Zvysovani vykonu JTD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ked uz dam komplet info nikto nic? :( :D
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

a čo ešte chceš vedieť? spojka a zotrvačník ti nebude stíhať. to je všetko. výkon z toho neni problém dostať.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Chcem pocut nejaku alternativu zotrvaku alebo ho zavarit? ako som pisal.Ake vstrekovace s coho?
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

vstrekovace meniť nemusíš. zotrvačník zvyknú na jtd zavariť a vyvážiť. na turbe potrebuješ fúknuť +- 1,3 bar. spojku si daj z alfy 156 jtd, je väčšia. mala by tam pasovať.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je chytré setrvák zavařit a nechat neodpruženou lamelu... :roll:
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

z alfy tam nevlezie jedine s celou prevodovkou je vasia tusim o 5mm, Valeo premium je lepsia ako klasika valeo takze chvilu vydrzi len ten zotrvak
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Tomas.cz píše:To je chytré setrvák zavařit a nechat neodpruženou lamelu... :roll:
je to moznost aj ked nie najlepsia cakam kto sa vyjadri co spravit s tym zotrvakom :)
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Setrvák - Co takhle Bravo/Marea 1,9 TD, myslím že tam je ještě pevná jednohmota. Otázka jestli bude mít snímací body pro čidla, které má JTDčko.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

To by mohla byt tiez jedna z moznosti ale to uz musia povedat skusenejsi :)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Torgan píše:Ked uz dam komplet info nikto nic? :( :D
uz jsi napsal od koho chces auto upravit /sice si to uz smazal / tak se domlouvej rovnou s nima , at vyberes jednoho nebo druheho oba jsou velmi kompetentni at brano nebo ivan ;)
Drag Power
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

chiptuning píše:
Torgan píše:Ked uz dam komplet info nikto nic? :( :D
uz jsi napsal od koho chces auto upravit /sice si to uz smazal / tak se domlouvej rovnou s nima , at vyberes jednoho nebo druheho oba jsou velmi kompetentni at brano nebo ivan ;)
Cakam az sa niekto znaly vyjadri ty si sa nevyjadril ani k tomu pivku :D
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no tak toto zaujima aj mna,aké iné turbo by sa dalo použiť bez nejakych väčších uprav okrem toho čo napisal Torgan,mam A146 1.9 JTD po čipe (na brzdu sa chystam) ale stale tomu niečo chyba a hlavne kam umiestniť IC lebo ten seriovy je uplne zakrytí a ma dosť malu učinosť

PS: aky je rozdiel v motoroch Bravo JTD 200 nm a Alfa JTD 255 nm ??Je rozdiel len v softe ale su rozdielne turba,atd. ???
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

mas urcite ine turbo vacsie lebo sa ti aj neskor roztaca
A Vacsi IC co som pisal budem umiestnovat pred chladic vody kde bude mat maximalnu ucinost viem ako to vyzera v A156 takze u teba je to asi podobne ako je aj u mna
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

Torgan píše:ja by som chcel z mojho 105 dostat aspon 150 lepsie povedane stabilnych 150
Fiaty mám rád ale do starého bloku bych v žádném případě nestrkal takový výkon,rozeber si motor po 250tis,a zjistíš že ti chybí horní výstelka na šálcích ,tento motor se dá udržet při životě pouze včasnou výměnou ojničních ložisek jinak ti 500 nenajede.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Mne by mal do mojho narazniku vliezt len tak tak do seriovky by som ho asi nenatlacil (LOL) Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“