Napsal: 10 úno 2009, 13:34
sorry
Auta, auta, auta..
http://www.dieselpower.cz/forum/
asi tak nějak se to dá jednoduše říct...subz3ro_tdi píše:S tym vykonom vsetko zalezi kolko si ochotny do toho investovat.... vyse 200 konovych Octavii je len na tomto fore peknych par kuskovtopdiesel píše:Myslíš že s ASV dostanu 180 PS, podle mně kdybych s toho dostal 150 PS tak by to byl slušnej výkon a tatínek mi už nic nekoupí jelikož 8.let se krmín sám.
Já to beru tak že než bych ladil Octu tak ji radči odpálím a a vezmi si leasing na 5 bramboráka aspoň 525 d spíš bych 530 d-tam není co ladit už v základu to jede jako čert.toto se dá z De dotáhnout za 350.tis Kč
Dalsia hromada 180 a viac konovych...
S tym BMW ti to nikto neberie, to je uplne ine vozenie - podvozkom aj zadnym nahonom, ale tvoja predstava kupit 5 rocnu karu v DE a vozit sa je mylna, tie auta vyzaduju dalsie investicie ktore ta budu stat dalsiu hromadu penazi.... a pri beznych opravach zaplatis za nahradne diely a servis min. 2,5x tolko co u VW koncernu...
A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsieMarkus01 píše:Trefa za tři bodyKamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)
Nevim kolik najel. Málo zas ne, neměl jiný auto. Chvíli měl pajero ale to prodal protože potřeboval money. Jako je to pěkný auto. má to M paket, leštěný pavučiny 17", výbavu to má taky pěknou. Nicméně bych to nechtěl kvůli těm nákladům na provoz. Mě by se líbila A6 C4 2.5 tdi quattro. Jenom musim našetřit a taky nasbírat info na případný laděnímisoVW píše:A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsieMarkus01 píše:Trefa za tři bodyKamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)
Oktu bych si nechal. Turbo je tam zatim 81 ale chci 96. Pak pořešit IC, PP764 a soft. No a pak se ozve spojka a shoří brzdy...Pája 19 píše:Šetříš na A6, ne? A když už, tak to chce všecko najednou. Do agru hned najednou turbo, vstřiky a soft. Jinak je to vyhazování peněz za málo muziky.
Jj, 160-165 PS.Markus01 píše:Jo to jo, hlavně dobrej podvozek je fajn věc. Jaká je výkonová hladina sestavy: AGR+PP764+1749VB+FMIC? Co jsem koukal na grafy tak by to mělo bejt cca 160ps. Je to tak?