suhlasim s tebou nie kazdy vie mlatit kladivomgyba píše:to Subaru1
Nemáš pravdu. S kladivem neumí každý. Už jsem viděl pár lidí, který s kladivem neuměj pořádně uhodit. Na tom hodně záleží !!!
Diagnostika citroën + SW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
I když už mě je nějaký ten pátek, stále se pokládám za studenta.
Pokud chce člověk dělat v oboru autoelektrika, diagnostika... nic jiného nezbývá, než se pořád učit, protože stále přicházejí nové a nové věci.
V tom je např. taky rozdíl mezi diagnostikem a klempířem,který se naučil dobře bouchnout kladivem. Ten klempíř když to umí, tak si stím už nafurt vystačí.
Jezdím dělat diagnostiku i po několika okolních servisech a samozřejmě jim to účtuju.
Problém není v tom, že by ty servisy na diagnostiku neměly, ale mám dojem, že buď si nevěří, nebo se nechtějí něco nového učit.
Jsem toho názoru, že má každý dělat to co umí a v tom se má snažit rozvíjet.
Já si zas od nich nechám třeba i na svým autě udělat rozvody. i když bych to taky zvládnul, ale oni to mají rychleji, protože to dělají denně.
Když jsme u těch rozvodů, napadá mě srovnání - někdy je nutné použít přípravek. Pokud ho servis nemá, tak si ho může za poplatek půjčit.
Tento poplatek pak samozřejmě přenese do účtu za vým. rozvodů.
Servis, který přípravek má, by měl správně udělat to samé, protože jinak je vlastně na tom bit, že do přípravku investoval.
A to by bylopřece něco špatně, aby ten kdo investuje (do vzdělání, do přípravku, do diagnostiky), byl na tom stejně, jako ten kdo se radši jde zlejt, než by se něco učil, nebo si místo diagnostiky koupí novou plazmu.
Pokud zahrnuje někdo do práce i cenu diag., potom musí mít o něco více za hod. aby to všechno poplatil. A jak k tomu přijde ten, kdo při opravě diag. nepotřebuje? Samozřejmě je to každýho věc, ale zdá se mě spravedlivější vůči zákazníkům napsat do účtu diagnostika - xxx,-Kč práce - xxx,-Kč.
Je to ale pouze můj názor a moje praxe a každý ať to dělá tak jak mu to vyhovuje.
Pokud chce člověk dělat v oboru autoelektrika, diagnostika... nic jiného nezbývá, než se pořád učit, protože stále přicházejí nové a nové věci.
V tom je např. taky rozdíl mezi diagnostikem a klempířem,který se naučil dobře bouchnout kladivem. Ten klempíř když to umí, tak si stím už nafurt vystačí.
Jezdím dělat diagnostiku i po několika okolních servisech a samozřejmě jim to účtuju.
Problém není v tom, že by ty servisy na diagnostiku neměly, ale mám dojem, že buď si nevěří, nebo se nechtějí něco nového učit.
Jsem toho názoru, že má každý dělat to co umí a v tom se má snažit rozvíjet.
Já si zas od nich nechám třeba i na svým autě udělat rozvody. i když bych to taky zvládnul, ale oni to mají rychleji, protože to dělají denně.
Když jsme u těch rozvodů, napadá mě srovnání - někdy je nutné použít přípravek. Pokud ho servis nemá, tak si ho může za poplatek půjčit.
Tento poplatek pak samozřejmě přenese do účtu za vým. rozvodů.
Servis, který přípravek má, by měl správně udělat to samé, protože jinak je vlastně na tom bit, že do přípravku investoval.
A to by bylopřece něco špatně, aby ten kdo investuje (do vzdělání, do přípravku, do diagnostiky), byl na tom stejně, jako ten kdo se radši jde zlejt, než by se něco učil, nebo si místo diagnostiky koupí novou plazmu.
Pokud zahrnuje někdo do práce i cenu diag., potom musí mít o něco více za hod. aby to všechno poplatil. A jak k tomu přijde ten, kdo při opravě diag. nepotřebuje? Samozřejmě je to každýho věc, ale zdá se mě spravedlivější vůči zákazníkům napsat do účtu diagnostika - xxx,-Kč práce - xxx,-Kč.
Je to ale pouze můj názor a moje praxe a každý ať to dělá tak jak mu to vyhovuje.
Naposledy upravil(a) Pepa1 dne 11 kvě 2009, 06:00, celkem upraveno 1 x.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
trosku si myslim ze tato tema sa dostala inde nez pan myslel,otazka je v tom ako funguje vzdelavanie dnesnej generacie autronikov-nazov sice super ale tie veci co sa pan pyta by sa mal naucit v skole nie hladat na forach naco potom platit dane ked funkciu institucie prebera web,sorry za tieto slova ale sam poznam tucet darmozracov ktory ucia ako opravit S120 a zigulika namiesto realnych veci,a potom sa rozsiruju tvrdenia ze majstri robia diag a podobne 

- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
hold ale to je problem ..pretoze vetsina tych co ucia nevedia nic ine opravit len tu 120 ci zigulika..proste tam oni skoncili a dalej sa uz neucia..a chcem vidiet nejakeho borca co sa vyzna v dnesnych systemoch a pojde ucit...
mam zenu ucitelku a vidim ake peniaze nosi domov...a mne staci zopar dni v garazi a mam to iste..takze tam bude problem..je to nezaplatene a nedocenene..a za dalsie v tejto bradzi sa musis stale vzdelavat a robit s tym aby si nevypadol z obrazu..takze len nastudovat ozaj nestaci...
mam zenu ucitelku a vidim ake peniaze nosi domov...a mne staci zopar dni v garazi a mam to iste..takze tam bude problem..je to nezaplatene a nedocenene..a za dalsie v tejto bradzi sa musis stale vzdelavat a robit s tym aby si nevypadol z obrazu..takze len nastudovat ozaj nestaci...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
jasná vec, dnešní studenti (automechanik)vedia hovnoPackage píše:hold ale to je problem ..pretoze vetsina tych co ucia nevedia nic ine opravit len tu 120 ci zigulika..proste tam oni skoncili a dalej sa uz neucia..a chcem vidiet nejakeho borca co sa vyzna v dnesnych systemoch a pojde ucit...
mam zenu ucitelku a vidim ake peniaze nosi domov...a mne staci zopar dni v garazi a mam to iste..takze tam bude problem..je to nezaplatene a nedocenene..a za dalsie v tejto bradzi sa musis stale vzdelavat a robit s tym aby si nevypadol z obrazu..takze len nastudovat ozaj nestaci...

Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth