Stránka 2 z 3
Napsal: 05 črc 2009, 18:59
od johny
Ja mam z GIV R32 a muzu rict ze jsou tezky jako prase. Kdyz jsem je nesl do auta tak jsem mel co delat. Jinak s brzdnym účinkem jsem spokojeny. Jsou stavěny na 250 kobyl a na ten vykon se nedostanu. Jinak na normální ježdění nemaji chybu. Kotouče jeste vydrzi hodne a pak to předělám asi na plovoucí kotouče. Jinak na ty MD jsem taky nicmoc dobrého neslysel. Jinak jeden ze seat klubu mel ty D2 na leonu cupra 2.0 TFSI asi 300 hp a jezdil stim závody a nestěžoval si na ne.
Napsal: 05 črc 2009, 19:46
od Bóďa
Moje trmeny vazi vcetnne desticek cca 4kg a kazdy kotoc cca 7.5kg original novy Ate 321mm
To spíš ne.
Jenom 312x25 váží 7,9kg a 321x30 dokonce 9,9kg...
Takže tam už se dá pár kilo ušetřit.
A v kombinaci s OZ Ultraleggera to bude znatelný rozdíl.

Napsal: 05 črc 2009, 19:53
od G3 tdi-gti
Bóďa píše:Moje trmeny vazi vcetnne desticek cca 4kg a kazdy kotoc cca 7.5kg original novy Ate 321mm
To spíš ne.
Jenom 312x25 váží 7,9kg a 321x30 dokonce 9,9kg...
Takže tam už se dá pár kilo ušetřit.
A v kombinaci s OZ Ultraleggera to bude znatelný rozdíl.

Byl to odhad,od patku je mam doma a nevazil jsem je

Napsal: 05 črc 2009, 20:33
od CATDAVID
Já osobně upřednostňuji D2 kamoš to má na Evu 9 a Komárek (Komvet racing) to dává na všechny auta co chystá na závody.Osobně jsem stím jezdil na okruhu a brzdí to pořát bez vadnutí!

Napsal: 05 črc 2009, 23:12
od R32TDI
Tak zatím to vypadá, že v hlasování vede Čína a Taiwan a UK zatím zaostává, ale zatím málo hlasů aby to mělo nějakou váhu uvidíme.
Já jsem zatím poslal email ohledně těch Compbraků tak čekám na odpověď přímo o prodejce.
D2 racing jsem četl na jednom DE fóru, že jsou super, ale jen na tuning srazy a leštit a leštit, jinak prej tečou a kroutěj se, je pravda, že to tam psal týpek s Golfem R32 s HGP Turbo serie 2, která má 500 PS, ale zase to byly 16 pístky a kotouče jak moje BBS.
Nejlíp vypadá TA-ROX, ale ty mi zase psali, že na můj výkon stačej 312"
4 pístky a já jim OK a kolik za ně a oni mi řekli, že do 50 000,- se vejdu
no asi si dokážete představit co sem jim řekl samozřejmě se vší slušností.
Napsal: 06 črc 2009, 12:41
od TDI tech
A tie Ceske Mari Design si pozeral? Ceny maju fajn a kvalitou su podla mojho nazoru minimalne ako Tarox ak nie este lepsie.
Kód: Vybrat vše
http://www.tuning.sk/dokument-mari_sportove_brzdy_sady_tuning_za_skvele_ceny
Napsal: 06 črc 2009, 15:55
od R32TDI
TDI tech píše:A tie Ceske Mari Design si pozeral? Ceny maju fajn a kvalitou su podla mojho nazoru minimalne ako Tarox ak nie este lepsie.
Kód: Vybrat vše
http://www.tuning.sk/dokument-mari_sportove_brzdy_sady_tuning_za_skvele_ceny
Tak díval, dokonce sem s Marianem Kábrtem mluvil osobně,
a jak už sem řekl tak MD Components nejsou bez chyby a do
Ta-Roxů maj hodně daleko.
Kdybych tisknul prachy domaa na laserovce tak do Ta-Roxu nebo
AP Racing to je asi the best.
Napsal: 06 črc 2009, 17:39
od titan0306
R32TDI píše:Bóďa píše:K čemu je dobrá úspora třeba 400g na brzdiči?
Je to jen neodpružená hmota...
U kotouče je to logické, tam bych si za nízkou váhu připlatil.
A na jaké auto a účel to má být?
To máš sice pravdu, ale jde mi i o účinnost a né aby se mi upekly v první zatáčce.
tvoji nabídku Porsche brzdiče jsou super ale už maj leccos za sebou raději bych bral nový, ale třeba nabídneš něco ještě jinného?
Jinak je to na auto VW Golf 1.9 TDI PD zatím 160 PS a chci jít časem vejš
a proto hledám lepší cenu za upgread a kvalitu.
Myslím, že řešíš nesmysl a nevíš co chceš.Chceš kvalitu, ale za málo peněz,ale,ale, ale.Zajímalo by mě jak chceš upéct kvalitnější desky s kotoučema o průměru 330mm se 160PS do budoucna třeba 200PS.A už vůbec nevím co řešíš na váze brzd +-4kg
Napsal: 06 črc 2009, 18:34
od TDI tech
Asi chce jazdit rychlostny rekord alebo co

. Niekto mu nabulikal s tou vahou ko...tiny do hlavy a on mu to zozral aj s navijakom. Nad vahou kotucov by som rozjimal keby som chcel jazdit v rychlostiach nad 280km/h kde sa uz samotna vlastna hmotnost kotuca pri tak vysokej uhlovej rychlosti moze prejavit vo forme vybracii a pod. Ale na bezne jazdenie koncernove 312/256 prip. 334/256 su tak akurat. Tusim ze ma zbytocne vela penazi. Namiesto toho aby si kupil do auta hasicak za 10eur vyhadzuje peniaze za nieco co k jeho ucelu nepotrebuje a spekuluje akoby to chcel homologovat do nejakej FIA skupiny kde je predpisana min. hmotnost vozidla.
Napsal: 06 črc 2009, 21:17
od puci
Aj firma Stoptec vyrába slušné veci a ked sa ti to podarí kúpiť v USA a dostať to sem, tak to vychadza na celkom zaplatiteľné peniaze.
Napsal: 06 črc 2009, 21:25
od Tunerko
a čo tak vyskušať set napr Brembo z leona cupra R myslim 323x28mm a 4piest k tomu.. je to celkom fajn zohanatelne a aj za slušne peniaze...
ja som tiež kedysi riešil či MD alebo D2 a nakoniec som zohnal takýto set na moju ibizu...
Napsal: 06 črc 2009, 23:03
od Forest
Mari, Kabrt ... nebrat. Lustu chtel okrast, jednani nanic, kvalita take neodpovida

Napsal: 07 črc 2009, 01:23
od R32TDI
Forest píše:Mari, Kabrt ... nebrat. Lustu chtel okrast, jednani nanic, kvalita take neodpovida

jo o s tím Lusťou sem to taky slyšel
no nic čekám stále na email od Compbrake a pak se uvidí
jinak zatím super se totu rozjelo díku kluci za názory
Napsal: 14 črc 2009, 15:08
od R32TDI
Tunerko píše:a čo tak vyskušať set napr Brembo z leona cupra R myslim 323x28mm a 4piest k tomu.. je to celkom fajn zohanatelne a aj za slušne peniaze...
ja som tiež kedysi riešil či MD alebo D2 a nakoniec som zohnal takýto set na moju ibizu...
Tak díky Tunerko ty Bremba jsou super nápad.
Už sem jedny sehnal jsou z Mitsubishi Evo IX Brembo 4 pístek
320 mm×32 mm.
Už jen sehnat na ně pořádný kotouče a mezikusy na moje těhlice a pak to bude brzdit
http://yfrog.com/7bbrembo4pstekj
Napsal: 14 črc 2009, 15:22
od Tunerko
aj moje strmene sa použivaju aj na seate ale aj na subach napr..
a džiaky strmenou o otoč som našiel normalne v etke a je to nahodene a dokonca to všetko na chlp sadlo...
teda zavadzaju už len lepiace zavažia na kolesach
