Hlučnost motoru TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zdeněk M píše:
Warlockvw píše:
pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem... :P
Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně. ;)
FRS s motorem ASZ ma cidlo venkovni teploty u levy mlhovky schovany za mrizkou
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

netopier píše:
Zdeněk M píše:
Warlockvw píše: aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem... :P
Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně. ;)
a ja mam pred chladicom co ? :)
noooo :-) a ja mam na mojom Passate co pred chladicom???to nie je nahodou cidlo na teplotu?ten plastovy kolik nastoknuty na plastovom drziaku???asi je to ono (LOL)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jo, ale tyto čidla jsou pro palubák a klimu, ne pro motor
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

No ved ja som to myslel tak,ze ako teplota vonkajsia co ju ukazuje na Climatronicu v aute a na palubnom PC(ktory nemam :( )to je vlastne aj ta teplota vzduchu co ho nasava to je jasne. ;) Je este nejake ine cidlo ktore dava nejake informacie ktore ovplyvnuju predvstrek?a tym aj hlucnost motora?alebo to zavisi iba od teploty chl.kvapaliny a teploty paliva?
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Huml píše:jo, ale tyto čidla jsou pro palubák a klimu, ne pro motor
;)
panelacek
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 lis 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od panelacek »

Já to mám tak:motor 90°C venkovní teplota 0°C motor hlučný v celém rozsahu otáček,mírné zlepšení po překročení 2tis.otáček.............nebo motor 90°C venkovní teplota 18°C motor měkoučký lépe jde do otáček,výrazně tišší.Jediný rozdíl venkovní teplota........tak co je špatně?
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

mam
Naposledy upravil(a) pitrsss dne 21 črc 2009, 12:31, celkem upraveno 1 x.
g3 tdi ahu,octa asz
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

je to tak ako pises,aj ja to mam tak,v zime to mlati a po dlhsej jazde je to tichsie a teraz ako sa oteplilo je to o hodne lepsie...cim je viac teplejsie je lepsie,ale cim to je????? :? :? :? Preco je studeny motor taky rachtavy?potom ide tak svizne...hladko (crazy)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Breeoom
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 10 bře 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Breeoom »

ja to mam ani ne tak s hlucnosti ale se spotrebou. Pokud je zima a mraz tak se i kdybych to auto tlacil nedostanu se spotrebou pod pet. A to !!!ani kdyz auto ohreju bufikem na 90!!! ted se oteplilo a spotreba klesla sama na 4 ... takze to bude spis jeste zavisly na teplote nafty ... asi i s tou hlucnosti to bude souviset. a gumama to neni ...
4l/100km tomu rikam prima spotreba...
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

holy píše:
pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsie ;) vadi ked davam dvoj nasobnu davku tej prisady pri tankovani???nema to nejake negativne vplyvy na vstrekovace a cerpadlo?

diky za ozrejmenie situacie :P
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Naftu jsem zkoušel brát u různejch benzinek přidával jsem to aditivum od CASTROLu teď dávám VIF a je to pořád stejný dokonce jsem bral naftu v Rakousku u OMV a žádnej rozdíl ,jenom ta teplota.
A4 8K5
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Warlockvw píše:
holy píše:
pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsie ;) vadi ked davam dvoj nasobnu davku tej prisady pri tankovani???nema to nejake negativne vplyvy na vstrekovace a cerpadlo?

diky za ozrejmenie situacie :P
TDA od Castrolu v testech docela propadlo...Nezávisle na testech jsem měl možnost srovnat VIF a TDA...VIF je o třídu lepší a nezávisle mi to potvrdily dva ze tří motorů který používám (ten třetí je benzín) (rofl)
Odkaz na testy: http://octavia-elegance.wz.cz/aditiva_diesel.html
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

aha takze ten VIF je lepsi ako na znizenie hlucnosti?mozem to zacat davat namiesto toho TDA???aka je to znacka ten VIF ? cena?
To TDA stoji 7,5 EUR
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Jasně, můžeš používat VIF pro diesel (dělá se i benzín). Teď už si kup letní, na zimu zimní. Hlučnost posuď sám, ale nejen mě šla znatelně dolů a chod motoru není tak tvrdý...tím že se zvýší mazivost nafty, tak je to pochopitelný a VIF mazivost zvýšil nejvíc...a můžeš dávkovat klidně víc než píšou
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“