alternator piska pri starte

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

si kup sprej na řemeny postříkej a bude dopískáno

věřne nevěřte ale píská i baterka prostě po ránu žere jak svina, a piští řemen dal jsem druhou a dopískáno :-D miloš
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

píská protože při velkým průchodu proudu jde do zkratu, zvedá se zátěž a odpor alternátoru a píská, to samý teď nedávno na G4, dal jsem nakonec jinej altík a je po pískání, ten původní měl ložiska 100% dobrý, řemen a vše okolo jsem vrátil zpět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Huml píše:píská protože při velkým průchodu proudu jde do zkratu, zvedá se zátěž a odpor alternátoru a píská, to samý teď nedávno na G4, dal jsem nakonec jinej altík a je po pískání, ten původní měl ložiska 100% dobrý, řemen a vše okolo jsem vrátil zpět
já dal před rokem novou baterku a po ránu vzimě to začlo,

tuto zimu už jsem ztratil nervy koupil druhou a v poho,

přitom ta baterka byla nadrůměrná měřili jsme zátěžákem i refraktometrem, miloš
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

slovacek.milos píše:
Huml píše:píská protože při velkým průchodu proudu jde do zkratu, zvedá se zátěž a odpor alternátoru a píská, to samý teď nedávno na G4, dal jsem nakonec jinej altík a je po pískání, ten původní měl ložiska 100% dobrý, řemen a vše okolo jsem vrátil zpět
já dal před rokem novou baterku a po ránu vzimě to začlo,

tuto zimu už jsem ztratil nervy koupil druhou a v poho,

přitom ta baterka byla nadrůměrná měřili jsme zátěžákem i refraktometrem, miloš
špatný kus asi, stane se
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

;) tak to změř, jak to dobijí, páč jestli je prošlehlá dioda, bude napětí mimo toleranci.
***VAG,PSA,Renault***
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

misa.89 píše:
slovacek.milos píše:
Huml píše:píská protože při velkým průchodu proudu jde do zkratu, zvedá se zátěž a odpor alternátoru a píská, to samý teď nedávno na G4, dal jsem nakonec jinej altík a je po pískání, ten původní měl ložiska 100% dobrý, řemen a vše okolo jsem vrátil zpět
já dal před rokem novou baterku a po ránu vzimě to začlo,

tuto zimu už jsem ztratil nervy koupil druhou a v poho,

přitom ta baterka byla nadrůměrná měřili jsme zátěžákem i refraktometrem, miloš
špatný kus asi, stane se
mi ale neleze na mozek ta její nadprůměrnost, počkal jsem si až bude přes mínus deset a měřil ji zátěžákem naprůměrné napětí i proud

takže reklamace bych asi neuspěl

narval jsem ji do benálu a žádný problém miloš
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4717
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mě to dělala řemenice na klice, furt pískalo po startu, novej řemen, na zkoušku jinej altik,až řemenice pomohla, byly v ní projetý drážky a řemen si dosedal na dno.... :) ale to mělo najeto 280 tis...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“