisava falosny vzduch,popripade priechodnost sacieho a vyfukoveho potrubia
kontrola MAP senzoru a jeho napajanie..je 5V
kontrola snimaca skrtiacej klapky-kabelaz -napajanie 5V
odpor cca 3300-3700ohmov medzi +a-
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..