Kolik Vám vydržel dvouhmotový setrvačník?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
foot
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 23 pro 2007, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od foot »

Tak vydím, že spolehlivost tohoto dílu není opravdu nejvyžší
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

215 000 km, soft origo a zatiaľ mu nič neni. snažím sa nejazdiť pod 2000, iba za studena. Ale moja baba dáva tej dvojhmote kvalitne na <> lebo ono to vo vyšších otáčkach hučí.. :(
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

kaskader píše:215 000 km, soft origo a zatiaľ mu nič neni. snažím sa nejazdiť pod 2000, iba za studena. Ale moja baba dáva tej dvojhmote kvalitne na <> lebo ono to vo vyšších otáčkach hučí.. :(
ked ides so zenou a ona teda sofferuje daj radio poriadne nahlas :D
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

uvaha zeny (napr. moja sestra) velke otacky-huci to -pokazi sa to
uvaha zeny c.2 (napr. moja mlada) velke otacky-ide to-plny kotol za studena

a teraz si vyber :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

netopier píše:uvaha zeny (napr. moja sestra) velke otacky-huci to -pokazi sa to
uvaha zeny c.2 (napr. moja mlada) velke otacky-ide to-plny kotol za studena

a teraz si vyber :D
a potom daj im auto do ruk :D
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

230tis passat AVG do 190tis na seriovom softe potom 147ps/315Nm a stale drží
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No mě vydržel 240tis.km od začátku chip octule motor ALH :P
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3729
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Octa Agr 300 000, z toho 250 000 s čipem. Čest jeho památce.
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nynější zkušenost 200.000 km začala špatně vypínat spojka a asi za dalších 1000 km se rozletěl miloš
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

160 000 km dal sem S764 druhej den udělal (rofl) pápá :P
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

180 000km, byl horší delší dobu, 66kw s čipem, pak jsem dal ještě trysky 81kw a do týdne musel pryč.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jezdeno v Praze, od zacatku podtacenej 390tis. Furt zije..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

382 000 km a je ak nova ! Ale kamarat na O1 ju menil po 160 000 km - triaslo cele auto ! :woot:
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

dvouhnota

Příspěvek od mirek »

Je měnil dneska komplet spojku a dvouhomtový setrvační a 225tis km ale auto jsem koupil jak mělo 84tis.km a v zimě za studena bylo slyše jak se to trochu zahřálo vymezila se vůle tak setrvačník ztichlo .
Ted už mně to mírně chvělo autem na volnoběhu .
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

asz 232tis, stav uz nic moc, na volnobehu vibracie..
CAHAHA + ARL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“