redukcia na turbo = bajonet-hadica
Moderátoři: šulda, Moderátoři
diky moc,
jestli na to dobre koukam, tak ten prumer 64,8 je az po svislou kotu 12 mm? a pak je tech 65,7 mm?
a do jaky vzdalenosti se pak davaji ty pojistny sroubky, popr.jaky prumer?
jestli na to dobre koukam, tak ten prumer 64,8 je az po svislou kotu 12 mm? a pak je tech 65,7 mm?
a do jaky vzdalenosti se pak davaji ty pojistny sroubky, popr.jaky prumer?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
redukce podle planku koco vysledek
myslím že dobrý a bude to sedět jak ulitý.O kroužek origo. z VW






Já malinko horší 2ks za 400+pošta.



Naposledy upravil(a) CATDAVID dne 29 dub 2011, 14:00, celkem upraveno 1 x.
Nazdarek Panove
ja troch mimo tema ale musim sa to spitat a vhodne sa mi to zdalo tu. Mam golf 4, 4motion motor AJM (85kw) je tam turbo VNT15 chci tam nacpat gt1749VB a moja otasky su,,, potrebujem tam redukciu na vytlak turba aj na vstup turba?? chci tam dat saci trubu z 96kw a saci parohy z 110kw a neskor fmic... prosim o radu nekdo co se v tom vyzna do SS... dakujem za pomoc
ja troch mimo tema ale musim sa to spitat a vhodne sa mi to zdalo tu. Mam golf 4, 4motion motor AJM (85kw) je tam turbo VNT15 chci tam nacpat gt1749VB a moja otasky su,,, potrebujem tam redukciu na vytlak turba aj na vstup turba?? chci tam dat saci trubu z 96kw a saci parohy z 110kw a neskor fmic... prosim o radu nekdo co se v tom vyzna do SS... dakujem za pomoc
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 črc 2012, 17:06