Garrett 2052 vs. 2252

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

TDIPOWER píše:
G3 tdi-gti píše:Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec. :roll:
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kornout píše:
TDIPOWER píše:
G3 tdi-gti píše:Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec. :roll:
(noteeth) (LOL)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kornout píše:
TDIPOWER píše:
G3 tdi-gti píše:Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec. :roll:
Kornoute, ty fakt vůbec nemáš páru o čem mluvíš. Jsi zase úplně mimo!!!!!
Co podle tebe udává velikost turba? Který z těch hybridů je větší než GT2052??? Ani jeden!!!! Jsi mimo mísu!!!!! Víš co na turbu vůbec ovlivňuje EMP? Někde ses doslechl, že je dobré to měřit. Ale nevíš vůbec kolik to má být, který rozměr na turbu to ovlivňuje. Po stopadesáté ti říkám, že kolik si můžeš dovolit tlačit ti řeknou pouze naměřené hodnoty. A to že jsem zajel třetí v Mimoni s GIV s předním náhonem s GT2052 a tlakem 2 bary to myslím trochu potvrzuje.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

TDIPOWER píše:
Kornout píše:
TDIPOWER píše: Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec. :roll:
Kornoute, ty fakt vůbec nemáš páru o čem mluvíš. Jsi zase úplně mimo!!!!!
Co podle tebe udává velikost turba? Který z těch hybridů je větší než GT2052??? Ani jeden!!!! Jsi mimo mísu!!!!! Víš co na turbu vůbec ovlivňuje EMP? Někde ses doslechl, že je dobré to měřit. Ale nevíš vůbec kolik to má být, který rozměr na turbu to ovlivňuje. Po stopadesáté ti říkám, že kolik si můžeš dovolit tlačit ti řeknou pouze naměřené hodnoty. A to že jsem zajel třetí v Mimoni s GIV s předním náhonem s GT2052 a tlakem 2 bary to myslím trochu potvrzuje.
Měl jsi toho hybrida v ruce??? Tak až ho porovnáš s GT2052 tak pak napiš. Samozřejmě že mluvím o tom co má Kosťa, né ten co mám já.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Nj vali se tam nakej hybrid v regale. :o
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kornout píše:
TDIPOWER píše:
Kornout píše: Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec. :roll:
Kornoute, ty fakt vůbec nemáš páru o čem mluvíš. Jsi zase úplně mimo!!!!!
Co podle tebe udává velikost turba? Který z těch hybridů je větší než GT2052??? Ani jeden!!!! Jsi mimo mísu!!!!! Víš co na turbu vůbec ovlivňuje EMP? Někde ses doslechl, že je dobré to měřit. Ale nevíš vůbec kolik to má být, který rozměr na turbu to ovlivňuje. Po stopadesáté ti říkám, že kolik si můžeš dovolit tlačit ti řeknou pouze naměřené hodnoty. A to že jsem zajel třetí v Mimoni s GIV s předním náhonem s GT2052 a tlakem 2 bary to myslím trochu potvrzuje.
Měl jsi toho hybrida v ruce??? Tak až ho porovnáš s GT2052 tak pak napiš. Samozřejmě že mluvím o tom co má Kosťa, né ten co mám já.
Ano, měl jsem tu čest. 56mm kompresor. A co jako? V čem je větší? Proč by měl být schopen tlačit víc než GT2052V? :?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak kompresor je jedna věc, turbína druhá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Já teď tvořím něco, co bude větší než GT2052V.....a to ve všech ohledech..... :scooter: Obrázek
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kornout píše:Tak kompresor je jedna věc, turbína druhá.
Něco konkrétního? Nebo jen tak zkoušíš!?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

TDIPOWER píše:
Kornout píše:Tak kompresor je jedna věc, turbína druhá.
Něco konkrétního? Nebo jen tak zkoušíš!?
Prohlížel jsis to turbo pořádně, nebo ne??? Pokud ano, tak víš že je větší a to obě strany
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Nic víc o tom turbu psát nebudu, to si zjisti sám.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kornout píše:Nic víc o tom turbu psát nebudu, to si zjisti sám.
A/R?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Turbo

Příspěvek od Dartanion »

Hoši neblbněte... Už jsem na TDI zkoušel hodně věcí a musím říct, že pro normální ježdění a nějaký ten sprint je nej 1756... Taky jsem jezdil mechaniku a dávat 2052 nebo dokonce 2252 je holý nesmysl...
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Tak to si teda nemyslím....z čeho soudíš? Taky jen z pocitu? Přes 200 koní se asi těžko dostaneš s GT17....
Mě už GT2052V s RACE783 přestala stíhat při 225koních....tak musím dát něco většího prostě. A nejde jen o výkon změřený na Motocomu.....jde o opravdový provoz v plné zátěži!!!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

mne teda rozhodne prijde 1756 na mechaniku malo
jeste bych srouboval a srouboval, a foukacka se rozlitne (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“