Servořízení passat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky nevím jak to řešit

nějaká opravná sada při poškození tyče nebude mít dlouhího trvání,

serva z vrakecu na to jsem moc štěstí neměl

momentálně jsem si našel borce co je v obraze tyč nechá pochromovat a přebrousit a těsnivo vyrobit, dělají ho třeba v otrokovicích, tak uvidím u nkterých značek jsou to fakt palby za kus železa ;) miloš
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

Dělal sem to na své Octě I, pakárna to vůbec dostat z auta. Našel sem repas pod pět litrů, vše se dalo dohromady, nalil sem olej (originál zelenej), nastartoval a kaluž pod autem, byl špatně nakleplej ten těsnící kroužek a jak se to natlakovalo tak vyjel, napodruhé to už vyšlo, ale dvakrát demontovat nápravnici mě pěkně nasralo. Doporučuji vrakáč a vzít to z nějaké mladší bouračky na zadek.
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Prospeedy »

Nejjednodušší způsob je celý řízení z vrakáče. Je to sice loterie, ale ceny se pohybujou od 1500,- do 2500,-.. Nedávno jsem nechal za 1500,- a funguje do dnes (z auta co mělo 170tis. najeto) a montáž není nejhorší, 3 šrouby, 2 hadice a je venku.. 3hod tam a zpět v garážových podmínkách, hlavně pozor na spirálu ve volantu
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak toto už mám taky za sebou. Problém je v tom, že jsou dva výrobci (nebo aspoň tomu tehdá tak bylo). Jeden se dá přetěsnit, druhý ne. Kup jinou tyč třeba ze supa nebo A6 či A4. Já mám stejnýho pášu (r.v. 98 ) a dal jsem tam tyč ze supa 2004. Jsou ještě dva druhy: s tlumičem a bez. Lze to kombinovat, tak aby ses nelekl. K výměně - nejsou to 3 šrouby, ale více. Plus jeden dole na řídící tyči (plus demontáž spodku palubky), další 4 na čepech, plus pár pidi šoubků na oba kryty v podběhu a jeden kryt nad katem. Pak musí ještě baterka ven(taky šroub). Dle baterky i torpédo (další 2 šrouby na stěračích). Už nevím proč, ale myslím, že nejvíc jsem se zdržel při nandávání sponky na hadici k čerpadlu (možná místo?). Ale jinak je pravda, že to zas tak strašný není, jen musíš mít spešl nářadí - golu 10tku 12tihran a dva dlouhé nástavce. Bez toho se doto nepouštěj. ;)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jedno je Koyo a druhý nevím na něm je jen VW Braunschweig a je to komplet hliníkový odlítek, ale jdou bez problémů zaměnit.
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

super navod.. dekuji ti! Dnes mi nahodou pod ruku prisla A6 s vycuklym motorem, tak jsem se na to pekne mrknul co kde a jak a ono to docela i pujde jak to tak vypada. Myslel jsem, ze to bude horsi :)
ale o tech sroubkach vsech mas neuveritelnej prehled :) jeste jednou diky za rady a navod
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

NZ. Jen dodávám, že řídící tyč se pak vyndává levý podběhem. :D
Passat 4motion AVF
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Prospeedy »

měl jsem na mysli 3 šroubky co drží samotný těleso řízení, bližší info jsem byl línej psat (LOL)
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“