Zkrácené řazení

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Obrázek

a tohle zkrátí dráhy řazení, nebo i vzálenosi mezi rychlostma (1,3,5 a 2,4,6) ???
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

Ten origo díl na TT/SB by měl stát do 700Kč a je to jen ten kus kovu bez táhla. To EIP vypadá dobře. Jinak to zkrátí jen řazení, na zkrácení vůle mezi rychlostmi se dělá toto:

http://www.tuningcardesign.cz/zkracene- ... -1847.html
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

asi budu dělat pokusy na těch co mám doma navíc :D
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Rybízek píše:asi budu dělat pokusy na těch co mám doma navíc :D
Taky bych dělal, ale doma mam hoho :( jedině koupit z vrakáče
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od jordi »

ja som robil pokusy na tom jednom co mam a pohoda:D
Ibiza FR 2.0TDI - Bocanegra
ex - Seat Leon TopSport 1,9 TDI 150 PS/320NM - upgradena 181PS/413NM ( chip + Milltek vyfuk )
jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od jordi »

turbo kamna power píše:Obrázek

a tohle zkrátí dráhy řazení, nebo i vzálenosi mezi rychlostma (1,3,5 a 2,4,6) ???
skrati ti to pohyb hore-dole, do bokov musis riesit tu cast co je k tomu pripojena
Ibiza FR 2.0TDI - Bocanegra
ex - Seat Leon TopSport 1,9 TDI 150 PS/320NM - upgradena 181PS/413NM ( chip + Milltek vyfuk )
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Zítra jdu dělat spojku, a když to bude venku, tak to zkusím podle eipu a myslím si, že by stejným způsobem šel i ten "bok" místo tam je na šoupnutí čepu, tak uvidím...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od jordi »

miesta tam je dost, na oboch kusoch.....ale pozor na ten koniec na ktory to vyvazuje, ja som ho musel zbrusit, lebo sa nedala 5 a 6 zaradit
Ibiza FR 2.0TDI - Bocanegra
ex - Seat Leon TopSport 1,9 TDI 150 PS/320NM - upgradena 181PS/413NM ( chip + Milltek vyfuk )
Kajman1
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 dub 2008, 12:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kajman1 »

mám to taky podle toho návodu na ŠkodaHome, díl z Audi TT. Je to hodně poznat (dokonce i žena si toho všimla, a to je, co se týče aut, úplný ignorant).

nicméně původní díl mi zůstal, takže bych zkusil nějaký experiment. Navrhujete navrtat novou díru, a čep použít původní, nějak ho vylisovat?
O2 2.0 TDI Elegance SPORT BMM MR2006 Black Magic Pearl
Kecem
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08 zář 2009, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kecem »

Zbytecne drahe, dyt je to uplne jednoduche, vrtni diru, do ni zavit a toho sulinka se zavitem na druhe strane ti udela kazdy soustruznik. Jen odmerit kde bude ta dira idealni, at uz to nemas moc kratke...

A ani nemusis resit typ a takove veci. A kdyz se ti to nepovede, das to zase na ten originalni kolik...a mas to
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

xx

Příspěvek od Kulisek »

tak kolik se osvědčilo posunutí těch kolíků?
Kecem
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08 zář 2009, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kecem »

idealni by asi bylo udelat misto jedne diry drazku, aby byly cepy posuvne a muzes ladit, jak budes chtit ;-) samozrejme v takovem pripade nezapomet udelat i osazeni na tom koliku, aby nedelal bordel, neposunoval a nepovoloval se....
Jinak co jsem se dival existujou i ´´tunerske´´ kity, je to to same, akorad, ze je to strikle barvou a stoji to nekrestanske prachy. Kdyz budes hledat, tak urcite najdes, a z tama muzes i okopirovat vzdalenosti, bude to smerem ke stredu toho bazmeku co je na prevodovce, da se to i odhadnout...

Jezis, a ted sem si vsiml, nahore jsou primo odkazy, tak se staci mrknout tam a muj komentar je zbytecky :-D
Audi A6 Avant (C5-4B), 2,5TDI quattro, AKE-132kW,tiptronic, 2002, full
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

a jak to je teda u ty octavie ASZ 96KW da se neco pouzit a jaka je cena diky moc za pomoc.A nevite i katalogove cislo
Naposledy upravil(a) Bulda dne 07 úno 2010, 16:36, celkem upraveno 1 x.
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

xx

Příspěvek od Kulisek »

Ahoj tak já mám hotovo (rofl) mám to na 5q Ibiza a posunul jsem to jen co to šlo aby fungovalo řazení mám jiný to táhlo než je na fotkách co řadíte dopředu a dozadu ten hliníkový odlitek tak jsem to posunul tak aby navadil ten kloubek a pusunul jsem to na osovou vzdálenost 10mm a projevilo se to pěkně nic extrémního to není,ale je to znát když to přeženete tak potom jde hůř řadit.No a u táhla pro ovládání do boku to jde posunout více,ale nechal jsem to taky na těch 10mm osovou vzdálenost.Projeto a je to citlivější,ale je nutné potom doladit i ty nastavováky,ale není problém jinak já ty čepy ze zadu odbrousil navrtal závit M5 do toho čepu vylisoval vrtnul dírku do táhel o těch 10mm v osách a nalisoval zalepil lepidlem Loctite a pojistil šroubkem M5 a přelakoval a uvidíme časem. :-) .Práce maximálně na 2hoďky i s vyndáním airboxu a odpojením váhy vzduchu k vůli přístupu. :) Ahoj

p.s.pokud to bude OK půjdu ještě do dalšího posunutí :D
Kecem
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08 zář 2009, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Re: xx

Příspěvek od Kecem »

Kulisek píše:Ahoj tak já mám hotovo (rofl) mám to na 5q Ibiza a posunul jsem to jen co to šlo aby fungovalo řazení mám jiný to táhlo než je na fotkách co řadíte dopředu a dozadu ten hliníkový odlitek tak jsem to posunul tak aby navadil ten kloubek a pusunul jsem to na osovou vzdálenost 10mm a projevilo se to pěkně nic extrémního to není,ale je to znát když to přeženete tak potom jde hůř řadit.No a u táhla pro ovládání do boku to jde posunout více,ale nechal jsem to taky na těch 10mm osovou vzdálenost.Projeto a je to citlivější,ale je nutné potom doladit i ty nastavováky,ale není problém jinak já ty čepy ze zadu odbrousil navrtal závit M5 do toho čepu vylisoval vrtnul dírku do táhel o těch 10mm v osách a nalisoval zalepil lepidlem Loctite a pojistil šroubkem M5 a přelakoval a uvidíme časem. :-) .Práce maximálně na 2hoďky i s vyndáním airboxu a odpojením váhy vzduchu k vůli přístupu. :) Ahoj

p.s.pokud to bude OK půjdu ještě do dalšího posunutí :D
:punk: konecne nekdo normalni z vesnice :) vysrat se na origo patenty za tisice, staci jen kapek sikovnosti
Audi A6 Avant (C5-4B), 2,5TDI quattro, AKE-132kW,tiptronic, 2002, full
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“