
čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď
Moderátoři: šulda, Moderátoři
docela tam i sedlo.bez mezikusu.potrebujes jen zvetsit diry na stefty,a jednu stranu jsem prorizl jako do drazek,byly o par milimetru vic od sebe,na puvodnim turbu.takze na prirubu to sedlo vicemene v pohode,musel jsem ho jeste rozebrat a pootocit streva kvuli mazani aby bylo svisle.spodni vracecka na mazani nesedi,mame jiny roztece,ale vrsek po malym naohybani sedne.akorat me chybela redukce na trubku na mazani,a z orig turba ma hrubsi zavit.potom saci hadice z boxu sedne jak prdel na hrnec,akorat vystup z kompresoru je u novyho fukaru mensi.a samozrekme vyfuk nesedi,coz je videt na foto.jak delkou,tak prirubou.a nakonec jsem musel resit kam umistim banku na regulaci,to sani je mooc blizko nad turbem.udelalo se takovy zetko na propojeni banky a packy regulace.banku jsme umistil pred sani vedle rozvodu.nemam to na foto musim udelat.
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
1,2bar málo? V základu AEL motor omezuje na 0,9bar přetlaku.wr8 píše:N75 mas odpojenej, elektronicky a uplne pryc nebo to mas zapojeny a a hadicky nemas zapojeny?toto tema me dost zajima1,2 je vcelku malo
KaCzaba> No věřím,že se to zvedá líp, protože N75 i pokud není dostatečný tlak, tak vypíná alespoň na 5%. No a to VTG bejt znát musí. Logoval jsi tlak? Co jsem občas koukal na grafy, tak by tam neměla bejt typická špička elektronický regulace ne?