komfortka 1J0 959 799 AH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdar,
nějak mi začíná odcházet dálka a uvažuji o výměně. Když už budu měnit dálku, tak bych chtěl i vystřelovák. Jenže to není tak jednoduché, jak vypadá.
Tady jsou nějaké fakta, co jsem si zjistil o autě:
- Na klíči je informace 434MHz
- Dle ETKY mám mít tuto dálku 1U0 837 231D, která podle specifikací pracuje na frekvenci 433MHz
- Dle ETKY mám komfortní jednotku generace 2.5, 1J0 959 799AH 05N, která zřejmě běhá na frekenci 433MHz
A teď otázka: čemu věřit? Etce, nebo tomu co je na klíču? Jak zjistit, na které frekvenci to opravdu pracuje?
Díky za rady, Adam
nějak mi začíná odcházet dálka a uvažuji o výměně. Když už budu měnit dálku, tak bych chtěl i vystřelovák. Jenže to není tak jednoduché, jak vypadá.
Tady jsou nějaké fakta, co jsem si zjistil o autě:
- Na klíči je informace 434MHz
- Dle ETKY mám mít tuto dálku 1U0 837 231D, která podle specifikací pracuje na frekvenci 433MHz
- Dle ETKY mám komfortní jednotku generace 2.5, 1J0 959 799AH 05N, která zřejmě běhá na frekenci 433MHz
A teď otázka: čemu věřit? Etce, nebo tomu co je na klíču? Jak zjistit, na které frekvenci to opravdu pracuje?
Díky za rady, Adam
Díky za bleskurychlou odpověď.
Bude fungovat u tohoto klíče 1J0 959 753P samostatné odemykání kufru?
Máte někdo vyzkoušený, které klíče jsou šmejdy a které něco vydrží?
Mám v plánu koupit tady: http://www.auto-klic.cz/
Bude fungovat u tohoto klíče 1J0 959 753P samostatné odemykání kufru?
Máte někdo vyzkoušený, které klíče jsou šmejdy a které něco vydrží?
Mám v plánu koupit tady: http://www.auto-klic.cz/
Ad-hoc od něj beru transpondery, bezkonkurenční rychlost dodání. Nicméně posledně jsem bral obal karty renault RA01A a je to naprosto stejný šmejd, jako mi došel z číny. Tlačítka téměř nefunkční, lakování příšerné. Ale za to mi ji naprosto bez problémů obratem vyměnil 

Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

Ještě před tím, než jsem zjistil co mám v autě za jednotku, tak mi navrhoval zasílat klíče tak dlouho, dokud některý nepůjde spárovat
Tvářil se, že výměna nebude problém.
Narazil jsem ale na tyto klíčaře:
http://www.auto-moto-elektronika.cz/
za 1560,- slibují klíč, nakódování komfortky, immo a vyřezání planžety. Tvrdí že klíč je stejné kvality jak originál koncern. Otázka je, jak moc to je pravda.
Má s nima někdo zkušenosti?

Narazil jsem ale na tyto klíčaře:
http://www.auto-moto-elektronika.cz/
za 1560,- slibují klíč, nakódování komfortky, immo a vyřezání planžety. Tvrdí že klíč je stejné kvality jak originál koncern. Otázka je, jak moc to je pravda.
Má s nima někdo zkušenosti?
Jasný, však si každý pokus zaplatíš na poštovném...s výměnou zboží opravdu problém nemá, přístup více než solidní. Ale než se tomu věnovat metodou pokus/omyl, neměl bys jednodušší, místo vymejšlení kravin, škemrání po fórech a zdržování ostatních zajet do prvního autoklíčařství, kde ti to udělají na počkání a bez problémů??? Jestli jde o dálku, tak obvykle mívají všechny 3 frekvence k dispozici a test zabere pár minut.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 čer 2015, 18:09
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18 led 2016, 16:28
komfortka 1J0 959 799 AH
Ahoj jen dotaz mam OI 99 a komfortku 1J0 959 799 AH a kdyz to hodim do googlu tak mi to napise ze pracuje na 434mhz a 3 tlac. a ja mam normal klic jen se 2 tlac 433mhz co mam koupit za klic aby to fungovalo.Dekuji
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18 led 2016, 16:28
mám origo dodělanou dálku od Škodovky (už se to tak koupilo s novým autem). Jedná se o dodělávku od firmy AEV Kroměříž typ 4211. Komfortku v origu mám 1J0 959 799 Q.
Koupil jsem vystřelovák 433Mhz (dvoutlačítko) a komfortku 1J0 959 799 AH
Komfortku jsem vyměnil nakodoval, skontroloval základní nastavení atd. (aby fungovali blikače při zamčení a odemknutí) Klíč napároval s IMMEM a dálkou.
A teď to sice funguje, ale ta dálka nejde na 100% nejdou blikače při zamykání o odemykání - hodí to chybu "řídící obvod pro směrová světla, nedefinovaný stav spínače" a nemá takovej dosah musí se stát poměrně blízko auta.
Určitě se to tam pere s tou dodělávanou dálkou od AEV.
Šlo by to nějak udělat aby ty původní dálky i nové v ovladačích fungovali stejně dobře, nebo ne. Nebo se na to vybodnout a vymontovat to, ale to bude chtít zase nějak přepinovat a natahat drát pro anténu a napojit blinkry aby to šlo jako origo.
Ještě nějaké foto, ten červený kábel je napojen na stálý napětí přes 15A pojistku. Žlutej, černej a šedivej jsou napinovaný do komfortky přes tu zásuvku. Bílej kabel z jednotky AEV je anténa.



Koupil jsem vystřelovák 433Mhz (dvoutlačítko) a komfortku 1J0 959 799 AH
Komfortku jsem vyměnil nakodoval, skontroloval základní nastavení atd. (aby fungovali blikače při zamčení a odemknutí) Klíč napároval s IMMEM a dálkou.
A teď to sice funguje, ale ta dálka nejde na 100% nejdou blikače při zamykání o odemykání - hodí to chybu "řídící obvod pro směrová světla, nedefinovaný stav spínače" a nemá takovej dosah musí se stát poměrně blízko auta.
Určitě se to tam pere s tou dodělávanou dálkou od AEV.
Šlo by to nějak udělat aby ty původní dálky i nové v ovladačích fungovali stejně dobře, nebo ne. Nebo se na to vybodnout a vymontovat to, ale to bude chtít zase nějak přepinovat a natahat drát pro anténu a napojit blinkry aby to šlo jako origo.
Ještě nějaké foto, ten červený kábel je napojen na stálý napětí přes 15A pojistku. Žlutej, černej a šedivej jsou napinovaný do komfortky přes tu zásuvku. Bílej kabel z jednotky AEV je anténa.



Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Anténa je předpokládám cca 1m drátek, kterej se píchne na příslušný PIN.
Je to na ten konektor vpravo nebo vlevo jak mají být ty blinkry. Popřípadě na jaký PIN by to mělo být připojené.
A levý konektor na blinkry včetně kabeláže origo asi bude problém sehnat ne?
Je to na ten konektor vpravo nebo vlevo jak mají být ty blinkry. Popřípadě na jaký PIN by to mělo být připojené.
A levý konektor na blinkry včetně kabeláže origo asi bude problém sehnat ne?
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag