Stránka 2 z 9

Napsal: 10 úno 2009, 13:34
od kubajz1
sorry

Napsal: 10 úno 2009, 15:54
od misa.89
subz3ro_tdi píše:
topdiesel píše:Myslíš že s ASV dostanu 180 PS, podle mně kdybych s toho dostal 150 PS tak by to byl slušnej výkon a tatínek mi už nic nekoupí jelikož 8.let se krmín sám.
Já to beru tak že než bych ladil Octu tak ji radči odpálím a a vezmi si leasing na 5 bramboráka aspoň 525 d spíš bych 530 d-tam není co ladit už v základu to jede jako čert. ;) toto se dá z De dotáhnout za 350.tis Kč ;)
S tym vykonom vsetko zalezi kolko si ochotny do toho investovat.... vyse 200 konovych Octavii je len na tomto fore peknych par kuskov ;) Dalsia hromada 180 a viac konovych...
S tym BMW ti to nikto neberie, to je uplne ine vozenie - podvozkom aj zadnym nahonom, ale tvoja predstava kupit 5 rocnu karu v DE a vozit sa je mylna, tie auta vyzaduju dalsie investicie ktore ta budu stat dalsiu hromadu penazi.... a pri beznych opravach zaplatis za nahradne diely a servis min. 2,5x tolko co u VW koncernu...
asi tak nějak se to dá jednoduše říct...

Napsal: 10 úno 2009, 16:15
od marekTDI
BMW = budes mat velmi velky vydavky :D

Napsal: 10 úno 2009, 16:18
od Markus01
Trefa za tři body :) Kamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)

Napsal: 10 úno 2009, 18:16
od misoVW
Markus01 píše:Trefa za tři body :) Kamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)
A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsie :-D

Napsal: 10 úno 2009, 18:27
od Markus01
misoVW píše:
Markus01 píše:Trefa za tři body :) Kamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)
A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsie :-D
Nevim kolik najel. Málo zas ne, neměl jiný auto. Chvíli měl pajero ale to prodal protože potřeboval money. Jako je to pěkný auto. má to M paket, leštěný pavučiny 17", výbavu to má taky pěknou. Nicméně bych to nechtěl kvůli těm nákladům na provoz. Mě by se líbila A6 C4 2.5 tdi quattro. Jenom musim našetřit a taky nasbírat info na případný ladění ;)

Napsal: 10 úno 2009, 18:39
od Markus01
Jinak tady pán se ptal jestli pořídit S764 nebo PP764. Já bych byl pro PP a to ani ne kvůli výkonovýmu potenciálu ale kvůli povrchový úpravě. Co vy na to? Taky o nich přemejšlim do AGR. :)

Napsal: 10 úno 2009, 19:25
od Pája 19
Šetříš na A6, ne? A když už, tak to chce všecko najednou. Do agru hned najednou turbo, vstřiky a soft. Jinak je to vyhazování peněz za málo muziky.

Napsal: 10 úno 2009, 19:48
od Tomas.cz
Když tam dáš ty PP764 budeš mít výhodu na budoucí úpravu, třeba ve spojení s turbem a sáním z ASZ.

Napsal: 10 úno 2009, 19:48
od Markus01
Pája 19 píše:Šetříš na A6, ne? A když už, tak to chce všecko najednou. Do agru hned najednou turbo, vstřiky a soft. Jinak je to vyhazování peněz za málo muziky.
Oktu bych si nechal. Turbo je tam zatim 81 ale chci 96. Pak pořešit IC, PP764 a soft. No a pak se ozve spojka a shoří brzdy... :D

Napsal: 11 úno 2009, 18:05
od turboa3
KDYŽ SI STIM TU PRÁCI DÁŠ TAK UVIDÍŠ JAK MÁLO AUT TI BUDE V SERPENTÍNÁCH A KOPCÍCH STAČIT A TO JE PAK DOCELA PŘÍJEMNY POCIT VYDĚT FRAJERY V NOVYCH AUTECH JAK JSOU Z TOHO VYJEVENÝ PROTOŽE MAŠ JEN OBYČ AUTO.

Napsal: 11 úno 2009, 18:35
od Markus01
Jo to jo, hlavně dobrej podvozek je fajn věc. Jaká je výkonová hladina sestavy: AGR+PP764+1749VB+FMIC? Co jsem koukal na grafy tak by to mělo bejt cca 160ps. Je to tak?

Napsal: 11 úno 2009, 18:51
od Dukes
Markus01 píše:Jo to jo, hlavně dobrej podvozek je fajn věc. Jaká je výkonová hladina sestavy: AGR+PP764+1749VB+FMIC? Co jsem koukal na grafy tak by to mělo bejt cca 160ps. Je to tak?
Jj, 160-165 PS.

Napsal: 11 úno 2009, 18:53
od Tomas.cz
Ono na PP764 by stačilo i 1749VA, ale když dáš VB tam máš zase potenciál do budoucna ( třeba na Race 520 a 12mm hlavu ).
Někde byl graf od Sokoldy a i s turem VA měl 163ps jestli se nepletu.

Já osobně mám doma upravenou jednotku na: PP764, turbo 1749VB, sání ASZ s C čidlem, až seženu turbo tak namontuju a jsem zvědav, spojku mám dobrou a chladič voda/olej jsem dal už větší.

Napsal: 11 úno 2009, 19:16
od Markus01
Všem se omlouvám mělo tam být VA :) Prostě z 96ky jak jsem psal nahoře...