Rozdělovací vstřikovací hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

když jsem jel k moři do Černé Hory tak to žralo na ten 1000/1L oleje.Tak přes turbo to nevím,ale co jsem skoušel dřív tak to žádnou vůli nemělo,ani svislou ani vodorovnou.Ted ten muj motor má najeto 393 000 má to cenu kroužkovat,nebo ne?Mám jet pro druhy motor 1.6 td 59 KW za 4000,ale nevím jaký je stav
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Smoke píše:já to už taky někde viděl, 10mm na 1.6td a myslím si že vyměnit to jde, myslím...
Jde to, mám 10mm hlavu na 1.6TD čerpadle :D
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

A co na to řiká hlava valcu nema bolesti? :-D
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Homeless píše:
Smoke píše:já to už taky někde viděl, 10mm na 1.6td a myslím si že vyměnit to jde, myslím...
Jde to, mám 10mm hlavu na 1.6TD čerpadle :D
A šlo to bez problémů nebo se musí to čerpadlo nějak upravovat?O kolik se ti zvýšil výkon motoru.
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Hlava je vpoho, je zvyklá :D 3roky dostávala 1.4b, teď půl roku 1.7b a 10mm pístek.

O kolik se zvýšil výkon nevim, neměřil jsem to, ale je to docela znát.
Čerpadlo se upravovat nemusí, ale je potřeba sehnat správný komponenty.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

A jaky prosim smutne koukam. :roll: A co mas za turbinu VTG?
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Tak to by chtělo čerpadlo 59 KW,vstřiky 59 KW,a nějakou tu lepší turbínu pořádný cooler a ono už to jde samo. :) :) Ale ty ingredience by mě taky zajímaly jaké :? :?
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no ona hlavně rozdělovací hlava tdi neudělá až uplně tolik muziky u předkomůrky s timhle časovánim a právě aby se nemuselo shánět nic navíc tak se čerpadlo upraví, ale pro mechanické tdi do předkomůrky se dá dát hlava co tam jde i na tuhle čelní vačku a má 10 mm pístek ;)
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

tomáš karbus píše:no ona hlavně rozdělovací hlava tdi neudělá až uplně tolik muziky u předkomůrky s timhle časovánim a právě aby se nemuselo shánět nic navíc tak se čerpadlo upraví, ale pro mechanické tdi do předkomůrky se dá dát hlava co tam jde i na tuhle čelní vačku a má 10 mm pístek ;)
To už je na moje síly.Zase tak do toho nevidím s těma upravama. :)
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

skoda píše:A jaky prosim smutne koukam. :roll: A co mas za turbinu VTG?
Mám 1749VA z 96kW.
Původně jsem do toho čerpadla dal komplet hlavu z TDi i s čelní vačkou, ale musel jsem si nechat udělat extra tenkou podložku mezi vačku a pístek.
Chodilo to, jelo to super, ale mělo to dost hlučnej a ostrej zvuk a v určitý poloze plynu auto hodně škubalo.
Stačí dát hlavu s pístkem a pružinama z TDi a sehnat čelní vačku z čerpadla 1.9TD od 1996 vejš, pasuje na ní pístek z TDi.
S mojí konfigurací to udělalo dost muziky.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

A celni vacka z 1.6td 59kw na pistek z tdi nepasuje?
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Hanzek1
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 26 říj 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzek1 »

A jaký má ta vačka s 1.9 TD rozdíl? Má vyší zdvih? Mám totiž 1.6 TD 59 kw a rozdělovací hlavu mám podloženou takovým tenkým plíškem. Myslel jsem si, že je to kůli vyšímu zdvihu vačky při zachování stejnýho pístku.
A mám s tím problém, že kolem 2000 ot/min, mi to cuká. Ale je to tím že mám už vychozené originální čerpadlo.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no tak trošku přemejšlejte lidi, jak můžeš udělat tenkou podložku a myslet, že si tím zvedneš zdvih, vždyt to je přeci kravina ty si tím jen posunul celkový chod vůči plynovému mechanismu a snížil tolik potřebnou min. vůli spodku, při zachování naprosto stejného prostoru pro utvoření vysokého tlaku
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

ja čerpadlo ještě neměl rozdělané tak mě chybí taková praxe,ale jestly dobře chápu tak když tam dám 10 mm pístek s čelní vačkou tak to půjde agresivnějš za plynem :? :? :?
Hanzek1
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 26 říj 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzek1 »

Homeles > premislel jsem o ty tvi podlozce a nedokazu si presdtavit kam si ji strcil? Ale to neni podstatny, co kdyz dam hlavu 10 mm a vratny pruziny z 9mm hlavy, myslite ze to nebude stihat vracet? Nebo je to kuli vyssimu zdvihu te axialni vacky? Repasuji si doma cerpadlo a nevim jestli tam mam dat pistek 10 mm nebo origo. Budu na ten motor davat turbo s TDI 81 kw.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“