No počkej, já mám dvounádržkovej systém s deskovým výměníkem, myslel jsem tedy přidávat naftu do nádrže olejnatéRadim205D píše:25 % nafty ??!!!!! to bydlis nekde na jihu Italie ne ?(noteeth) Pockej az prijdou prvni mraziky a zacnes prilivat naftu.![]()
![]()
Přídavný čerpadlo pro lepší provoz v zimě
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
No nevím jak kdo ale 50 na 50 vždy stačilo i při -17°C, jinak přes zimu max 30-40% a sledovat předpovědi
Pořád tu ještě nikdo nenapsal odkaz na to čerpadlo a pak taky jestli průchozí při vypnutém stavu, a zdá se mi že je dosti masivní tak bych chtěl znát rozměr.
Jinak by obecně čerpadlo odstranilo dost nedostaků, alespoň u mě. Akorát se mi zdají být čerpadla hrozně drahý, přitom na tom nic zázračného není, dvě ozubená kola a motůrek.
Pořád tu ještě nikdo nenapsal odkaz na to čerpadlo a pak taky jestli průchozí při vypnutém stavu, a zdá se mi že je dosti masivní tak bych chtěl znát rozměr.
Jinak by obecně čerpadlo odstranilo dost nedostaků, alespoň u mě. Akorát se mi zdají být čerpadla hrozně drahý, přitom na tom nic zázračného není, dvě ozubená kola a motůrek.
Sorry beru zpet !!alda164 píše:No počkej, já mám dvounádržkovej systém s deskovým výměníkem, myslel jsem tedy přidávat naftu do nádrže olejnatéRadim205D píše:25 % nafty ??!!!!! to bydlis nekde na jihu Italie ne ?(noteeth) Pockej az prijdou prvni mraziky a zacnes prilivat naftu.![]()
![]()
.S půl na půl sem jezdil v zimě i bez předehřevu a šlo to, pravda tak do -5.
Ono ten pomer redeni je taky zavisly na druhu oleje(repka,slunecnice,soja atd..), ja jezdim na vyjety olej z restaurace ktery houstne driv nez novy z obchodu. U nej to redeni musi byt vetsi.
E91 N52B30 
Staci to takhle ? http://www.yatego.com/poel-shop/p,44f93 ... l%C3%BCssePavel píše: Pořád tu ještě nikdo nenapsal odkaz na to čerpadlo
E91 N52B30 
-
DIESELRINTINTIN
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
No přátelé, já měl Golfa 3 TDI a i v zimě to jezdilo na OIL. Kdybych pominul starty, tak jak to chytlo, bylo jedno, kolik % nafty v oleji je. Takže nafta byla jen kvůli startům. Naft. hadice od nádrže byly původní plastový asi průmer 6 a vedly pod autem. Nikdy mi to neztuhlo.
Te´d mám passsat a chystám na zimu hadice, asi 10mm a povedu je vnitřkem a udělám jim ještě izolaci, tak myslím, že by to mohlo být dobrý. No jinak ještě dvounádrž s buď s mechanickým ventilem nebo s elektromag. ventilem. Budu naftu z 2. nádrže jen přimíchávat do oleje kvůli startům. Měl jsem to u Golfa a stačilo to. Uvidím podle situace.
Kubo, nevíš, jak udělat u toho Passa 81 kW. žhavení tak, aby to žhavilo pokaždý? Prý to žhaví asi až od 8 stupňů a míň.
Petr
Te´d mám passsat a chystám na zimu hadice, asi 10mm a povedu je vnitřkem a udělám jim ještě izolaci, tak myslím, že by to mohlo být dobrý. No jinak ještě dvounádrž s buď s mechanickým ventilem nebo s elektromag. ventilem. Budu naftu z 2. nádrže jen přimíchávat do oleje kvůli startům. Měl jsem to u Golfa a stačilo to. Uvidím podle situace.
Kubo, nevíš, jak udělat u toho Passa 81 kW. žhavení tak, aby to žhavilo pokaždý? Prý to žhaví asi až od 8 stupňů a míň.
Petr
TDI auto
Nevim jak to je u tveho passata ale na mem golfuIII pri studenem startu taky obcas nesviti kontrolka zhaveni(asi podle teploty venku).DIESELRINTINTIN píše:jak udělat u toho Passa 81 kW. žhavení tak, aby to žhavilo pokaždý?
Kdyz ale klicek v zapalovani vratim do nulove polohy (bez nastartovani) a znova jej zapnu do polohy 1, kontrolka zhaveni se rozsviti.
Nejsem si jisty ale melo by to jit taky upravit softwarove ale to se mne uz netyka(mtdi).
E91 N52B30 
Kubo, nevíš, jak udělat u toho Passa 81 kW. žhavení tak, aby to žhavilo pokaždý? Prý to žhaví asi až od 8 stupňů a míň.
Petr
U Passata by měl bejt senzor někde u hlavy motoru. Pokud je to senzor, kterej reguluje jen dobu žhavení, pak stačí senzor vytáhnout a žhavit budeš vždycky bez ohledu na teplotu chladící kapaliny. U relátek typu VW 171911261E SJR 12V se to dá dělat tak, že se vyměněj dva malý, elektrolytický kondenzátorky – starý 100 PIKOFARADů 10V za 220 PIKOFARADů 16 V . Jeden kondenzátor je na předžhavovábní a druhej na dožhavování. Tím se prodlouží doba před – i dožhavování výrazně.
Petr
U Passata by měl bejt senzor někde u hlavy motoru. Pokud je to senzor, kterej reguluje jen dobu žhavení, pak stačí senzor vytáhnout a žhavit budeš vždycky bez ohledu na teplotu chladící kapaliny. U relátek typu VW 171911261E SJR 12V se to dá dělat tak, že se vyměněj dva malý, elektrolytický kondenzátorky – starý 100 PIKOFARADů 10V za 220 PIKOFARADů 16 V . Jeden kondenzátor je na předžhavovábní a druhej na dožhavování. Tím se prodlouží doba před – i dožhavování výrazně.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
No, řeknu vám, teď jak poklesly ty teploty...než se mi filtr pořádně prohřeje teplým volejem a začne propouštět, je to boj. A to ještě nezačlo mrznout. BEz toho čerpadýlka to asi bude v mrazech fakt na prd.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Otazkou je jak se to ponorne palivove cerpadlo "popere" s hustejsi kapalinou.frenky píše:TAk jsem dostal el. čerpadlo z nějaké audiny nebo passata, které se normálně dává do nádrže, tlačilo už asi jen 2,5 atmosféry a to bylo málo, ale mě by to mělo stačit![]()
Kam ho navrhujete umístit?
Do nádrže, nebo udělat menší násdržku někde u motoru nebo ho upravit tak, aby fungovalo jako vnější?
Neco podobneho ma napr. felicie MPI a kdysi jsem taky uvazoval o necem podobnem, u tech plastovych nadrzi VW koncernovych aut se to myslim da vlozit i do nadrze diesloveho auta (ma to podobny tvar).
Bude v tom urcite nejaky hacek na to jak se to zda jednoduche. Kdyby to bylo funkcni tak by se uz nikdo v nemecku nezabyval ruznymi druhy membranovych cerpadel apod..
drzim palce v prestavbe...
E91 N52B30 
No co vim z německejch diskuzí tak ta nádržová čerpadla jak benzinová tak dieselová na provoz rostlináče moc vhodná nejsou. Někomu to sice vydrží dlouho, ale vesměs spolehlivost neni nic moc. jak už tu někdo psal, používá proto v případě přestavby v drtivý většině buď čerpadlo FACET nebo HARDI. Ta druhá je membránová. Oběma nevadí hustý palivo, FACET musí mít navíc bypas, protože nemá rád, když se průtok ( např. volnoběh ) přiškrtí, membránový HARDY dávkuje bez bypasu a přizpůsobuje se spotřebě. I ŠKODA 1203 měla kdysi membránový čerpadlo ( elektrický ), ale co jsem se ptal, tak už se to za těch 1.500,-- nedodává. A nějáký německý jako náhada stojí snad ke 4.000 Kč
. Každopádně před zimou montuju menránový čerpadlo za nádrž, který poběží jen při zapnutym "točícím se" motoru.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Navíc se mi moc nelíbí, že je to na elektriku, páč to je příkon navíc, eště k tomu svícení, elektrický ventily, v zimě furt vofukuješ sklo, delší a náročnější starty - no prostě mam strach, že to bude hůř dobíjet. (Kolik má to německý příkon ?)
Teď otázka do pléna: nemáte představu, kolik takový servo dává tlak a jakej zvládne průtok? Jakou má vlastně konstrukci? (předpokládam že zubový s bypasem, ale mohlo by bejt zřejmě i membránový) NEdává tlak, jen když zatáčim?
Eště mě napadlo, že kdyby mělo dostatečněj průtočnej výkon, že bych použil stávající servo jak pro řízení, tak i pro tlačení friťáku, co si vo tom myslíte, je to dobrej nápad, špatnej nápad, nebo jakej je to nápad ??
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007