FRS s motorem ASZ ma cidlo venkovni teploty u levy mlhovky schovany za mrizkouZdeněk M píše:Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně.Warlockvw píše:aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem...pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
Hlučnost motoru TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
noooonetopier píše:a ja mam pred chladicom co ?Zdeněk M píše:Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně.Warlockvw píše: aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem...


Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
No ved ja som to myslel tak,ze ako teplota vonkajsia co ju ukazuje na Climatronicu v aute a na palubnom PC(ktory nemam
)to je vlastne aj ta teplota vzduchu co ho nasava to je jasne.
Je este nejake ine cidlo ktore dava nejake informacie ktore ovplyvnuju predvstrek?a tym aj hlucnost motora?alebo to zavisi iba od teploty chl.kvapaliny a teploty paliva?


Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
je to tak ako pises,aj ja to mam tak,v zime to mlati a po dlhsej jazde je to tichsie a teraz ako sa oteplilo je to o hodne lepsie...cim je viac teplejsie je lepsie,ale cim to je?????
Preco je studeny motor taky rachtavy?potom ide tak svizne...hladko 




Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
ja to mam ani ne tak s hlucnosti ale se spotrebou. Pokud je zima a mraz tak se i kdybych to auto tlacil nedostanu se spotrebou pod pet. A to !!!ani kdyz auto ohreju bufikem na 90!!! ted se oteplilo a spotreba klesla sama na 4 ... takze to bude spis jeste zavisly na teplote nafty ... asi i s tou hlucnosti to bude souviset. a gumama to neni ...
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsieholy píše:A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp

diky za ozrejmenie situacie

Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
TDA od Castrolu v testech docela propadlo...Nezávisle na testech jsem měl možnost srovnat VIF a TDA...VIF je o třídu lepší a nezávisle mi to potvrdily dva ze tří motorů který používám (ten třetí je benzín)Warlockvw píše:kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsieholy píše:A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím lípvadi ked davam dvoj nasobnu davku tej prisady pri tankovani???nema to nejake negativne vplyvy na vstrekovace a cerpadlo?
diky za ozrejmenie situacie

Odkaz na testy: http://octavia-elegance.wz.cz/aditiva_diesel.html
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
aha takze ten VIF je lepsi ako na znizenie hlucnosti?mozem to zacat davat namiesto toho TDA???aka je to znacka ten VIF ? cena?
To TDA stoji 7,5 EUR
To TDA stoji 7,5 EUR
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, můžeš používat VIF pro diesel (dělá se i benzín). Teď už si kup letní, na zimu zimní. Hlučnost posuď sám, ale nejen mě šla znatelně dolů a chod motoru není tak tvrdý...tím že se zvýší mazivost nafty, tak je to pochopitelný a VIF mazivost zvýšil nejvíc...a můžeš dávkovat klidně víc než píšou
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000