redukcia na turbo = bajonet-hadica

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

diky moc,
jestli na to dobre koukam, tak ten prumer 64,8 je az po svislou kotu 12 mm? a pak je tech 65,7 mm?

a do jaky vzdalenosti se pak davaji ty pojistny sroubky, popr.jaky prumer?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

misoVW píše:jj, koco daval robit aj mne na VA turbo a sedi to perfektne. Tu je na sanie:
Obrázek
Jj dělal jsem stejně:


Obrázek
Obrázek
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Nahodou nema niekto nakres alebo odmerane kam treba navrtat tie 2 uchyty do redukcie?
Turbo VA a klasika uchytenie t.j. nie vrtatanie do turba. :?:
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
Cupra R
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 29 črc 2009, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

redukce podle planku koco vysledek

Příspěvek od Cupra R »

myslím že dobrý a bude to sedět jak ulitý.O kroužek origo. z VW

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Kdyby někdo chtěl,tak mám doma 2ks.Jeden má delší holendr na hadici viz foto.

Obrázek
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Nemohlo by se, tohle téma dat do faqu , sem to hledal už po třetí :?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

načo to vyrábať?

ved ta redukcia je ako original diel VAG
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

jipi: tak sem s číslem :D
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

Můžete mi tedy někdo říci , kde koupit (prosím o odkaz) redukci na VB turbo ?
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

troshu mimo temy, ale pouzivate nejaky tmel na tie hadice alebo staci spona?
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

Mám malinko lepší 600kč kus+ pošta

Obrázek
Obrázek
RRadim 608557734
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Já malinko horší 2ks za 400+pošta. :D
Obrázek
Naposledy upravil(a) CATDAVID dne 29 dub 2011, 14:00, celkem upraveno 1 x.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

:worthy: :worthy: :worthy:
RRadim 608557734
Uživatelský avatar
Neeo87
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 26 zář 2011, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SB Slovakia

Příspěvek od Neeo87 »

Nazdarek Panove

ja troch mimo tema ale musim sa to spitat a vhodne sa mi to zdalo tu. Mam golf 4, 4motion motor AJM (85kw) je tam turbo VNT15 chci tam nacpat gt1749VB a moja otasky su,,, potrebujem tam redukciu na vytlak turba aj na vstup turba?? chci tam dat saci trubu z 96kw a saci parohy z 110kw a neskor fmic... prosim o radu nekdo co se v tom vyzna do SS... dakujem za pomoc
arcanerider
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 16 črc 2012, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od arcanerider »

Páni.... potreboval by som tiež takú redukciu.... má ju niekto k dispozícií ???
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“