Stránka 2 z 3
Napsal: 05 dub 2009, 14:52
od fabiátor
Zdeněk M píše:Warlockvw píše:pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem...

Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně.

FRS s motorem ASZ ma cidlo venkovni teploty u levy mlhovky schovany za mrizkou
Napsal: 05 dub 2009, 16:05
od Warlockvw
netopier píše:Zdeněk M píše:Warlockvw píše:
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem...

Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně.

a ja mam pred chladicom co ?

noooo

a ja mam na mojom Passate co pred chladicom???to nie je nahodou cidlo na teplotu?ten plastovy kolik nastoknuty na plastovom drziaku???asi je to ono

Napsal: 05 dub 2009, 16:21
od Huml
jo, ale tyto čidla jsou pro palubák a klimu, ne pro motor
Napsal: 05 dub 2009, 16:29
od Warlockvw
No ved ja som to myslel tak,ze ako teplota vonkajsia co ju ukazuje na Climatronicu v aute a na palubnom PC(ktory nemam

)to je vlastne aj ta teplota vzduchu co ho nasava to je jasne.

Je este nejake ine cidlo ktore dava nejake informacie ktore ovplyvnuju predvstrek?a tym aj hlucnost motora?alebo to zavisi iba od teploty chl.kvapaliny a teploty paliva?
Napsal: 05 dub 2009, 18:18
od Zdeněk M
Huml píše:jo, ale tyto čidla jsou pro palubák a klimu, ne pro motor

Napsal: 05 dub 2009, 20:07
od panelacek
Já to mám tak:motor 90°C venkovní teplota 0°C motor hlučný v celém rozsahu otáček,mírné zlepšení po překročení 2tis.otáček.............nebo motor 90°C venkovní teplota 18°C motor měkoučký lépe jde do otáček,výrazně tišší.Jediný rozdíl venkovní teplota........tak co je špatně?
Napsal: 05 dub 2009, 20:23
od pitrsss
mam
Napsal: 05 dub 2009, 20:58
od Warlockvw
Napsal: 06 dub 2009, 12:00
od holy
pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
Napsal: 06 dub 2009, 19:16
od Breeoom
ja to mam ani ne tak s hlucnosti ale se spotrebou. Pokud je zima a mraz tak se i kdybych to auto tlacil nedostanu se spotrebou pod pet. A to !!!ani kdyz auto ohreju bufikem na 90!!! ted se oteplilo a spotreba klesla sama na 4 ... takze to bude spis jeste zavisly na teplote nafty ... asi i s tou hlucnosti to bude souviset. a gumama to neni ...
Napsal: 06 dub 2009, 19:26
od Warlockvw
holy píše:pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsie

vadi ked davam dvoj nasobnu davku tej prisady pri tankovani???nema to nejake negativne vplyvy na vstrekovace a cerpadlo?
diky za ozrejmenie situacie

Napsal: 06 dub 2009, 20:21
od pasa
Naftu jsem zkoušel brát u různejch benzinek přidával jsem to aditivum od CASTROLu teď dávám VIF a je to pořád stejný dokonce jsem bral naftu v Rakousku u OMV a žádnej rozdíl ,jenom ta teplota.
Napsal: 07 dub 2009, 08:23
od holy
Warlockvw píše:holy píše:pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsie

vadi ked davam dvoj nasobnu davku tej prisady pri tankovani???nema to nejake negativne vplyvy na vstrekovace a cerpadlo?
diky za ozrejmenie situacie

TDA od Castrolu v testech docela propadlo...Nezávisle na testech jsem měl možnost srovnat VIF a TDA...VIF je o třídu lepší a nezávisle mi to potvrdily dva ze tří motorů který používám (ten třetí je benzín)
Odkaz na testy:
http://octavia-elegance.wz.cz/aditiva_diesel.html
Napsal: 07 dub 2009, 20:50
od Warlockvw
aha takze ten VIF je lepsi ako na znizenie hlucnosti?mozem to zacat davat namiesto toho TDA???aka je to znacka ten VIF ? cena?
To TDA stoji 7,5 EUR
Napsal: 07 dub 2009, 21:00
od holy
Jasně, můžeš používat VIF pro diesel (dělá se i benzín). Teď už si kup letní, na zimu zimní. Hlučnost posuď sám, ale nejen mě šla znatelně dolů a chod motoru není tak tvrdý...tím že se zvýší mazivost nafty, tak je to pochopitelný a VIF mazivost zvýšil nejvíc...a můžeš dávkovat klidně víc než píšou