G3 tdi-gti píše:Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
G3 tdi-gti píše:Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec.
G3 tdi-gti píše:Ve sam mam 2052v a chtel bych 2252 protoze na mechanice to bude delat divy,Ta 2052v se da rict ze se chova jako by tam patrila uz ze serie.
Volil bych 2252.taky proto ze bude spolehlivejsi, s 2052v je strop 1.8b
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec.
Kornoute, ty fakt vůbec nemáš páru o čem mluvíš. Jsi zase úplně mimo!!!!!
Co podle tebe udává velikost turba? Který z těch hybridů je větší než GT2052??? Ani jeden!!!! Jsi mimo mísu!!!!! Víš co na turbu vůbec ovlivňuje EMP? Někde ses doslechl, že je dobré to měřit. Ale nevíš vůbec kolik to má být, který rozměr na turbu to ovlivňuje. Po stopadesáté ti říkám, že kolik si můžeš dovolit tlačit ti řeknou pouze naměřené hodnoty. A to že jsem zajel třetí v Mimoni s GIV s předním náhonem s GT2052 a tlakem 2 bary to myslím trochu potvrzuje.
TDIPOWER píše:
Já tlačil s 2052 2bary....no problem.....záleží taky na konkrétním turbu....
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec.
Kornoute, ty fakt vůbec nemáš páru o čem mluvíš. Jsi zase úplně mimo!!!!!
Co podle tebe udává velikost turba? Který z těch hybridů je větší než GT2052??? Ani jeden!!!! Jsi mimo mísu!!!!! Víš co na turbu vůbec ovlivňuje EMP? Někde ses doslechl, že je dobré to měřit. Ale nevíš vůbec kolik to má být, který rozměr na turbu to ovlivňuje. Po stopadesáté ti říkám, že kolik si můžeš dovolit tlačit ti řeknou pouze naměřené hodnoty. A to že jsem zajel třetí v Mimoni s GIV s předním náhonem s GT2052 a tlakem 2 bary to myslím trochu potvrzuje.
Měl jsi toho hybrida v ruce??? Tak až ho porovnáš s GT2052 tak pak napiš. Samozřejmě že mluvím o tom co má Kosťa, né ten co mám já.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Kornout píše:
Na mTDI??? To je trochu jiná liga, soft ti to nahoře omezí, mTDI nikoli.
Stejně to nechápu, na velkýho hybrida, kterej je větší než GT2052V jsi psal max.1.8bar a teď tady radíš, že na GT2052V může klidně na 2bary a to ještě na mechaniku. Tak to je mazec.
Kornoute, ty fakt vůbec nemáš páru o čem mluvíš. Jsi zase úplně mimo!!!!!
Co podle tebe udává velikost turba? Který z těch hybridů je větší než GT2052??? Ani jeden!!!! Jsi mimo mísu!!!!! Víš co na turbu vůbec ovlivňuje EMP? Někde ses doslechl, že je dobré to měřit. Ale nevíš vůbec kolik to má být, který rozměr na turbu to ovlivňuje. Po stopadesáté ti říkám, že kolik si můžeš dovolit tlačit ti řeknou pouze naměřené hodnoty. A to že jsem zajel třetí v Mimoni s GIV s předním náhonem s GT2052 a tlakem 2 bary to myslím trochu potvrzuje.
Měl jsi toho hybrida v ruce??? Tak až ho porovnáš s GT2052 tak pak napiš. Samozřejmě že mluvím o tom co má Kosťa, né ten co mám já.
Ano, měl jsem tu čest. 56mm kompresor. A co jako? V čem je větší? Proč by měl být schopen tlačit víc než GT2052V?
Hoši neblbněte... Už jsem na TDI zkoušel hodně věcí a musím říct, že pro normální ježdění a nějaký ten sprint je nej 1756... Taky jsem jezdil mechaniku a dávat 2052 nebo dokonce 2252 je holý nesmysl...
Tak to si teda nemyslím....z čeho soudíš? Taky jen z pocitu? Přes 200 koní se asi těžko dostaneš s GT17....
Mě už GT2052V s RACE783 přestala stíhat při 225koních....tak musím dát něco většího prostě. A nejde jen o výkon změřený na Motocomu.....jde o opravdový provoz v plné zátěži!!!