Stránka 2 z 5
Napsal: 07 zář 2009, 23:02
od Torgan
Ked uz dam komplet info nikto nic?

Napsal: 08 zář 2009, 09:29
od alpiners2
a čo ešte chceš vedieť? spojka a zotrvačník ti nebude stíhať. to je všetko. výkon z toho neni problém dostať.
Napsal: 08 zář 2009, 09:47
od Torgan
Chcem pocut nejaku alternativu zotrvaku alebo ho zavarit? ako som pisal.Ake vstrekovace s coho?
Napsal: 08 zář 2009, 09:56
od alpiners2
vstrekovace meniť nemusíš. zotrvačník zvyknú na jtd zavariť a vyvážiť. na turbe potrebuješ fúknuť +- 1,3 bar. spojku si daj z alfy 156 jtd, je väčšia. mala by tam pasovať.
Napsal: 08 zář 2009, 10:02
od Tomas.cz
To je chytré setrvák zavařit a nechat neodpruženou lamelu...

Napsal: 08 zář 2009, 10:06
od Torgan
z alfy tam nevlezie jedine s celou prevodovkou je vasia tusim o 5mm, Valeo premium je lepsia ako klasika valeo takze chvilu vydrzi len ten zotrvak
Napsal: 08 zář 2009, 10:25
od Torgan
Tomas.cz píše:To je chytré setrvák zavařit a nechat neodpruženou lamelu...

je to moznost aj ked nie najlepsia cakam kto sa vyjadri co spravit s tym zotrvakom

Napsal: 08 zář 2009, 10:51
od Majkl.fiat
Setrvák - Co takhle Bravo/Marea 1,9 TD, myslím že tam je ještě pevná jednohmota. Otázka jestli bude mít snímací body pro čidla, které má JTDčko.
Napsal: 08 zář 2009, 10:55
od Torgan
To by mohla byt tiez jedna z moznosti ale to uz musia povedat skusenejsi

Napsal: 08 zář 2009, 22:08
od chiptuning
Torgan píše:Ked uz dam komplet info nikto nic?

uz jsi napsal od koho chces auto upravit /sice si to uz smazal / tak se domlouvej rovnou s nima , at vyberes jednoho nebo druheho oba jsou velmi kompetentni at brano nebo ivan

Napsal: 08 zář 2009, 22:58
od Torgan
chiptuning píše:Torgan píše:Ked uz dam komplet info nikto nic?

uz jsi napsal od koho chces auto upravit /sice si to uz smazal / tak se domlouvej rovnou s nima , at vyberes jednoho nebo druheho oba jsou velmi kompetentni at brano nebo ivan

Cakam az sa niekto znaly vyjadri ty si sa nevyjadril ani k tomu pivku

Napsal: 09 zář 2009, 09:28
od bjukemen
...no tak toto zaujima aj mna,aké iné turbo by sa dalo použiť bez nejakych väčších uprav okrem toho čo napisal Torgan,mam A146 1.9 JTD po čipe (na brzdu sa chystam) ale stale tomu niečo chyba a hlavne kam umiestniť IC lebo ten seriovy je uplne zakrytí a ma dosť malu učinosť
PS: aky je rozdiel v motoroch Bravo JTD 200 nm a Alfa JTD 255 nm ??Je rozdiel len v softe ale su rozdielne turba,atd. ???
Napsal: 09 zář 2009, 09:51
od Torgan
mas urcite ine turbo vacsie lebo sa ti aj neskor roztaca
A Vacsi IC co som pisal budem umiestnovat pred chladic vody kde bude mat maximalnu ucinost viem ako to vyzera v A156 takze u teba je to asi podobne ako je aj u mna
Napsal: 09 zář 2009, 10:08
od smitko
Torgan píše:ja by som chcel z mojho 105 dostat aspon 150 lepsie povedane stabilnych 150
Fiaty mám rád ale do starého bloku bych v žádném případě nestrkal takový výkon,rozeber si motor po 250tis,a zjistíš že ti chybí horní výstelka na šálcích ,tento motor se dá udržet při životě pouze včasnou výměnou ojničních ložisek jinak ti 500 nenajede.
Napsal: 09 zář 2009, 10:08
od Torgan
Mne by mal do mojho narazniku vliezt len tak tak do seriovky by som ho asi nenatlacil
