Stránka 2 z 3

Napsal: 19 úno 2009, 20:22
od Ladas
takže problém byl kde?

Napsal: 19 úno 2009, 20:32
od Dyndais
Ladas píše:takže problém byl kde?
Problém byl, že byl bordel v tý díře, co je ten snímač otáček.... nejspíš. Od tý doby jsem najel 100km a jezdí normálně... Vzduchem jsem to profouk, normal z venku a vzpamatovalo se to....

Napsal: 19 úno 2009, 21:01
od slovacek.milos
Dyndais píše:VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJI :) za pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má :) Jsem za to rád :) HURÁ
časem napiš jestli ten vítr fakt zabral,
víc jak dva roky a autorizovaný servis se po týdnu práce dohodl že se auto prodá na ND neopravitelné :-D miloš

Napsal: 19 úno 2009, 21:39
od Dyndais
slovacek.milos píše:
Dyndais píše:VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJI :) za pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má :) Jsem za to rád :) HURÁ
časem napiš jestli ten vítr fakt zabral,
víc jak dva roky a autorizovaný servis se po týdnu práce dohodl že se auto prodá na ND neopravitelné :-D miloš
Který auto se prodá na ND? Teď jsem tě trochu nepochopil :(

Napsal: 26 úno 2009, 16:01
od Dyndais
TAK A JE TO TU ZNOVA :( TENTOKRÁT G28 nevěrohodný signál :( už jsem dokonce vyměnil i ten kroužek v motoru. Teď se přiznám, že moc nevim co dělat dál..... přehrát ŘJ motoru? A nebo to hodit ze zkály..... pls POMOOOOC!!!
Zlatej, starej MB :(

Napsal: 26 úno 2009, 19:55
od TDI tech
To si menil ten pretenec vonku na kluke za zotrvacnikom? Polozil si ho spravne?

Napsal: 26 úno 2009, 22:37
od Dyndais
TDI tech píše:To si menil ten pretenec vonku na kluke za zotrvacnikom? Polozil si ho spravne?
řek bych, že je správně... je stejně jako ten předtim.... a ukazuje to nevěrohodný signál. Kdyby to bylo špatně, tak to neukazuje nic

Napsal: 26 úno 2009, 22:38
od Ladas
tak si zkontroluj snímač vačky a postavení rozvodu protože se budou počítat vůči sobě ;)

Napsal: 26 úno 2009, 22:40
od TDI tech
Dyndais píše:
TDI tech píše:To si menil ten pretenec vonku na kluke za zotrvacnikom? Polozil si ho spravne?
řek bych, že je správně... je stejně jako ten předtim.... a ukazuje to nevěrohodný signál. Kdyby to bylo špatně, tak to neukazuje nic
Este skontroluj to co pise Ladas, ale ten prstenec musi mat vymedzenu urcitu volu.

Napsal: 27 úno 2009, 09:29
od m_toy
Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??

Milan

Napsal: 27 úno 2009, 09:57
od Dyndais
m_toy píše:Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??

Milan
Stěrače jsou relativně v pohodě... nefungovali mi, protože jsem nemel zabouchnutou haubnu :( :) jen jsem si teď všim, že když se zapne zapalování, vždycky kousek vyjeli a teď nic... nevim čím to :(
Na přehrání softu v ŘJ si na mě udělaj čas až v pondělí (snad)

Napsal: 27 úno 2009, 10:06
od Dyndais
Dyndais píše:
m_toy píše:Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??

Milan
jo a osciloskop bohužel nemám, ale co jsem měřil tak kabely jsou ok. Snímač otáček jsem dal novej, kroužek v motoru taky (hrozná pakárna) věřím, že všechno je dobře udělaný (pomoc kamaráda co dělá ve škodovce) kabely jsem prolezl, propípal a taky ok. Fakt zbívá jen ta jednotka z mého pohledu teda....
Momentální rozdíl vidim v tom, že když to točim, tak no naskočí asi po 10ti sec. dřív to naskočilo tak po 20ti, ale zase se oteplilo. Chyba se změnila z G28 - žádný signál na G28 - nevěrohodný signál
Na vagu to otáčky ukazuje, zdá se že i dobře, ale s malým zpožděním (asi 0,5sec) mno a já už s tím víc bohužel neumim..... :(((((((((((((((((((((((((((

Napsal: 27 úno 2009, 10:27
od m_toy
Pořád se mi podle příznaků zdá, že je někde porušená kabeláž. Ta jednotka není blbá. Pokud napíše, že má nevěrohodný signál, tak má nevěryhodný signál. Samozřejmě, že může být vadná, ale to je vždy až poslední možnost, která se zase tak často nepotvrdí. Při měření kabelů několik pravidel. Odpojit na jedné i ruhé straně. Průchodnost kabelů měřit na nejnižší rozsah a brát v potaz i odpor těch 3 kabelů ( předpokládám 3 v případě snímače otáček ). Kabely proti sobě na zkrat, začít na rozsahu 20 megaohm. Němělo by to nic ukazovat. Dále všechny kabely proti kostře a taky + pólu baterie. Taky začít na rozsahu 20 megaohm. Nejspolehlivější bude ale ten osciloskop. Půjč si ho, nebo zajeď za někým, kdo ho má. Připojíš a vidíš hned.

Milan

Napsal: 27 úno 2009, 10:45
od Dyndais
m_toy píše:Pořád se mi podle příznaků zdá, že je někde porušená kabeláž. Ta jednotka není blbá. Pokud napíše, že má nevěrohodný signál, tak má nevěryhodný signál. Samozřejmě, že může být vadná, ale to je vždy až poslední možnost, která se zase tak často nepotvrdí. Při měření kabelů několik pravidel. Odpojit na jedné i ruhé straně. Průchodnost kabelů měřit na nejnižší rozsah a brát v potaz i odpor těch 3 kabelů ( předpokládám 3 v případě snímače otáček ). Kabely proti sobě na zkrat, začít na rozsahu 20 megaohm. Němělo by to nic ukazovat. Dále všechny kabely proti kostře a taky + pólu baterie. Taky začít na rozsahu 20 megaohm. Nejspolehlivější bude ale ten osciloskop. Půjč si ho, nebo zajeď za někým, kdo ho má. Připojíš a vidíš hned.

Milan
no jo no.... osciloskop, jak tak o tom píšeš, jsem blb, že mě taky nenapadl :( mohl jsem si možná ušetřit kus práce...
nejvíc mě sere, že si teď ani nejsem 100pro jistej, že tam to kolo snímače je daný správně :(
Každopádně děkuju za rady.... SNAD v pondělí s tim pojedu na to přehrání softu, tam maj i osciloscop. Já osobně už nějak ztrácím chuť se v tom hrabat :)
Jestli mě v pondělí konečně vezmou, hned sem napíšu jak jsem dopadl....
Každopádně ještě jednou děkuju za rady

Napsal: 27 úno 2009, 11:13
od cosby
No u OII mi ve škodovce řekli(kamarádi),že je tam poddimenzovaná kabeláž-délkově a trhají se drátky ve svazku.Mi osobně se to stalo u škrtící klapky.Někde přetrhlý drát,tak jsem podle schématu z Ecu natáhl nové a bylo po problému