mTDI ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 19 srp 2009, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sails »

kluci potrebuju poradit protoze to auto jednou jede a jednou ne tedka tlacim 1.5B, cerpadlo mam na bohatosti na doraz, presadil jsem tahlo ale auto nejede od spoda plnej tlak to ma az ve 3tis :? uz mi z toho jebe z ty regulace, neresil ste nekdo takovej problem? mam tam race520 vnt17ku myslim ze VA no proste z 96kw KKK, dekuju vsem za rady Venca
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

a kdyz odpojis plechovku? dal jsi do ni druhou pruzinu?
Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 19 srp 2009, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sails »

AlesShi píše:a kdyz odpojis plechovku? dal jsi do ni druhou pruzinu?
jj dal jsem vsechno zpet, problem bude ve ventilu vcera jsem se s tim sral, kdyz tlacim 1.5b tak tu packu na turbu co v ni je zavitnice z regulace mam asi tak v pulce jeji drahy, kdyz ji dam dolu tak mi to tlaci uplne nesmysl prez 2b a jede to jako krava a hned :?
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

Sails píše:
AlesShi píše:a kdyz odpojis plechovku? dal jsi do ni druhou pruzinu?
jj dal jsem vsechno zpet, problem bude ve ventilu vcera jsem se s tim sral, kdyz tlacim 1.5b tak tu packu na turbu co v ni je zavitnice z regulace mam asi tak v pulce jeji drahy, kdyz ji dam dolu tak mi to tlaci uplne nesmysl prez 2b a jede to jako krava a hned :?
ahoj ta pačka musí byt na tom dorazu lechce položena a do te banky musíš dat pak měkčí pružinu a hrat si stim :)
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spíš tvrdší ne? aby to pozdějc omezovalo, když to ovládáš přetlakem nebo tam vložit totohttp://www.sportovniautodoplnky.cz/manu ... bc-silver/
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

no když chce aby mu to tlačilo jen 1.5
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

se sériovou pružinou to tlačí tak 1,1 baru
Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 19 srp 2009, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sails »

mrti píše:no když chce aby mu to tlačilo jen 1.5
no a kolik mam tlacit se 130kou? ale nechci tlacit kratkodobe a pak mu jednou nalozit a jit koupit novy turbo (LOL)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Víc jak těch 1.5 bych ho nedráždil.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, u mTDI je problém, že nesnížíš tlak ve vysokých otáčkách
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ve vysokejch je těch 1.5 až dost, zkoušel jsem to s budíkem a tlak nastavenej na 1.4 když jsem tomu ve vyžšších šlápnu tak to nebylo scopný udržet a začalo se to přetáčet na 1.6 pak jsem se na to vyprd ale šlo by to dál :(
Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 19 srp 2009, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sails »

tak co myslite kdyz koupim ten regulator ze to bude dobry?
Naposledy upravil(a) Sails dne 15 lis 2009, 10:52, celkem upraveno 1 x.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak mě to i ve vysokych nejde přez nastavenou hodnotu,spíš o něco poklesne max.o 0,1
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

no ja když mě to jezdilo tak sem tlačil 1.8 a ve vysokych to nepřetačelo a turbo bylo VB a taky když sem tu plechovku mněl dřív na 11O turbu tak to taky tlačilo jen 1.1 zaleží jak je ta plechovka udělaná 8)
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 19 srp 2009, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sails »

tak jsem tady zase s jednou otazkou muzu mit hybrida toho 220 konovyho za slusny prachy ale otazka je snese to ten motor pri tak trosku slusnym zachazeni? to auto je jenom takova vikendovka kdy najede vetsinou kolem tech 300km prez tejden stoji v garazi a malo kdy s nim vyjedu na to mam delnika ale spis me zajima jak to bude fungovat na race 520, 12mm hlavou, FMIC, spojka z veruny s novym pritlacakem a lamelou oblozenou organikou, ta spojka asi bude klouzat co? (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“