Vectra AGR!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

riesil som tento problem na g astre a musel som kupit novy ventil za nekrestanske peniaze nechapem preco sa nenejde nejaky vyrobca co ich dokaze vyrobit za ludom prístupnu cenu vcera som napr menil prepaleny erg ventil na p 206 14hdi za 300 euro co je docela vrazda :x
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

kaad píše:
Peete píše:pokudzustane pootevrenej, tak to snadno zjistis pres diagnostiku, kdyz bude pozadovana hodnota 0% a pootevrenej mit 0% procent urcite nebude, a kdyz jo, tak je v pr... a navic benzinovy Vectry maji egr se snimanim polohy, zadna neni podtlakova jako u DTi.

Nedavno jsem resil 1,6 i se stejnou zavadou, ten co mas je vadnej. Ja ho nekupoval novej, zajel jsem na vrakac, vymenil egr, pichl diagnostiku, vyzkousel, zaplatil a odjel ;)
Zákazník byl informovaný o ceně a souhlasí, takže jsem mu ten nový objednal. Hadičky jsem čistil k ,,ventilu odpařování." Alespoň tak je pojmenován v manuálu. Je to malá plast. krabička nalevé straně (po směru jízdy) do které vede hadička od uhlík. filtru a jde dále do sání a připojena je dvoupinovým konektorem. AGR jsem čistil taky. Byl rovněž dobře zasranej. Docílil jsem pouze toho, že kontrolka se rožínala o něco později než před vyčistěním. Jinak máš pravdu, že ten AGR není podtlakový pouze elektrický, ale na starším motoru co mám ve skladu z Vectry 1,8 je podtlakový. Nejhorší je, že ikdyž něco naměřím nemám to s čím porovnat. Kdyby měl někdo k oplům nějaká data např. na CD uvítám a zaplatím.
Opel Tech zahod a porid si treba OPCOM, ten live data umi, bez nich to fakt nejde
Nissan Primera SW 1,9 DCi
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

A když si ten OPCom někde na netu stáhnu bude mi fachčit s tím káblem co mám k tomu OpelTech? Nebo je lepší pořídit si oficiální verzi komplet?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkus AB-Com, ten je dostupný a live data dovede.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

origoš píše:Zkus AB-Com, ten je dostupný a live data dovede.
nebo ;)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Dnes mi dovezli AGR ventil vysolil jsem 3300 namontoval jsem ho a ta mrcha oplácká zase svítí. Načítá to opět ,,rozsah regulace AGR ventilu." No to mně k sakru řekněte co té k....ě ještě chybí???!!!
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

ja by som povedal ze pekne pohladkat a nie na nu kricat....ved po dobrom ide vsetko lepsie...ale nie..musis najskor live data sledovat a potom budes mudrejsi
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Package píše:ja by som povedal ze pekne pohladkat a nie na nu kricat....ved po dobrom ide vsetko lepsie...ale nie..musis najskor live data sledovat a potom budes mudrejsi
Bohužel mám jen OpelTech2 a ten live data nemá. Ten AGR má pět pinů. Nevíte někdo co všechno na ně jde? Jeden je +, jeden kostra, pak je tam signál pro ŘJ a dva se mi někde ztrácí ve svazku. K čemu jdou???
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

takze
jedno je spinane + (15) -to ide na ovladaci motorcek
dalsie je ukostrenie motorceka cez riadiacu jednotku motora..cize ovladanie
je na pine D1
tie 3 co zostavaju su vlastne potenciometer ktory sleduje ako sa otvoril ten ventil..je to kontrola ovladania toho motorceka
jeden kontakt na D8 riad.motora
druhy kontakt na B2 -spolocna kostra z ridiacej jednotky motora
treti kontakt na D2 -to je ten signalny co dava info v akej polohe je klapka

zmerat mozes tieto veci..
odporovo kable od ventilu do ridiacej jednotky(cca 0,3ohmu) a napajanie motorceka
napajacie napetie potenciometra je 5V
napajacie napetie motorceka je 12V
odpor potenciometra je cca 3000 - 5000 ohmov
odpor motorceka je cca 3 - 15 ohmov

ak bude vsetko OK tak mas problem niekde inde...
skontrolovat ci neprisava falosny vzduch,popripade priechodnost sacieho a vyfukoveho potrubia
kontrola MAP senzoru a jeho napajanie..je 5V
kontrola snimaca skrtiacej klapky-kabelaz -napajanie 5V
odpor cca 3300-3700ohmov medzi +a-
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Díky ti moc. Hned zítra na to vletím a všechno zkontroluju. Můžu se zeptat odkud máš tak podrobné informace? Já nějaký manuál k oplům mám, ale spíše je tam rozepsaná Astra. Alastejně až tak do podrobna ne.
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

no v manuali na auto taketo info nehledej....skus popozerat po Autodata,eTech, a podobne...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Vladimír
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 28 led 2006, 23:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vladimír »

na astře g 1.6 55kw, která zhasínala každou chvíli sem zaslepil agr aby chodil ventil ale nešly spaliny a auto chodí jak višně už půl roku. agr jinak čistej.
Odpovědět

Zpět na „Opel“