Stránka 2 z 2

Napsal: 29 čer 2009, 12:15
od Tomin
Na stary Escorty, Mondea apod. chystam kabel.
Bude umet stare fordy co nemeli jeste vubec OBDII a pak nove (ke kterym se sice pripoji kde co pomoci OBDII protocolu), ale muj soft bude pouzivat ford protocol. Zadne programovani imobilizeru, ale 200 ryznych hodnot (PIDu) + velmi rychla ziva data + testy akcnich clenu za jizdy, atd. umet bude.
Jestli to nekoho zajima, mrknete na prvni screenshoty :-)
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... &start=560

Napsal: 30 čer 2009, 09:17
od stefi
pekne :) napr. borci od boscha dokazali u ecc IV nanajvis vycitat blink kod,take live data okolo maf-u urcite pomozu

Napsal: 30 čer 2009, 10:31
od Tomin
Dik za pochvalu. ;) Maf se s tim da omerit prepychove. Resresh vsech vybranych dat je cca 12x za sekundu. A to prosim na stare EEC IV. Kam se hrabe K-line Vagu.

Ad Bosch - No prave. Prijde mi, ze tyhle predrazene "profi" pristroje ctou mozna "vsechno", ale vsechno jen trochu.

Ted o vikendu jsem videl profi nejakou "levnou" Italskou diag. "jen" za 50 tis. a co ta predvedla .... ostuda.
EEC IV nabidla dve moznosti.
Bud rychly prenos = ziva data, to nechodilo.
Pak varianta "pomoci sejmuti blikani kodu", to taky nefungovalo (mozna ze to nejde pres obd konektor, ale musi se na ten tripin pod kapotou, ale o to si nerekla, tak jsem to nezkousel). :-)

Pak jsme s ni sli na Focuse (EEC V, benzin 1.6, nejvetsi klasika) - po nejakych peripetiich se to spojilo, ale jelo to asi jen protokolem OBDII, protoze to nabidlo cca SEST hodnot/PIDu ! Tot vse. Obnova zivych dat tak jednou za dve sekundy ! Bych jim to za 50 tis. hodil na hlavu.

Napsal: 30 čer 2009, 13:44
od vwphun
Tak zkus VCM od Forda. Čínská cena je za polovinu a měla by umět snad všechno na Fordu. I když starší modely můžou být problém. Jinak tě samozřejmě chválím za ten vývoj tvého sw. Dovedu si představit, kolik času to stojí. Až bude nějaký prototyp, tak bych měl zájem. Ten protokol PWM máš ošetřený nějak hw, nebo je to implementováno čistě sw?

Napsal: 30 čer 2009, 14:02
od Tomin
Starsi Fordy uz zacinaji byt problem i na te VCM, to mas pravdu. :-)
Pry od nevejsi verze software pro ni uz "nehleda" EEC IVku. Umi ji, ale musis mu to vnutit. Automat se s autem nespoji.

PWM dekoduji hardwarem v cipu (citacem). A i tak je to celkem fofr. Mikrosekunda +/- jeste ok. Dve mikrosekundy vedle a jednotka uz neodpovida. (crazy)

Napsal: 07 črc 2009, 12:34
od malim9am
Tomin > .. zdarec .. vidim, ze se orientujes v komunikacnich protokolech ..

.. mohl by jsi se prosim vyjadrit tady k tomu tematu :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=45434

..diky moc ..

autoboss v30 cz

Napsal: 16 lis 2010, 16:38
od vyktorio
Zdravim, ak by mal niekto vacsi zaujem o original autoboss V30 v cestine, mrknite sem www.autoboss.sk, sme sice slovaci ale prekladame to do cz.

:)

Viktor

Napsal: 16 lis 2010, 21:07
od Grandák
A cena? neexistuje taky něco k noteboku?

Napsal: 16 lis 2010, 22:26
od dodi911
Na notas je autoboss pcmax, bol na predaj v bazari.

Napsal: 16 lis 2010, 22:31
od dodi911
Tomin píše:Na stary Escorty, Mondea apod. chystam kabel.
Bude umet stare fordy co nemeli jeste vubec OBDII a pak nove (ke kterym se sice pripoji kde co pomoci OBDII protocolu), ale muj soft bude pouzivat ford protocol. Zadne programovani imobilizeru, ale 200 ryznych hodnot (PIDu) + velmi rychla ziva data + testy akcnich clenu za jizdy, atd. umet bude.
Jestli to nekoho zajima, mrknete na prvni screenshoty :-)
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... &start=560
Trocha mimo tema, ale skusal si napr. ranger s diag. zasuvkov ako maju japonci, myslim, ze 17 pin v motorovom priestore. Ak ano nemas prepojenie?