Stránka 2 z 3

Napsal: 05 dub 2009, 14:52
od fabiátor
Zdeněk M píše:
Warlockvw píše:
pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem... :P
Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně. ;)
FRS s motorem ASZ ma cidlo venkovni teploty u levy mlhovky schovany za mrizkou

Napsal: 05 dub 2009, 16:05
od Warlockvw
netopier píše:
Zdeněk M píše:
Warlockvw píše: aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem... :P
Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně. ;)
a ja mam pred chladicom co ? :)
noooo :-) a ja mam na mojom Passate co pred chladicom???to nie je nahodou cidlo na teplotu?ten plastovy kolik nastoknuty na plastovom drziaku???asi je to ono (LOL)

Napsal: 05 dub 2009, 16:21
od Huml
jo, ale tyto čidla jsou pro palubák a klimu, ne pro motor

Napsal: 05 dub 2009, 16:29
od Warlockvw
No ved ja som to myslel tak,ze ako teplota vonkajsia co ju ukazuje na Climatronicu v aute a na palubnom PC(ktory nemam :( )to je vlastne aj ta teplota vzduchu co ho nasava to je jasne. ;) Je este nejake ine cidlo ktore dava nejake informacie ktore ovplyvnuju predvstrek?a tym aj hlucnost motora?alebo to zavisi iba od teploty chl.kvapaliny a teploty paliva?

Napsal: 05 dub 2009, 18:18
od Zdeněk M
Huml píše:jo, ale tyto čidla jsou pro palubák a klimu, ne pro motor
;)

Napsal: 05 dub 2009, 20:07
od panelacek
Já to mám tak:motor 90°C venkovní teplota 0°C motor hlučný v celém rozsahu otáček,mírné zlepšení po překročení 2tis.otáček.............nebo motor 90°C venkovní teplota 18°C motor měkoučký lépe jde do otáček,výrazně tišší.Jediný rozdíl venkovní teplota........tak co je špatně?

Napsal: 05 dub 2009, 20:23
od pitrsss
mam

Napsal: 05 dub 2009, 20:58
od Warlockvw
je to tak ako pises,aj ja to mam tak,v zime to mlati a po dlhsej jazde je to tichsie a teraz ako sa oteplilo je to o hodne lepsie...cim je viac teplejsie je lepsie,ale cim to je????? :? :? :? Preco je studeny motor taky rachtavy?potom ide tak svizne...hladko (crazy)

Napsal: 06 dub 2009, 12:00
od holy
pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...

Napsal: 06 dub 2009, 19:16
od Breeoom
ja to mam ani ne tak s hlucnosti ale se spotrebou. Pokud je zima a mraz tak se i kdybych to auto tlacil nedostanu se spotrebou pod pet. A to !!!ani kdyz auto ohreju bufikem na 90!!! ted se oteplilo a spotreba klesla sama na 4 ... takze to bude spis jeste zavisly na teplote nafty ... asi i s tou hlucnosti to bude souviset. a gumama to neni ...

Napsal: 06 dub 2009, 19:26
od Warlockvw
holy píše:
pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsie ;) vadi ked davam dvoj nasobnu davku tej prisady pri tankovani???nema to nejake negativne vplyvy na vstrekovace a cerpadlo?

diky za ozrejmenie situacie :P

Napsal: 06 dub 2009, 20:21
od pasa
Naftu jsem zkoušel brát u různejch benzinek přidával jsem to aditivum od CASTROLu teď dávám VIF a je to pořád stejný dokonce jsem bral naftu v Rakousku u OMV a žádnej rozdíl ,jenom ta teplota.

Napsal: 07 dub 2009, 08:23
od holy
Warlockvw píše:
holy píše:
pitrsss píše:mam přesně ten problém v zimě traktor i po hodině jízdy v létě nastartuju a pohodička ,čím teplejš tím líp
A co se zaměřit na kvalitu paliva? Zkusit přidat aditivum....vím svý o kvalitách českých naft...
kvalita nafty je velky otaznik v dnesnej dobe si myslim,ja davam prisadu Castrol TDA asi 2 tyzdne a zda sa mi ze to aj pomaha,lepsie to startuje,neni to taky plechovy zvuk po natoceni a este sa aj oteplilo teraz,tak aj to pomohlo hodne,inak aj ja mam bufik a tak ako bolo pisane,v zime je to s tou spotrebou zaujimave,cim je ta nafta studenejsia je horsie ;) vadi ked davam dvoj nasobnu davku tej prisady pri tankovani???nema to nejake negativne vplyvy na vstrekovace a cerpadlo?

diky za ozrejmenie situacie :P
TDA od Castrolu v testech docela propadlo...Nezávisle na testech jsem měl možnost srovnat VIF a TDA...VIF je o třídu lepší a nezávisle mi to potvrdily dva ze tří motorů který používám (ten třetí je benzín) (rofl)
Odkaz na testy: http://octavia-elegance.wz.cz/aditiva_diesel.html

Napsal: 07 dub 2009, 20:50
od Warlockvw
aha takze ten VIF je lepsi ako na znizenie hlucnosti?mozem to zacat davat namiesto toho TDA???aka je to znacka ten VIF ? cena?
To TDA stoji 7,5 EUR

Napsal: 07 dub 2009, 21:00
od holy
Jasně, můžeš používat VIF pro diesel (dělá se i benzín). Teď už si kup letní, na zimu zimní. Hlučnost posuď sám, ale nejen mě šla znatelně dolů a chod motoru není tak tvrdý...tím že se zvýší mazivost nafty, tak je to pochopitelný a VIF mazivost zvýšil nejvíc...a můžeš dávkovat klidně víc než píšou