Octavia GONG

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jj je to přesně jak píše TDI tech taky sem to řešil odkodoval sem pasy a ono to pořad řvalo no děs nakonec rozpojit štekr pod sedačkou a je klid parada (wallbash)
Tiguan 2 2.0 tdi
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

TDI tech píše:Kontrolka zapnutich pasov chodi po cane. Musel by mat canove budiky a canovy crash jednotku abg. Co r.v. 00 nema. Takze z kontrolky a gongu zapnutych pasov nebude nic. A aby bolo jasne tak u can budikov sa tea kontrolka s gongom kodovat sice da ale nema to ziadny vyznam pretoze kontrolka pasov a gong je natvrdo vlastnost ktora bude svietit a hucat furt. Proste kontrolu sice odkodujete ale ajtak bude fungovat furt aj je jedno ci ju nakodujete alebo nie. Je to implicitna vlastnost ktora funguje furt.
no mě šlo hlavně o to,..že při zkoušce akčních členů gong zní(rozlišuju gong a ten hnusnej pípák ) tak přece tam nebude jen tak,..jo a strejcovi na koktávce 1997 zní,..
Vag-com byl je a bude :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Informaciu otom ze nemas zapnuty pas ide analogovo do crash jednotky a ta ju preposle do budikov po CAN-bus zbernici. Kapito!? Alebo inak povedane budiky nemaju analogovy vstup na kontrolu zapnutia pasov. Cize pokial mas canove budiky (druhe trojcislie 920)a canovu crash jednotku, tak ti to chodi implicitne a ked mas necanove budiky (druhe trojcislie 919) tak to nepojde.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
vlastik7800
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 lis 2011, 17:31
Odpovědi: 0

Gong

Příspěvek od vlastik7800 »

Ahojte potřeboval bych poradit mám octavii modelový rok 2004 a chtěl bych si spustit gong,ale podle vašich návodů to spustí ten hnusnej pípák na světla,nevíte někdo proč tomu tak je? Can budíky(820),ještě se zeptám jak je to s maxidotem chtěl bych pořídit,stačí vyměnit budíky,nakodovat a pojedou nebo ne_? Děkuji
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Odpoviem Ti len na druhú otázku. Áno-pokial máš r.v 2004,tak stačí prehodit budíky,nakódovat ,prispôsobit immo a RJ motora a ideš.....
askerfaka
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 črc 2008, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: v okoli slovenska

Příspěvek od askerfaka »

TDI tech píše:Kontrolka zapnutich pasov chodi po cane. Musel by mat canove budiky a canovy crash jednotku abg. Co r.v. 00 nema. Takze z kontrolky a gongu zapnutych pasov nebude nic. A aby bolo jasne tak u can budikov sa tea kontrolka s gongom kodovat sice da ale nema to ziadny vyznam pretoze kontrolka pasov a gong je natvrdo vlastnost ktora bude svietit a hucat furt. Proste kontrolu sice odkodujete ale ajtak bude fungovat furt aj je jedno ci ju nakodujete alebo nie. Je to implicitna vlastnost ktora funguje furt.
ja mam rv02 a veru zapnute pasy som vypol a bolo ticho, takze pasy sa daju vypnut
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

:) Já teda spíš řeším jak se toho zbavit. Mám vyzkoušeno, že když odpojím štekr pod sedačkou, že to přestane. Ale ještě mi nikdo neřekl na 100%, jestli to nemá vliv třeba na pytle nebo na předpínače pásů nebo jak se tomu nadává. Nerad bych, aby mě pak při bouračce čekalo nějaký překvápko :)
Připoutanej samozřejmě jezdím, akorát se poutám až po startu a to pípání mi jde prostě na nervy :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“