tomu sa hovori maximalne setrenie tam kde sa da a aj sa neda.
Keby renault vyrabal lietadla tak ani jedno nevzlietne
Uz len hlavne koli elektrike a konektorom a vecami s tym suvisacimi.
Cest vinimkam neake auta a motory sa im podarili
na to maju francuzi inu znacku airbus ten ked sa po..re tak sa vecsinou ani neda najst,inak viete si predstavit lietajuci renault,vcera som videl lietajuci citroen v fantomasovy ale renault som nevidel potom uz len airbus
jednoduche nakupne tasky maju v pohode,z vyssimi triedami maju asi problem je to problem komplikovaneho myslenia zabozrutov,osobne som rok jazdil na kangoo 1.2 a bolo to velmi dobre auto pracant jak sa patrí kam sa hrabe roomster
Repasované vstřiky většinou nedělají dobrotu - někdy jsem je musel i několikrát vracet znovu na opravu a cena repase u nás se rovná téměř ceně vstřiku.
V Holandsku je firma která dodá jakýkoliv vstřik ( včetně zmiňovaných Delphi ) za super cenu, jedná se o nové zboží se zárukou. Zrovna v současnosti řečím Clio 1.5Dci a Ford TDCi , cena za celou sadu na Renault se pohybuje kolem 23-24 000, což je ca. půlka toho co chtějí u nás. Ceny na Ford jsou podobné
roman1648 píše:Repasované vstřiky většinou nedělají dobrotu - někdy jsem je musel i několikrát vracet znovu na opravu a cena repase u nás se rovná téměř ceně vstřiku.
V Holandsku je firma která dodá jakýkoliv vstřik ( včetně zmiňovaných Delphi ) za super cenu, jedná se o nové zboží se zárukou. Zrovna v současnosti řečím Clio 1.5Dci a Ford TDCi , cena za celou sadu na Renault se pohybuje kolem 23-24 000, což je ca. půlka toho co chtějí u nás. Ceny na Ford jsou podobné
Roman
Máš na tú firmu nejaký kontakt ?
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Chlapy,jestli tohle auto někdo máte a je v cajku,co nejrychleji se ho zbavte!Dělal jsem pět let v Renaultu a udělal největší píčovinu jakou jsem mohl-dohodil tohle auto(dci 80 extreme,v plné výbavě) do rodiny.Myslel jsem,že s dobrou naftou(140 000km-jen shel) bude klid a to byl velkej omyl!Vstřiky opět protejkaj(nepravidelnej volnoběh,skákání do nouzáku,...) a to se první sada dělala v 29000km.Nejhustší na tom bylo to,že jsem tam v klidu(na dílně v autorizáku s Clipem a super nářadím)namontoval novou sadu,načetl vstřiky a s radostí,že bude doma klid,chtěl nastartovat motor,jenže jsem se nestačil divit.Ten krám nešel vůbec nastartovat,protože ty vstřiky byly uplně zalepený(zřejmě se v nich přilepily nebo přirezly trysky,jak někde dlouho ležely,nebo nevim.Po třech hodinách vyndavání,prostříkávání,nandavání,startování,chytil motor na dva válce,tak jsem do něj skočil a dal mu nasranej kotel a po sto metrech se chitil třetí a hned čtvrtej,no já byl fakt hotovej...Kdyby to ale bylo jen o těch vstřikách.V průběhu 140000km se toho posralo fakt dost:rozpadla se řemenice alternátoru(vadná série volnoběžek),odešly plugery ve vodě na ohřev studeného motoru(auto netopilo a nešlo ohřát),úplně uhnil konektor jednotky žhavení(nežhavilo,blbě startovalo),konektor plynového pedálu(musel jsem ho vystříhat-klasika),pak se prodřela palivová plastová hadice...a to jsem pořád ještě u motoru,ale už to tady nebudu jmenovat.Takže když to shrnu,tak jestli se doma nudíte a chcete se neustále v něčem hrabat a cálovat za to,tak si tohle auto doma nechte.Jo,fakt je ten,že v něm je pěkný svezení-dá na prdel obyč TDI-čku,ale je to postavený z lacinejch komponentů,takže krám.....Ty origo vstřiky v Renaultu teď čeká nějaký zlevňování,takže by měly stát o dost míň
svata pravda tento rok som nemal mesiac ked som nemenil vstreky na 1.5 dci,dokonca tento mesiac som myslel ze uz ziadny dci neuvidim a predvcerom no hadajte a jak sa take krasne auticko moze pokazit mi hovori majitel
Je to státní podnik a je tam bordel...Poslední renault,který byl k něčemu byl R 11 s motorem z R8..Jinak auto s píčou je pořád problém...A s HDI bych jezdil tak v záruce nebo s firemním vozem..soukromník,který si koupí diesel je šílenec...Kdo to kdy viděl,aby výrobce vyrobil motor /benzin/,který má u 16 ventilu upevnění řemenice na klice třecím spojem...?Firemní postup-umít kliku odmačtovačem,ustavit řemenici a rozvody/řemenem/ a utáhnout...pozor může se pootočit...řemenice nemá klínek...!Je vidět,že čím víc inženýrů,tím víc kravin...nemají diplomy z Plzně....?
Je to možná blbost,ale proč továrna nevsadí mezi čerpadlo a lištu nějaký spešl filtr proti pilinám,aby to neoddělalo vstřiky,atd...Jistě by se ušetřilo...