rozsah otáček nula? benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke píše:rozsah otáček nula? benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak
tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jaykay píše:
tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko
Chápu, Mondeo TDCi to není
Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá.
jaykay píše:
tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko
Chápu, Mondeo TDCi to není
Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá.
a urcite neda ten "splasenej tarktor pumpe duse sound" he he
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
uz z principu je na sportovni jezdeni lepsi benzin
nic mene silnou naftu si predstavuji napr u BMW 3l common rail, super motor.
Verim ze fabia RS jede super, ale tocit naftu ve vysokych otackach, to by me trhalo srdce, benzin je na otacky stavenej
pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?
dekuji
P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?
dekuji
P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.
Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil
SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.
Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil
tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil