Stránka 2 z 19

Napsal: 18 čer 2009, 23:24
od Markus01
brankar30 píše:luke.... tym ze je lepsi vyplach a mensi protitlak ti prida na vykone par koni. (LOL) pri kat off sme nabrdili 7ps a 16nm viac ako ked tam bol..kak co riesis? (LOL)
Na jakym motoru?

Napsal: 19 čer 2009, 00:35
od dali
Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?

Napsal: 19 čer 2009, 07:22
od brankar30
golf IV 66kw alh s764 egr kat off k&n a novy soft.... ;) no ten smrad tam je ale nevadi.skus jazdit rychlejsie.. :D

Napsal: 19 čer 2009, 23:12
od Kornout
Stačí vymlátit, je to OK, bordel to nedělá.

Napsal: 20 čer 2009, 00:13
od MirekX
dali píše: Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
taky mi to smrdí a taky mě to s..e. Přemýšlím o nějakým větším katu,nebo nějaký řidší,závodní.nějak se to udává podle počtu kanálků na plochu, uvidím,ale ten smrad je hroznej

Napsal: 14 pro 2009, 23:31
od martinxl
takze ked vyhodim kat a namiesto neho navarim kusok rurky zvuk sa nezmeni?uz s tym asi stk a emisnu nespravim?ked by som aj namiesto stredoveho tlmica nyvaril rurku?zmeni sa zvuk?koncovy by som nechal ako je

Napsal: 15 pro 2009, 07:45
od skoda
vymlat to trubkou bude to vypadat jako origo.Zadna prasarna.

Napsal: 15 pro 2009, 09:04
od Vici
vymlácení katu a nechání jen prázdného obalu je prasárna jak bejk, to se nezlob...

buď ho dát pryč úplně a nahradit trubkou a nebo jak někdo psal výše "dát" dovnitř trubku, resp. obal katu navařit na trubku.. tak nikdo nepozná že tam kat "není"

Napsal: 15 pro 2009, 09:39
od skoda
Jo dovnitr dat trubku to by slo.

Napsal: 15 pro 2009, 15:19
od chipmann
Njn smrdí to jako avie toe pravda když se to zahřeje tak je to lepší a co se týká zvuku je docela pěknej na volnoběh je krásně slyšet turbínka a ve višších otáčkách to nedělá vůbec žádný kravál ,ale já jsem nechal zadní origo díl výfuku a co se týká vymlácení katu a ponechání obalu je to pěkná kravina plyny se ti tam budou mlejt a bude to dělat neplechu dej trubku a máš klid

Napsal: 15 pro 2009, 16:45
od martinxl
a co stredovy tlmic?ked aj namiesto neho dam trubku?co zvuk?

Napsal: 15 pro 2009, 17:08
od dali
Smradu se celkem účinně zbavíte lepší naftou. Třeba na BP Ultimate vpodstatě podle smradu nejde poznat, že je auto bez katu.

Napsal: 15 pro 2009, 17:32
od chipmann
martinxl píše:a co stredovy tlmic?ked aj namiesto neho dam trubku?co zvuk?
No záleží jakej máš motor já ho tam origo nemám :D :D

Napsal: 15 pro 2009, 19:39
od martinxl
no mam golf4ku a to ma ani nenapadlo ci tam je alebo nie (noteeth)iba viem ze sa to tu riesilo myslim kat off stredovy a aj koncovy ale ze vraj to potom bolo velmi hlucne.ja zase nechcem aby ma bolo pocut na 10km ale nebol by som proti keby sa ten zvuk tak trosku zmenil.a preto sa pytam ci sa zmeni ked vyhodim kat?pripadne aj stredovy (zajtra pozriem ci ho tam fakt mam)koncovy by som asi nechal lebo to by bolo uz fakt moc hlucne

Napsal: 18 pro 2009, 22:20
od DEEJAYvenca
A co vyndání katu u 2.5 TDI? zkoušel ste někdo?