čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

tak nejaky ty fotkyObrázek
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

.a dalsi mi sem nejdou dat :x
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Kua tam je mista aj ja chcem (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

ted uz tam toho mista tolik neni

Obrázek
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Hezký, hezký. Jak pasovala ta příruba na výfuku? Musel tam bejt nějakej mezibazmek?
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

docela tam i sedlo.bez mezikusu.potrebujes jen zvetsit diry na stefty,a jednu stranu jsem prorizl jako do drazek,byly o par milimetru vic od sebe,na puvodnim turbu.takze na prirubu to sedlo vicemene v pohode,musel jsem ho jeste rozebrat a pootocit streva kvuli mazani aby bylo svisle.spodni vracecka na mazani nesedi,mame jiny roztece,ale vrsek po malym naohybani sedne.akorat me chybela redukce na trubku na mazani,a z orig turba ma hrubsi zavit.potom saci hadice z boxu sedne jak prdel na hrnec,akorat vystup z kompresoru je u novyho fukaru mensi.a samozrekme vyfuk nesedi,coz je videt na foto.jak delkou,tak prirubou.a nakonec jsem musel resit kam umistim banku na regulaci,to sani je mooc blizko nad turbem.udelalo se takovy zetko na propojeni banky a packy regulace.banku jsme umistil pred sani vedle rozvodu.nemam to na foto musim udelat.
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

A jak ovládáš? Přetlakem, to jsi psal. Ale normálně skrz N75 nebo jinak?
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

to by me taky zajimalo,predpokladam ze pretlakem,jen bych chtel vedet co na to řj a neco podobnyho bych chtel do golfika
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

pretlakem,zadny ventil netreba.tlacim to co tlaci serie takze vicemen v normalu.najeto cca 2tis

jak jsem jiz psal.RJ udela akorat fuelcut pri tlaku 1.2

to se casem zmeni.zatim jsem rad ze to jezdi,tlaci odspoda a jede lip
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

N75 mas odpojenej, elektronicky a uplne pryc nebo to mas zapojeny a a hadicky nemas zapojeny?toto tema me dost zajima1,2 je vcelku malo :(
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

je to prozatimni reseni.sem rad ze to jezdi,dela se neco s pocitacem aby sly prehravat pameti.vsecko bude.tlak samo vetsi.v serii mi to tlacilo bar.kolik tobe?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

wr8 píše:N75 mas odpojenej, elektronicky a uplne pryc nebo to mas zapojeny a a hadicky nemas zapojeny?toto tema me dost zajima1,2 je vcelku malo :(
1,2bar málo? V základu AEL motor omezuje na 0,9bar přetlaku.

KaCzaba> No věřím,že se to zvedá líp, protože N75 i pokud není dostatečný tlak, tak vypíná alespoň na 5%. No a to VTG bejt znát musí. Logoval jsi tlak? Co jsem občas koukal na grafy, tak by tam neměla bejt typická špička elektronický regulace ne?
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

:?
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Kača , máš nějaký další pokrok :?
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

nemam,jezdim a neresim
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“