věřne nevěřte ale píská i baterka prostě po ránu žere jak svina, a piští řemen dal jsem druhou a dopískáno
alternator piska pri starte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já dal před rokem novou baterku a po ránu vzimě to začlo,Huml píše:píská protože při velkým průchodu proudu jde do zkratu, zvedá se zátěž a odpor alternátoru a píská, to samý teď nedávno na G4, dal jsem nakonec jinej altík a je po pískání, ten původní měl ložiska 100% dobrý, řemen a vše okolo jsem vrátil zpět
tuto zimu už jsem ztratil nervy koupil druhou a v poho,
přitom ta baterka byla nadrůměrná měřili jsme zátěžákem i refraktometrem, miloš
špatný kus asi, stane seslovacek.milos píše:já dal před rokem novou baterku a po ránu vzimě to začlo,Huml píše:píská protože při velkým průchodu proudu jde do zkratu, zvedá se zátěž a odpor alternátoru a píská, to samý teď nedávno na G4, dal jsem nakonec jinej altík a je po pískání, ten původní měl ložiska 100% dobrý, řemen a vše okolo jsem vrátil zpět
tuto zimu už jsem ztratil nervy koupil druhou a v poho,
přitom ta baterka byla nadrůměrná měřili jsme zátěžákem i refraktometrem, miloš
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mi ale neleze na mozek ta její nadprůměrnost, počkal jsem si až bude přes mínus deset a měřil ji zátěžákem naprůměrné napětí i proudmisa.89 píše:špatný kus asi, stane seslovacek.milos píše:já dal před rokem novou baterku a po ránu vzimě to začlo,Huml píše:píská protože při velkým průchodu proudu jde do zkratu, zvedá se zátěž a odpor alternátoru a píská, to samý teď nedávno na G4, dal jsem nakonec jinej altík a je po pískání, ten původní měl ložiska 100% dobrý, řemen a vše okolo jsem vrátil zpět
tuto zimu už jsem ztratil nervy koupil druhou a v poho,
přitom ta baterka byla nadrůměrná měřili jsme zátěžákem i refraktometrem, miloš
takže reklamace bych asi neuspěl
narval jsem ji do benálu a žádný problém miloš
mě to dělala řemenice na klice, furt pískalo po startu, novej řemen, na zkoušku jinej altik,až řemenice pomohla, byly v ní projetý drážky a řemen si dosedal na dno....
ale to mělo najeto 280 tis...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 