Stránka 2 z 2

Napsal: 28 dub 2009, 13:14
od proam
je ten cistic brzd aspon bezozvyskovy cistic, ked to vsetci pouzivate na to?

Napsal: 28 dub 2009, 14:46
od midnight_man
nooo to je dobra otazka :D

Napsal: 28 dub 2009, 16:32
od holy
když se váha vyčistí, musí se pak nějak nastavovat nebo přizpůsobovat přes Vaga?

Napsal: 28 dub 2009, 16:37
od misoVW
zbytocne to tu komplikujete. Brzdovy cistic nezanechava ziadne stopy, to by potom nebol na brzdy. Po cisteni, netreba nic nastavovat.

Napsal: 28 dub 2009, 16:40
od Misík
Co sa tyka toho cistenia stetcom tak takto.Vo vnutry vahy je jemna membranka ktora by sa mohla velmi lahko poskodit napr kompresorom teda vysokym tlakom vzduchu.Aj stetcom to iste.Ten cistic brzd je fajn napad ale ma tiez velky tlak tak neviem.

Napsal: 28 dub 2009, 18:00
od proam
kazda vaha je konstrukcne ina rozober vahu na fieste a mozes sa jej dtykat rukami a nic jej nebude. uplne jednoducha. zoberies vahu zo zafiry a ani sa k nej nedostanes. je zalepena a musis ju nasilim rozlepit. takze kazda vaha sa da cistit inym sposobom

Napsal: 28 dub 2009, 18:31
od proam
misoVW píše:zbytocne to tu komplikujete. Brzdovy cistic nezanechava ziadne stopy, to by potom nebol na brzdy. Po cisteni, netreba nic nastavovat.
pozeral si technicky list od toho cistica? mozno mas pravdu. ja som brzdovy cistic neskumal.bezozvyskovy znamena, ze sa vsetko odpari a nezanechava ziadne zvysky zo svojho zlozenia po odpareni, ziadne ochranne filmy a podobne

Napsal: 28 dub 2009, 18:35
od misoVW
(LOL) :-D

Napsal: 28 dub 2009, 19:42
od miš
Misík píše:Co sa tyka toho cistenia stetcom tak takto.Vo vnutry vahy je jemna membranka ktora by sa mohla velmi lahko poskodit napr kompresorom teda vysokym tlakom vzduchu.Aj stetcom to iste.Ten cistic brzd je fajn napad ale ma tiez velky tlak tak neviem.
3 čyštěný - čistič na brzdy a ani jedna bez nejmenšího problému... Nedramatizoval byhc to, ale nešahat na plíšek uvnitř (je na něm napařená platina a fakt stačí jenom přejet a je fuč...) (offtopic)

Napsal: 28 dub 2009, 20:57
od Kuko
AndrewN píše:Taky bych se pripojil k dotazu co je vlastne to vrtani vahy a jak se provadi. Vahu jsem na sve minule Octavii taky cistil cisticem brzd a potom auto jelo jak melo. Predtim melo nerovnomerny tah.
nektere vahy se vrtaji,aby se zvetsil obem nasavaneho vzduchu,nekde to pomuze,jinde uskodi,uz se to tu nekde probiralo.... (crazy)

Napsal: 25 pro 2012, 20:23
od m.a.r.e.k
ktore konkretne miesto treba na tej vahe vystriekat cisticom brzd ? . Vie niekto poradit ? Moc by mi to pomohlo

Napsal: 26 pro 2012, 10:00
od aughostino
Nepomohlo by ponorit tu vahu do liehoveho (alebo acetonoveho) kupela?

Napsal: 27 pro 2012, 20:32
od venouš
hozyp píše:
misoVW píše:vacsinou, ked sa vrta vaha, je to preto, lebo dava malo nad 3000ot. Chcelo by to log, mozno ani vo vahe nie je chyba.
vag nemam, neznate nekoho z ustecka, decina, kdo by mi to nalogoval? samozrejme za penize.
u UL v Chabařovicích ti to kamarad naloguje,mě to taky poprvé logoval on.zabýva se i opravou elektoinstalace.fakt kapacita :)

Napsal: 27 pro 2012, 22:35
od romancek888
aughostino píše:Nepomohlo by ponorit tu vahu do liehoveho (alebo acetonoveho) kupela?
...aceton NIE...cistic brzd a mas to...ak uz nie je K.O.

Napsal: 28 pro 2012, 07:13
od m.a.r.e.k
mne na diagnostike vyskocilo toto . tak uz je asi aj zbytocne ju cistit nie ?
17552 - meric hmotnosti vzduchu (G70): preruseni / zkrat na kostru
P1144 - 35-00 - -