Stránka 2 z 2

Napsal: 17 kvě 2009, 18:48
od Borysta
Ty trysky je asi lepší někomu svěřit že?Aby udělali i ten soft.Má to pak velkej vliv na spotřebu?

Napsal: 17 kvě 2009, 20:35
od netopier
nevymyslaj, chipni to :)

Napsal: 17 kvě 2009, 21:31
od MirekX
trysky dej vyměnit někam,kde už to dělali. Při správné volbě trysek se to pak čipovat nemusí, jen bude kecat palubní počítač, jestli ho máš. Já bych se těch trysek nebál, taky jsem si je v PD vstřicích měnil a OK :)

Napsal: 17 kvě 2009, 22:19
od turboa3
dokud budeš mít malé turbo jsou vstřiky zbytečné, dej čip a budeš spokojený,jestli chceš víc tak dej hlavně turbo a pak vstřiky. ;)

Napsal: 18 kvě 2009, 06:27
od TDIPOWER
Přesně tak. A ty trysky tě počítám příjdou ještě dráž s výměnou. Nech to chipnout. Máš to hned, kdykoliv to jde vrátit do původního stavu a budeš mít upraveno daleko víc, než jen množství nafty, které dosáhneš tryskama. U PD to je trochu o něčem jiném než u rotačky. Nedej bože, že budeš dávat starší komplet vstřiky. Na takové lehké navýšení u PD je chip rozhodně rozumnější. Já mám OII 77kW + chip, teď jsem byl na brzdě a 150PS. S tím už se dá jezdit.

Napsal: 18 kvě 2009, 07:38
od Romulus
TDIPOWER píše:Přesně tak. A ty trysky tě počítám příjdou ještě dráž s výměnou. Nech to chipnout. Máš to hned, kdykoliv to jde vrátit do původního stavu a budeš mít upraveno daleko víc, než jen množství nafty, které dosáhneš tryskama. U PD to je trochu o něčem jiném než u rotačky. Nedej bože, že budeš dávat starší komplet vstřiky. Na takové lehké navýšení u PD je chip rozhodně rozumnější. Já mám OII 74kW + chip, teď jsem byl na brzdě a 150PS. S tím už se dá jezdit.
jen čipem "lehké navýšení" ze 74kw na 110kw(150ps) tj. o 36kw!!! skoro 50% kdo to prosimtě čipoval? myslel jsem že se nad 30% nezvyšuje kvůli životnosti...možná se pletu (hm)

Napsal: 18 kvě 2009, 08:25
od TDIPOWER
No byl to jen příklad, že pokud nechce nějaký extrém, tak chipem jde i toto.
Nezapomeň, že OII má FMIC!!! Takže limitní je turbo. Pokud postavíš soft na něj, tak jde i toto - když ti nevadí, že to trochu zahulí.

A soft viz podpis.

Napsal: 18 kvě 2009, 09:46
od TDIfun
Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot

Napsal: 18 kvě 2009, 17:15
od Romulus
TDIfun píše:Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot
ok věřim že softem jde ledajaký výkon ze série, jen se mi to zdálo mooc(aspoň většina nabízí míň), rád se přiučim sorry za OT...

Napsal: 20 kvě 2009, 08:35
od brankar30
som ukamenovany... (LOL) prepac nevsimol som si ze nemas rotacku ale pd-ecko... (wallbash) ..daj chip a hotovo... :D

Napsal: 20 kvě 2009, 16:09
od fabiátor
TDIfun píše:Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot
Taky jsem o tom nekde cet, ze 77kW je jen papirovejch, ale veskutecnosti je to vic. Udajne je v tom politika VW, pojistny odvozeny z vykonu, odliseni se od konkurence (jakoze 77kW od VW je lepsich 77kW nez od nekoho jinyho) atp.

Napsal: 20 kvě 2009, 20:39
od Borysta
Pudu do toho čipu bude to asi fakt nejrozumější.Těch 130koníků by stačilo.Tady to je samej kopec a občas táhnu vozejk a prostě těch 115k je málo. :-?