Stránka 2 z 3

Napsal: 12 lis 2009, 21:08
od Sails
kluci potrebuju poradit protoze to auto jednou jede a jednou ne tedka tlacim 1.5B, cerpadlo mam na bohatosti na doraz, presadil jsem tahlo ale auto nejede od spoda plnej tlak to ma az ve 3tis :? uz mi z toho jebe z ty regulace, neresil ste nekdo takovej problem? mam tam race520 vnt17ku myslim ze VA no proste z 96kw KKK, dekuju vsem za rady Venca

Napsal: 13 lis 2009, 09:39
od AlesShi
a kdyz odpojis plechovku? dal jsi do ni druhou pruzinu?

Napsal: 14 lis 2009, 09:27
od Sails
AlesShi píše:a kdyz odpojis plechovku? dal jsi do ni druhou pruzinu?
jj dal jsem vsechno zpet, problem bude ve ventilu vcera jsem se s tim sral, kdyz tlacim 1.5b tak tu packu na turbu co v ni je zavitnice z regulace mam asi tak v pulce jeji drahy, kdyz ji dam dolu tak mi to tlaci uplne nesmysl prez 2b a jede to jako krava a hned :?

Napsal: 14 lis 2009, 16:59
od Baťa1
Sails píše:
AlesShi píše:a kdyz odpojis plechovku? dal jsi do ni druhou pruzinu?
jj dal jsem vsechno zpet, problem bude ve ventilu vcera jsem se s tim sral, kdyz tlacim 1.5b tak tu packu na turbu co v ni je zavitnice z regulace mam asi tak v pulce jeji drahy, kdyz ji dam dolu tak mi to tlaci uplne nesmysl prez 2b a jede to jako krava a hned :?
ahoj ta pačka musí byt na tom dorazu lechce položena a do te banky musíš dat pak měkčí pružinu a hrat si stim :)

Napsal: 14 lis 2009, 17:23
od Huml
spíš tvrdší ne? aby to pozdějc omezovalo, když to ovládáš přetlakem nebo tam vložit totohttp://www.sportovniautodoplnky.cz/manu ... bc-silver/

Napsal: 14 lis 2009, 18:36
od Baťa1
no když chce aby mu to tlačilo jen 1.5

Napsal: 14 lis 2009, 19:17
od Huml
se sériovou pružinou to tlačí tak 1,1 baru

Napsal: 14 lis 2009, 20:00
od Sails
mrti píše:no když chce aby mu to tlačilo jen 1.5
no a kolik mam tlacit se 130kou? ale nechci tlacit kratkodobe a pak mu jednou nalozit a jit koupit novy turbo (LOL)

Napsal: 14 lis 2009, 20:03
od Fantik
Víc jak těch 1.5 bych ho nedráždil.

Napsal: 14 lis 2009, 20:07
od Huml
přesně tak, u mTDI je problém, že nesnížíš tlak ve vysokých otáčkách

Napsal: 14 lis 2009, 20:18
od Fantik
Ve vysokejch je těch 1.5 až dost, zkoušel jsem to s budíkem a tlak nastavenej na 1.4 když jsem tomu ve vyžšších šlápnu tak to nebylo scopný udržet a začalo se to přetáčet na 1.6 pak jsem se na to vyprd ale šlo by to dál :(

Napsal: 14 lis 2009, 22:16
od Sails
tak co myslite kdyz koupim ten regulator ze to bude dobry?

Napsal: 14 lis 2009, 22:54
od tuner
Tak mě to i ve vysokych nejde přez nastavenou hodnotu,spíš o něco poklesne max.o 0,1

Napsal: 15 lis 2009, 11:45
od Baťa1
no ja když mě to jezdilo tak sem tlačil 1.8 a ve vysokych to nepřetačelo a turbo bylo VB a taky když sem tu plechovku mněl dřív na 11O turbu tak to taky tlačilo jen 1.1 zaleží jak je ta plechovka udělaná 8)

Napsal: 15 bře 2010, 22:36
od Sails
tak jsem tady zase s jednou otazkou muzu mit hybrida toho 220 konovyho za slusny prachy ale otazka je snese to ten motor pri tak trosku slusnym zachazeni? to auto je jenom takova vikendovka kdy najede vetsinou kolem tech 300km prez tejden stoji v garazi a malo kdy s nim vyjedu na to mam delnika ale spis me zajima jak to bude fungovat na race 520, 12mm hlavou, FMIC, spojka z veruny s novym pritlacakem a lamelou oblozenou organikou, ta spojka asi bude klouzat co? (noteeth)