Nejrychlejší kombi na světě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prve 1.9 JTD-M 16V prisli na trh 08/02. ARL sa zacal montovat od 09/00. 16V techniku u diesela zacal VW montovat 10/03.
Dalej neviem kde si vzal ten vstrekovaci tlak 2400Bar? Neviem kde chodis na tie cisla ale referaty co pisu deti na wikipedii musis brat s velkou rezervou. Co by chceli a to co realne je su dva rozdielne veci. Posledna evolucia PD dosahuje max. vstrekovaci tlak 2050 Bar a PPD max. 2200Bar. CR 3G dosahuje vstrekovaci tlak max. 1800Bar (BOSCH) a neoficialne CR od Siemens je vraj niekde na hranici 2000Bar. Co sa tyka zvysovania vstrekovacieho tlaku u CR tak momentalne to bude stagnovat nakolko terajsi system stlacania nafty kladie motoru velmi velky odpor a odobera mu strasne vela energie. Ked niekto vymysli system ktory nebude tak energeticky narocny a bude po financnej stranke zaujimavy, pojde sa so vstrekovacim tlakom hore (ale to asi skoro nebude). Proste motor ma co robit aby utiahol VT cerpadlo a musi mu ostat este energia na prekonanie vlastneho trenia,valiveho odporu, hmotnosti auta a odporu vzduchu. To je jedina nevyhoda CR.
Isiel som asi v S2 (asi to bola S2 nepamatam uz, viem ze to malo motor pozdlzne asi 2.3 5valec turbo alebo take cosi nechcem kecat nepamatam a vyzeralo to ako A80) raz davno som ju opravoval. Prisli za mnou ze netaha, nasadil som zhodenu hadicu na IC dal novu eska pasku a hned to uz islo dobre. No stretnut S2 je rarita. K tej S1, porovnaj si to s tymto: http://www.integrale.cz/ a pozri si toto: http://dailymotion.virgilio.it/video/x4 ... grale_auto Pripominam ze vtej dobe (asi 10 rokov) si okolo Lancii nikto ani neskrtol. Vynimkou bol jedine Carlos Sainz na Toyote ktora v jednej sezone dokazala ako tak drzat krok s Lanciou.
Nadupane JTDcko chod hladat do talianska. Asi tazko tam najdes nadupane VW TDI. Rozmyslaj trosku logicky kym sem trenes hlupu otazku.
Dalej neviem kde si vzal ten vstrekovaci tlak 2400Bar? Neviem kde chodis na tie cisla ale referaty co pisu deti na wikipedii musis brat s velkou rezervou. Co by chceli a to co realne je su dva rozdielne veci. Posledna evolucia PD dosahuje max. vstrekovaci tlak 2050 Bar a PPD max. 2200Bar. CR 3G dosahuje vstrekovaci tlak max. 1800Bar (BOSCH) a neoficialne CR od Siemens je vraj niekde na hranici 2000Bar. Co sa tyka zvysovania vstrekovacieho tlaku u CR tak momentalne to bude stagnovat nakolko terajsi system stlacania nafty kladie motoru velmi velky odpor a odobera mu strasne vela energie. Ked niekto vymysli system ktory nebude tak energeticky narocny a bude po financnej stranke zaujimavy, pojde sa so vstrekovacim tlakom hore (ale to asi skoro nebude). Proste motor ma co robit aby utiahol VT cerpadlo a musi mu ostat este energia na prekonanie vlastneho trenia,valiveho odporu, hmotnosti auta a odporu vzduchu. To je jedina nevyhoda CR.
Isiel som asi v S2 (asi to bola S2 nepamatam uz, viem ze to malo motor pozdlzne asi 2.3 5valec turbo alebo take cosi nechcem kecat nepamatam a vyzeralo to ako A80) raz davno som ju opravoval. Prisli za mnou ze netaha, nasadil som zhodenu hadicu na IC dal novu eska pasku a hned to uz islo dobre. No stretnut S2 je rarita. K tej S1, porovnaj si to s tymto: http://www.integrale.cz/ a pozri si toto: http://dailymotion.virgilio.it/video/x4 ... grale_auto Pripominam ze vtej dobe (asi 10 rokov) si okolo Lancii nikto ani neskrtol. Vynimkou bol jedine Carlos Sainz na Toyote ktora v jednej sezone dokazala ako tak drzat krok s Lanciou.
Nadupane JTDcko chod hladat do talianska. Asi tazko tam najdes nadupane VW TDI. Rozmyslaj trosku logicky kym sem trenes hlupu otazku.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
http://www.volkswagen.cz/lexikon/?lette ... icon_id=58
tady mas "detsky referat"
k CR tu mas dalsi "detsky referat" http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=1377
(kupodivu se relativne stejnymi udaji)
Jinak pri srovnavani prosim pristupuj stejne kriticky, tedy v pripade, ze srovnavas konkretni typ motoru v jednom pripade, nepausalizuj v pripade druhem. Tedy kdyz srovnavas ARL (110kW verze PD), srovnavej se 110kW verzi MultiJetu. Pokud je mi znamo, tak Tebou uvadene provedeni se dodavalo vskutku v roce 2002, nicmene ne ve verzi 110kW (kdyztak me fakticky oprav).
Pokud jsou nadupany JTDcka v Italii, tak jak na tom asi mohou byt, kdyz to ani nevystavi na YouTube
Najdi mi prosim Te nejaky zajimavy projekt (tzn. navyseni serioveho vykonu alespon o 50 %), kde figuruje JTD, predem dekuji.
tady mas "detsky referat"
k CR tu mas dalsi "detsky referat" http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=1377
(kupodivu se relativne stejnymi udaji)
Jinak pri srovnavani prosim pristupuj stejne kriticky, tedy v pripade, ze srovnavas konkretni typ motoru v jednom pripade, nepausalizuj v pripade druhem. Tedy kdyz srovnavas ARL (110kW verze PD), srovnavej se 110kW verzi MultiJetu. Pokud je mi znamo, tak Tebou uvadene provedeni se dodavalo vskutku v roce 2002, nicmene ne ve verzi 110kW (kdyztak me fakticky oprav).
Pokud jsou nadupany JTDcka v Italii, tak jak na tom asi mohou byt, kdyz to ani nevystavi na YouTube

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Většina zdejších jsou zastánci TDI, proto jedině oni tady mají samostatné fórum "Zvyšování výkonu VW group".
To se pak těžko bojuje za jinou značku.
Ale zpět k tématu: Audinka je sice fantastická, ale stejně bude nejrychlejší combi na světě nějaký Brabus...
To se pak těžko bojuje za jinou značku.

Ale zpět k tématu: Audinka je sice fantastická, ale stejně bude nejrychlejší combi na světě nějaký Brabus...

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
To Forest: Tie clanky su len reklamne serepeticky a snazia sa ohurit potencialnych zakaznikov cislami. Stymi vstrekovacimi tlakmi ci uz u PD, PPD alebo CR je k dnesnemu dnu realita taka som uz uviedol. Najviac ma pobavil hlavne ten clanok o CR. Pletie si pojmy s dojmami najlepsie su tie genearacie u ktorych nesedia ani take zakladne udaje ako rok uvedenia na trh a vstrekovacie tlaky atd. Uvedene informacie su len ilustrativneho charakteru a su prehnane skreslene. To je napisane pre laikov automobilovych nadsencov co si kupia casopis niekde na pumpe a len tak z dobrej nalady si to precitaju a zozeru to aj s navijakom. Pre nas znalych problematiky je to sci-fi. A to stym porovnavanim motorov som akosi nepochopil tvoju narazku.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
2TDI tech: zajimalo by me, co je pro Tebe fakt a kde ty cerpas "fakta". ... aneb "Clovece, jsem slysel, ze uz byli lidi na mesici. Podle me jen oblbovacky a propaganda."
Jinak stale plati:
Myslim si, ze video by ukazalo vice.
2Boda: nelze, nezli souhlasit, nicmene kdyz se snazi hanit TDI clovek, ktery ma nick TDI tech, pak mi to pripada usmevne

Jinak stale plati:
jurki888: V6 je siroky pojem - 2,5 nebo 2,7 nebo 3,0? seriovym nebo s chipem? v cem to mas, ze se porovnavas s auty s pomerne vetsi vahou?Najdi mi prosim Te nejaky zajimavy projekt (tzn. navyseni serioveho vykonu alespon o 50 %), kde figuruje JTD, predem dekuji.
Myslim si, ze video by ukazalo vice.
2Boda: nelze, nezli souhlasit, nicmene kdyz se snazi hanit TDI clovek, ktery ma nick TDI tech, pak mi to pripada usmevne

Naposledy upravil(a) Forest dne 13 bře 2009, 23:07, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tu na fore cerpam fakty. Stiahni si ucebne pomcky a samostudijne materialy Skoda, BOSCH a pod. Tam to vsetko je. Informacie tohto carakteru nasavam rad, nakolko opravujem auta vyhradne koncernov FIAT group a VW group a vediet presne co a ako funguje je nutnost k spravnej diagnoze zavady a nie hadaniu na zaklade jedna baba povedala.




-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Aha, takze materialy od Skoda beres, ale od VW ne - no co uz.
RE JTD: Pokud to je auto odsud z fora, tak mi to uniklo - co to je? Mas nejaky blizsi informace?
RE JTD: Pokud to je auto odsud z fora, tak mi to uniklo - co to je? Mas nejaky blizsi informace?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Skoda je suacstou VW groug a zdiela kompletne rovnaku techniku (v ramci marketingoveho urcenia) a ako zbytok koncernu, ked si to nepostrehol. Co si sedis na vedeni? Mna zaujimaju fakty a nie reklamne prospekty kde sa snazia ludi (potencialnych zakaznikov) ohurit cislami a tak ich nalakat na kupu, co zjavne je logicke ze? Ale to je hlavny ciel reklamy a pozeram ze ty si na nu zabral ako pes na udene.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 687#236687
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 687#236687
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Diky za odkaz. To, ze bylo JTD prvni je vzhledem k tomu, co jsem slysel o systemu trestnych bodu zavadejici, nicmene beru to, ze se to alespon nekdo snazi ladit. Pokusim se najit alespon info o tom JTD, protoze at jsem googlil jak jsem googlil, nic zajimaveho o "JTD real preformance" nenasel.TDI tech píše:Skoda je suacstou VW groug a zdiela kompletne rovnaku techniku (v ramci marketingoveho urcenia) a ako zbytok koncernu, ked si to nepostrehol. Co si sedis na vedeni? Mna zaujimaju fakty a nie reklamne prospekty kde sa snazia ludi (potencialnych zakaznikov) ohurit cislami a tak ich nalakat na kupu, co zjavne je logicke ze? Ale to je hlavny ciel reklamy a pozeram ze ty si na nu zabral ako pes na udene.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 687#236687
"zdiela kompletne rovnaku techniku" ... vskutku, nepovidej, vazne, no nekecej

Mimochodem ja patrim bohuzel do te skupiny lidi, co "na udene" nemelo sanci naletet, protoze vlastnictvi predchazelo zajmu o "TDI"

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Povedz mi co ma VW oproti zvysku grupy ine lepsie??? Konkretny priklad fakty! Napr. porvnam motor 2.0TDI 16V BKD v Octe II a motor BKP v Pasaate B6. Vsetko je to uplne rovnake akurat motor BKP v pasate ma naviac vyvazovaky na ktorych sa (do r.v.06) kurvi retazovy nahon jedna radost a kazdy ich vyhadzuje von. Od r.v. 06+ je nahon rieseny cez ozubene kola tot vsio. Motor BKD v OII a GV a zvysok splocne zdielanej platformy je 100% zhodny.Forest píše:"zdiela kompletne rovnaku techniku" ... vskutku, nepovidej, vazne, no nekecej
Tak mi uved jediny konkretny priklad o tom aku "inu" techniku dostava konkretne Skoda od VW. Vsetko je to uplne rovnake. Tak zacni realne uvazovat a nie hlupo zrat taraniny v reklamnych prospektoch.


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Obavam se, ze jsi posledni, kdo to nepochopil. Tebou uvedena citace byla ironie, kterou jsem si myslel, ze v klidu prejdes ... mno co, skoda, nekdy priste.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
S nesmysly jsi tu vystoupil jako prvni Ty, nicmene k veci. Pokud, myslis odpoved na otazkuTDI tech píše:Najprv do mna zacnes ripat nezmyslami. A ked od teba chcem vecnu odpoved na konkretnu otazku tak tu zacnes kecat nieco o ironii?
, tak rikam, ze to byla ironie a Ty jsi to zjevne nepochopil - uz jenom moje prehnane vyrazna formulace to dava jasne najevo, takze odpovidat na tuto otazku je zbytecne, protoze to je zrejme jedna z mala veci, na ktere se shodneme. A to, ze se na tom shodujeme neznamena zadne Tve pomyslne vitezstvi. Mozna jsi tu ironii nepochopil, protoze jsi Slovak (co ja vim), ale je Tve nepochopeni je zcela evidentni.TDI tech píše:Povedz mi co ma VW oproti zvysku grupy ine lepsie???
2jurki888: 140 koni dle grafu nebo dle odhadu chiptunera - je 140koni a 140koni. Jinak 2,5 V6 muze mit 150 nebo 180koni a s vyrazne lehcim autem rozhodne povodis. Je treba si uvedomit, ze auto, co ma 1600kg a 180k by (pri pominuti dalsich faktoru jako je aerodynamika, pruznost atd.) se mela teoreticky chovat stejne jako auto se 157k s vahou 1400kg. Ostatne to je jeden z vyraznych duvodu vitezstvi malych aut na sprintech.
Nicmene psal jsi, ze mas 200koni, takze to je logicke, ze ujizdis 150/180k auto, nebo je na tom nece divneho?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)