Napsal: 28 dub 2009, 13:14
je ten cistic brzd aspon bezozvyskovy cistic, ked to vsetci pouzivate na to?
pozeral si technicky list od toho cistica? mozno mas pravdu. ja som brzdovy cistic neskumal.bezozvyskovy znamena, ze sa vsetko odpari a nezanechava ziadne zvysky zo svojho zlozenia po odpareni, ziadne ochranne filmy a podobnemisoVW píše:zbytocne to tu komplikujete. Brzdovy cistic nezanechava ziadne stopy, to by potom nebol na brzdy. Po cisteni, netreba nic nastavovat.
3 čyštěný - čistič na brzdy a ani jedna bez nejmenšího problému... Nedramatizoval byhc to, ale nešahat na plíšek uvnitř (je na něm napařená platina a fakt stačí jenom přejet a je fuč...)Misík píše:Co sa tyka toho cistenia stetcom tak takto.Vo vnutry vahy je jemna membranka ktora by sa mohla velmi lahko poskodit napr kompresorom teda vysokym tlakom vzduchu.Aj stetcom to iste.Ten cistic brzd je fajn napad ale ma tiez velky tlak tak neviem.
nektere vahy se vrtaji,aby se zvetsil obem nasavaneho vzduchu,nekde to pomuze,jinde uskodi,uz se to tu nekde probiralo....AndrewN píše:Taky bych se pripojil k dotazu co je vlastne to vrtani vahy a jak se provadi. Vahu jsem na sve minule Octavii taky cistil cisticem brzd a potom auto jelo jak melo. Predtim melo nerovnomerny tah.
u UL v Chabařovicích ti to kamarad naloguje,mě to taky poprvé logoval on.zabýva se i opravou elektoinstalace.fakt kapacitahozyp píše:vag nemam, neznate nekoho z ustecka, decina, kdo by mi to nalogoval? samozrejme za penize.misoVW píše:vacsinou, ked sa vrta vaha, je to preto, lebo dava malo nad 3000ot. Chcelo by to log, mozno ani vo vahe nie je chyba.
...aceton NIE...cistic brzd a mas to...ak uz nie je K.O.aughostino píše:Nepomohlo by ponorit tu vahu do liehoveho (alebo acetonoveho) kupela?