Omega "C"-2.0 DTI-výpadky výkonu-přidána live data

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Presně tak, diagnostika napíše chyba P0400 tedy závada na EGRu. Jde ta vývěva sundat nějak lidsky? Případně když jí sundám dá se nějak poznat, že je dobrá\špatná?

Díky V
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Vývěvu zkusíš tak ,že si do systému zapojíš budík, kterej ti měří velikost podtlaku v systému. Mělo by tam bejt -0,8 bar minimálně. Pokud to tam nebude tak můžou bejt v háji hadičky,ventilky anebo ta vývěva
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Kdepak se dá koupit takový budík, našel jsem samé tuningové zázraky, ale solidní měřidlo ne :(
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

zizalak píše:Kdepak se dá koupit takový budík, našel jsem samé tuningové zázraky, ale solidní měřidlo ne :(
Hele todle mi delal taky ten zazrak od Opla, a delala to vaha, tydle ksunty bez vahy tocej tak 4000 ot naprazdno. s odpojenou vahou to nejede ani na jednotku. Od Isuzu je jen 1,7 D,TD , DTI, sou i 1,7D i TD od Opla. 2,0 -2,2 Diesly sou cistokrevnej Opel. jinak podtlak zmeřís spesl pripravkem, nepodařilo se mi to nikde koupit. Ale pokud to rozjedes jako krava a slapnes na brzdu tak brzdí normalne jakmile slapnes v mžiku podruhe tak tvrdo a jedes dal, když to dela todle tak tej pumpe važne neco bude.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Spíš mám strach o ty podtlaky. Je výměna vývěvy u tohoto motoru problém? Nikdy jsem to dole neměl. :( Ted si říkám ABCOM umí live data, nevíte někdo jestli se dá změřit i podtlak? Případně kde ho hledat?
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od jeansx »

ahoj zkus odpojit podtlakovou hadičku co vede na ovládání ventilu škrtící klapky hned vedle egr ventilu. Pokud po té pojede motor dobře je to vývěva. Je na to taková prasečina ucpat tu hadičku co vede k ventilu škrtící klapky. Funguje to bez toho jen občas se stane, že na vteřinku problikne na palubce diagnostika motoru.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

škrticí klapku? tohle je motor DTI, myslel jsem jestli se nedá zobrazit podtlak v live datech, ted ještě koukám, že podélné motory a příčné mají zřejmě jinou vývěvu :? Protože sehnat tu podélnou bude asi nonchance.
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od jeansx »

říkaji to mu škrítící klapka a je hned vedle egr ventilu. Pokud sundáš ten hliníkovej nálitek kde je elektronickej egr a snímač tlaku tak uvidíš ve vnitř tu klapku.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

člověče nevím co myslíš, EGR mám podtlakovej, zkus se podívat na první stránku tohoto topicu dokážeš mi říct z tý fotky kde to je?
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od jeansx »

promin já byl v motoru 2.2 dti
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

live logy

Příspěvek od zizalak »

Zkoušel jsem motor nalogovat ABCOM. Přikládám logy. Zaráží mě hodnoty na orázku číslo 4. Pump speed málo RPM ? a EGG Pulse ratio = 320% ?

Napadlo by někoho něco po prohlédnutí live dat?

Auto na volnoběh nechtělo jít přes 4000 RPM



Díky všem
Z.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Je to nepřesnost měření, mělo by být 425.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

vymena vyvevy problem neni akurat ta cena kua za tu kupis aj jazdeny motor s vyvevou (noteeth)
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

vymena vyvevy problem neni akurat ta cena kua za tu kupis aj jazdeny motor s vyvevou (noteeth) ,tie otacky pumpy su dane prevodom na rozvodoch preto su skreslene sa mi zda
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Jiná vyvěva nepomohla, tohle auto je asi prokleté :( Co znamená přesně to Boost ratio solenoid va.. hodnota 65% existuje nějaká spolehlivá cesta jak vyzkoušet ty solenoid ventily? Díky za každou radu. V.
Odpovědět

Zpět na „Opel“