vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

Příspěvek od jordee_23 »

roti píše:Bosch DSLA150P764 nebo Fratelli Bosio SPRINT 764 ?

jsou totozne? ktere jsou lepsi?

jo a jeste neco. kdybych se rozhodoval mezi Race 520 a PP764, ktere vzit?

diky
no jedina vec co podla mna je minus na sprintoch (a vsetkych FB) je ze sa dodavaju bez podloziek (uz sa stalo ze po vymene trysiek na vstrekovac prave stara podlozka prepustala .. ) ... kdes to v sade bosch je vsetko co treba ...
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Ano, u Bosche je velký rozdíl, kde jsou trysky vyrobené.

Germany: dobrá kvalita
France: ucházející kvalita
India, Turkey: velmi špatná kvalita

Toto na základě skutečných měření (měřen i povrch uvnitř vstřikovací trysky speciálním k tomu určeným přístrojem).

Indické a turecké trysky jsou pravděpodobně určené pro rozvojové země a východní Evropu (blíže jsem nezkoumal). V prvovýrobě je nenajdete.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

Příspěvek od Tomas.cz »

jordee_23 píše:
roti píše:Bosch DSLA150P764 nebo Fratelli Bosio SPRINT 764 ?

jsou totozne? ktere jsou lepsi?

jo a jeste neco. kdybych se rozhodoval mezi Race 520 a PP764, ktere vzit?

diky
no jedina vec co podla mna je minus na sprintoch (a vsetkych FB) je ze sa dodavaju bez podloziek (uz sa stalo ze po vymene trysiek na vstrekovac prave stara podlozka prepustala .. ) ... kdes to v sade bosch je vsetko co treba ...
To myslíš měděnou podložku pod vstřikovač nebo podložku myslím washler se tomu říká pod trysku ve vstřikovači?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

Příspěvek od reesha »

jordee_23 píše:
roti píše:Bosch DSLA150P764 nebo Fratelli Bosio SPRINT 764 ?

jsou totozne? ktere jsou lepsi?

jo a jeste neco. kdybych se rozhodoval mezi Race 520 a PP764, ktere vzit?

diky
no jedina vec co podla mna je minus na sprintoch (a vsetkych FB) je ze sa dodavaju bez podloziek (uz sa stalo ze po vymene trysiek na vstrekovac prave stara podlozka prepustala .. ) ... kdes to v sade bosch je vsetko co treba ...
Máš pravdu - může se stát, že bude mezi tryskou a dosedací plochou podložky propouštěna nafta.
Je to ovšem zpravidla způsobeno nepozorností při montáži.
Nikdy jsem nezažil, že by byla podložka zkroucená nebo jinak zdeformovaná. Vždy tam bylo nějaké "smetí", které je nutné před instalací trysky odstranit. Toto "smetí" způsobí nedostatečnou těsnost.
Na to je potřeba dát si pozor, a pak je vše vpořádku.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Ještě abych nemluvil do větru, je to tady už v jiném vláknu, hodím sem fotky - porovnání povrchu uvnitř těla trysky:


Originální tryska 1. testovaný kus:
Obrázek

Originální tryska 2. testovaný kus:
Obrázek

FB POWERPLUS tryska:
Obrázek

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5906#5906
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A sprinty jsou přibližně stejný jako bosch nebo lepší co se povrchu týče?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Já dal na ASV PP 764,a zatím naprostá spokojenost. Ještě bych potřeboval poradit, ty staré trysky bych chtěl vyčistit, jsou černé zanesené.Čím to jde nejlíp? Díky.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Markus01 píše:A sprinty jsou přibližně stejný jako bosch nebo lepší co se povrchu týče?
Sprinty jsou srovnatelné s POWERPLUS tryskami, co se týče povrchu trysky. Fratelli Bosio dbá na kvalitu všech řad vyráběných trysek stejně.

POWERPLUS mají ale několik vylepšení, mezi něž patří "karbonový" DLC "povlak" jehly, snižující tření, což má za následek výrazně nižší opotřebení a rychlejší pohyb jehly - tedy přesnější dávkování a těsnější tolerance.
Tyto přednosti mají výrazně pozitivní vliv na přesné rozprášení paliva, snižující emise, zlepšující výkon (o několik koníků) a též pozitivní vliv na spotřebu paliva.

Karbonový "povlak" mají též všechny naše RACE trysky.

A ještě Vám nasadím malého brouka do hlavy. Již máme vyrobené POWERPLUS 764 - verze 2, které disponují sedmi (7) vstřikovacími otvory.
Zatím jsou ale ve fázi testování ;).

Co se týče průtoku paliva/výkonu - je to takový mezistupeň mezi POWERPLUS 764 a RACE520 (crazy). Ale jak říkám, zatím jen ve fázi testování.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

reesha píše:
Markus01 píše:A sprinty jsou přibližně stejný jako bosch nebo lepší co se povrchu týče?
Sprinty jsou srovnatelné s POWERPLUS tryskami, co se týče povrchu trysky. Fratelli Bosio dbá na kvalitu všech řad vyráběných trysek stejně.

POWERPLUS mají ale několik vylepšení, mezi něž patří "karbonový" DLC "povlak" jehly, snižující tření, což má za následek výrazně nižší opotřebení a rychlejší pohyb jehly - tedy přesnější dávkování a těsnější tolerance.
Tyto přednosti mají výrazně pozitivní vliv na přesné rozprášení paliva, snižující emise, zlepšující výkon (o několik koníků) a též pozitivní vliv na spotřebu paliva.

Karbonový "povlak" mají též všechny naše RACE trysky.

A ještě Vám nasadím malého brouka do hlavy. Již máme vyrobené POWERPLUS 764 - verze 2, které disponují sedmi (7) vstřikovacími otvory.
Zatím jsou ale ve fázi testování ;).

Co se týče průtoku paliva/výkonu - je to takový mezistupeň mezi POWERPLUS 764 a RACE520 (crazy). Ale jak říkám, zatím jen ve fázi testování.
JJ uz mi o nich rekli kolegove z Polska. Aligator. Tohle je presne to co ja chcu. Mam velkej zajem, az budou posli. Dekujiiiiii...Jinak dle meho je tryska powerplus 764 dostacujici na vykon 190 az 200 koni. Ale pozor!!! Tyto kone lze dosahnout jen s poradnym HW okolo ( velke vykonne turbo, atd..) Jedou krasne v celem rezimu otacek. A bez koure!!!!!
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

na to neustálé oplachování při montáži je třeba dbát, protože tam stačí opravdu sebemenší tvrdé smítko a je problém na světě a kdo kupuje trysku o 50 % levněji tak by měl trošku popřemíšlet, proč asi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Stalo se mi, že mi jedna tryska tekla okolo matice, ale ta podložka ve vstřikovači se nepoškodila, protože jak jsem nahodil původní trysku tak bylo vše ok.
Uživatelský avatar
Martines
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 22 lis 2008, 22:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Martines »

takže kvalita těch FB S764 a bosh 764 je srovnatelná
Naposledy upravil(a) Martines dne 26 bře 2009, 16:37, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9Tdi ALH 66KW @ trysky PP764, turbo 1749VB, vedení vzduchu ARL, chip tdidrapek.cz, FMIC, spojka ATD+VR6, EGR OFF, KAT OFF, puky TT, pružiny RS
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Zkus se vrátit trochu zpátky o pár příspěvků vejš :-D
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od Romulus »

Martines píše:takže kvalita těch FB S764 a bosh 764 je srovnatelná
nechapu vyše je to docela jasně vysvětleno (LOL)
oIc ASV
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Re: vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

Příspěvek od conti »

jordee_23 píše:
roti píše:Bosch DSLA150P764 nebo Fratelli Bosio SPRINT 764 ?

jsou totozne? ktere jsou lepsi?

jo a jeste neco. kdybych se rozhodoval mezi Race 520 a PP764, ktere vzit?

diky
no jedina vec co podla mna je minus na sprintoch (a vsetkych FB) je ze sa dodavaju bez podloziek (uz sa stalo ze po vymene trysiek na vstrekovac prave stara podlozka prepustala .. ) ... kdes to v sade bosch je vsetko co treba ...

To všetko co treba je tam hlavně taky proto, že v té sadě je seřizovací prvek, což nastaví správný druhý vstřikovací tlak.
Což bohužel jinak nelze v domácích podmínkách udělat, na což hodně lidí zapomíná a vyměňuje trysky bez toho.
A seřízení nic!!!
Proto jsou ty trysky Bosch taky podstatně dražší.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“