PD alebo CR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Huml píše:známej má na 2,8JTD 750000km a opravdu jediný co jsme měnili byl ten regulátor tlaku, teď to nějak začlo blbnout a zjistil jsem, že mu v nádrži plave něakej sliz, za 100km to bylo schopný totálně ucpat palivovej filtr, ale jinak to pořád jede ;)
Netankuje naftu z plastových kanystů?
Už jsem se setkal u OII že tam maník lil vyšetřenou nafty z kanystrů dlouhodbě a nějak se z toho vyloučil takovej sliz a ucpávalo se to.
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Když bych šel do novýho, tak bych asi prubnul to CRdéčko, už jsem motory s railama viděl taky s dosti kilákama bejt v cajku, navíc koncernový naftový motory mám rád. Ale vzhledem k tomu, že si nekupuju nový auta, ale vždycky si pořídim nějaký s.... a pak to dávám dohromaty. Tak jsem šel do klasiky TDi 81 KW. Je to kompromis mezi mechanikou a elektrikou. Moc elektriky už pak neni dobře. Navíc to neni tak náchylný na čistotu nafty jako PDčko nebo CRdéčko........ Rotačka forever :P
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tomas.cz píše:
Huml píše:známej má na 2,8JTD 750000km a opravdu jediný co jsme měnili byl ten regulátor tlaku, teď to nějak začlo blbnout a zjistil jsem, že mu v nádrži plave něakej sliz, za 100km to bylo schopný totálně ucpat palivovej filtr, ale jinak to pořád jede ;)
Netankuje naftu z plastových kanystů?
Už jsem se setkal u OII že tam maník lil vyšetřenou nafty z kanystrů dlouhodbě a nějak se z toho vyloučil takovej sliz a ucpávalo se to.
nevím, říkal, že z benzinek
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Tomas.cz píše:
Huml píše:známej má na 2,8JTD 750000km a opravdu jediný co jsme měnili byl ten regulátor tlaku, teď to nějak začlo blbnout a zjistil jsem, že mu v nádrži plave něakej sliz, za 100km to bylo schopný totálně ucpat palivovej filtr, ale jinak to pořád jede ;)
Netankuje naftu z plastových kanystů?
Už jsem se setkal u OII že tam maník lil vyšetřenou nafty z kanystrů dlouhodbě a nějak se z toho vyloučil takovej sliz a ucpávalo se to.
Ahoj, to vadi ze je nafta uskladnená v plastových nadobach ?... ja tiež ak kúpim lacnejšiu tak ju mam v plastových bandaskach??... mozete mi to vysvetliť aby som tym neznehodnotil tu naftu... ?
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

maros261177 píše:
Tomas.cz píše:
Huml píše:známej má na 2,8JTD 750000km a opravdu jediný co jsme měnili byl ten regulátor tlaku, teď to nějak začlo blbnout a zjistil jsem, že mu v nádrži plave něakej sliz, za 100km to bylo schopný totálně ucpat palivovej filtr, ale jinak to pořád jede ;)
Netankuje naftu z plastových kanystů?
Už jsem se setkal u OII že tam maník lil vyšetřenou nafty z kanystrů dlouhodbě a nějak se z toho vyloučil takovej sliz a ucpávalo se to.
Ahoj, to vadi ze je nafta uskladnená v plastových nadobach ?... ja tiež ak kúpim lacnejšiu tak ju mam v plastových bandaskach??... mozete mi to vysvetliť aby som tym neznehodnotil tu naftu... ?
treba liat cez pancuchu a premiesat pred naliatim pripadne.
GIV var asz 4mot upraveny
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Huml píše:známej má na 2,8JTD 750000km a opravdu jediný co jsme měnili byl ten regulátor tlaku, teď to nějak začlo blbnout a zjistil jsem, že mu v nádrži plave něakej sliz, za 100km to bylo schopný totálně ucpat palivovej filtr, ale jinak to pořád jede ;)
Aj ja som mal v robote ten motor a nezmar behal ako blázon tiež na to nemôžem nadávať
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

jtd od fiatu se sere méně než slavné hdi -psa-citr -pežot!!!!!!!! shodou okolností mám zkušenost s hdi a můžu všem doporučit NEBRAT!!!!!!!!!!!!!pokud to jede tak je vše ok lepší zvuk plynulý zátah super spotřeba .celkově se to podobá benzináku jede velmi plynule-jenomže palivové čerpadlo, čidlo reg.tlaku pak čidlo na liště,dále samotné čerpadlo po 240tisících a vstřikovače byly naštěstí ok,auto šlo i s fakturou a zárukou z bosche pryč!!!!! seru už do smrti na common rail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!at je od kohokoliv!pokud máte CR v pežotu od simense tak to rovnou zapalte nebot tohle nikdo nespravuje!!navíc to byl CR bosch první generace -to co se ted prodává pracuje s vyššími tlaky tak půjde do kopru dříve.Momentálně mam pd to je ještě celkem jednoduché a zatím ověřené,kdyby přeci jen mám ještě motor v záloze 42tis.km a jak dojde i ten tak jdu přátelé do benzínu!!!!ráno si pěkně potichoučku nastartuji v klidném tichém prostředí si okamžitě zatopím ofouknu zamrzlé okno a vyrazím,spotřeba mě srát nebude ,protože co nevrazím do oprav dám do benzínu -nebudu smrdět jako traktorista a svíčky vyměním cobydup tot bude má jediná údržba -ještě co 2 roky zadní díl výfuku :-D jo panečku fiat to je kára brava od 1999 -jezdí furt jedině váha a jeden vstřik z 5aut a jezdí denně!!většina už má kolem 300tis.
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Registrován: 09 bře 2008, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od lenka »

smitko píše:jtd od fiatu se sere méně než slavné hdi -psa-citr -pežot!!!!!!!! shodou okolností mám zkušenost s hdi a můžu všem doporučit NEBRAT!!!!!!!!!!!!!pokud to jede tak je vše ok lepší zvuk plynulý zátah super spotřeba .celkově se to podobá benzináku jede velmi plynule-jenomže palivové čerpadlo, čidlo reg.tlaku pak čidlo na liště,dále samotné čerpadlo po 240tisících a vstřikovače byly naštěstí ok,auto šlo i s fakturou a zárukou z bosche pryč!!!!! seru už do smrti na common rail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!at je od kohokoliv!pokud máte CR v pežotu od simense tak to rovnou zapalte nebot tohle nikdo nespravuje!!navíc to byl CR bosch první generace -to co se ted prodává pracuje s vyššími tlaky tak půjde do kopru dříve.Momentálně mam pd to je ještě celkem jednoduché a zatím ověřené,kdyby přeci jen mám ještě motor v záloze 42tis.km a jak dojde i ten tak jdu přátelé do benzínu!!!!ráno si pěkně potichoučku nastartuji v klidném tichém prostředí si okamžitě zatopím ofouknu zamrzlé okno a vyrazím,spotřeba mě srát nebude ,protože co nevrazím do oprav dám do benzínu -nebudu smrdět jako traktorista a svíčky vyměním cobydup tot bude má jediná údržba -ještě co 2 roky zadní díl výfuku :-D jo panečku fiat to je kára brava od 1999 -jezdí furt jedině váha a jeden vstřik z 5aut a jezdí denně!!většina už má kolem 300tis.
Taky asi už naftu nechci , zdá se mi že po honbě za výkonem už je to špatný .
VW Gruppe or DIE !!!
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

lenka: vyšší výkony v tom ani tak nebudou (to by VW nabízel PD doteď), to spíš honba za lepšími emisemi...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Ty si myslíš že ten benzín ti vydrží 240 tis aby si nedal do neho ani korunu tomu by som moc neveril najlepšie staré TDI malá spotreba a chodí to furt ked už človek začne do toho rípať nejakými úpravami tak sa to začne srať a ten fiat švagor mal zase to BRAVO ale benzín a koniec viacej stálo ako behaolo 9 mesaicov ho mal v servise a len čo ho doviezol domov tak na druhý nemohol naštartovať stále sa to sralo tak ho dal do šrotu. Záleží ako sa auto vydarí a je rozdiel ked beháš ročne 10 tis a 100 tis a spotrtreba na benzíne min o 2L viac
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

smitko píše:jtd od fiatu se sere méně než slavné hdi -psa-citr -pežot!!!!!!!! shodou okolností mám zkušenost s hdi a můžu všem doporučit NEBRAT!!!!!!!!!!!!!pokud to jede tak je vše ok lepší zvuk plynulý zátah super spotřeba .celkově se to podobá benzináku jede velmi plynule-jenomže palivové čerpadlo, čidlo reg.tlaku pak čidlo na liště,dále samotné čerpadlo po 240tisících a vstřikovače byly naštěstí ok,auto šlo i s fakturou a zárukou z bosche pryč!!!!! seru už do smrti na common rail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!at je od kohokoliv!pokud máte CR v pežotu od simense tak to rovnou zapalte nebot tohle nikdo nespravuje!!navíc to byl CR bosch první generace -to co se ted prodává pracuje s vyššími tlaky tak půjde do kopru dříve.Momentálně mam pd to je ještě celkem jednoduché a zatím ověřené,kdyby přeci jen mám ještě motor v záloze 42tis.km a jak dojde i ten tak jdu přátelé do benzínu!!!!ráno si pěkně potichoučku nastartuji v klidném tichém prostředí si okamžitě zatopím ofouknu zamrzlé okno a vyrazím,spotřeba mě srát nebude ,protože co nevrazím do oprav dám do benzínu -nebudu smrdět jako traktorista a svíčky vyměním cobydup tot bude má jediná údržba -ještě co 2 roky zadní díl výfuku :-D jo panečku fiat to je kára brava od 1999 -jezdí furt jedině váha a jeden vstřik z 5aut a jezdí denně!!většina už má kolem 300tis.
sorry, ale seš moc vyhrocenej, mám doma Berlingo 2.0HDi, už se to vysralo, byli sme nasraný všichni, ale musíš vědět jak na to a hlavně všechno to vysrání je špatnou udržbou, tady jak píšeš, že se jen vyměněj svíčky a 200tis se na auto nešáhne. Jsou to spolehlivý motory, akorát chtěj svoje, a důvody proč se to začlo srát motory HDi? A CR? Podíl bianafty v naftě, toť vše.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

hdi

Příspěvek od smitko »

jaká údržba ?doprdele auto není děcko!!!naleju olej vyměním filtry a mezi tím jen leju naftu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!potom brzdy a veškerý spotřební materiál vyměním olej a zas tam leju naftu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!nechci ležet pod autem a neustále něco léčit!!!!já od auta očekávám sluhu a ne domácího miláčka jak lidé s oblibou dělají-mají to zakořeněné z dob minulých!!!seru na auto ani ho nemyju protože občas zaprší Já chci jezdit-pokud tomu dám co je předepsáno tak to musí sloužit!!!pokud jde o hdi tak se těš na další vydup,čerpadlo v nádrži každých 100tis-nevymlouvej se na nafu-vw čerpadla sajou stejnou a neserou se....pak občas zkolabuje jednotka sagem atd!!hovno to topí. a tak dále-ale jinak berlingo super auto byl jsem spokojený než se mi zesralo 240tis bez velkých zásahů.a v boši mi povídá -pane budte rád že to najelo tolik!!!!seru na commn rail! i ty od vw se serou a co až to bude jezdit masově! nejlepší motor rotačka nafta nebo benzin-honda accord 313 tis vše původní(mimo spotřebky)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

žiješ v představách, za který tě musí každej jen vysmát, jsi právě jeden z těch který tím svým neservisem auta ničej:-) auto je spotřební materiál. A bouhžel to s tou naftou není výmluva:-) v bionaftě jsou samozdřejmě bioorganismy, který prostě začnou v naftě růst a to se nelíbí vstřikům atd atd. Proto se do naší super suché nafty dávají aditiva. Neberu ti tvůj názor, čerpadlo v nádrži jsem dělal při 150tis, jako každej, prostě to má svoji životnost, jako každá jiná věc, tak se to prostě musí brát. Jinak auta jsou konstruovány na životnost cca 200tis. za jak dlouho a jak to najedeš je každýmu jedno:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

seru na auto nemyju ho leju phm jezdim .auto je na ježdění ne na opečovávaní uvědom te si to konečně.je to jen sluha a masmédia tě ženou k tomu aby sis kupoval furt lepší a lepší aby byl globální kšeft jenže ve finále ti slušné průměrné auto z let 90 a výše udělá stejnou službu jako nová ochcáfka za 500 budeš se starším o hodinu později ale výsledek je stejný -prdel ti to odveze.ospravedlnění že řepka to vše jebe neberu!staré motory jsou nesmrtelné můžeš jezdit na roztopené sádlo nebo filtrovaný olej z fritáku přes plinku a pojede.nalej si to do berle!jinak berla super jak jsem řekl. taky už jsi měnil regulátor větráku za 4litry? taky jsi dělal zadní nápravu (jehly)?to je údržba?to je zlodějina!abych po 200 dělal go jehel atd...taky ti praskl radiátor topení?všecko se na těch berlach jebe....nej motor je starý 1,9 d a maximálně ten novější s el plynem jinak stojí za hovno.hdi je kultivovaný motorický držák jen ta elektronika pojebaná NIKDY UŽ HDI!!!!!!!!!!!klob nejde koupit zvlášt jen celá poloosa.taky vydup.a bioorganismus v naftě filtrovaný a stlačený na 1850atmosfér ten si panečku užije!!!!!!!!!!!!!! (rofl)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak si kup jízdneku na mhd a nebudeš mít problémy žádný...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“