Stránka 2 z 3

Napsal: 15 zář 2009, 21:13
od Jim
úplně jsem přehlídl... :oops: ;)

jinak slušný ceny, to bych o tom dost zauvažoval...

Napsal: 15 zář 2009, 21:59
od luke.bean
to bude pak poházenejch aut ve škarpách s těma TDi newtonama (LOL) :D

Napsal: 15 zář 2009, 22:07
od Torgan
luke.bean píše:to bude pak poházenejch aut ve škarpách s těma TDi newtonama (LOL) :D
asi tak (noteeth)

Napsal: 17 zář 2009, 19:32
od AlesShi
napiste pls zkusenosti, nikdy jsem se samosvorem nejel

Napsal: 17 zář 2009, 19:38
od puci
V tejto Fabke je diferák od Quaifu, skús Jarovi napísať, chodí to super, jazdil s tým slalomi a kopce a boli výsledky, takže myslím že to význam má.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=48538

Napsal: 17 zář 2009, 19:49
od Bóďa
AlesShi píše:napiste pls zkusenosti, nikdy jsem se samosvorem nejel
Není o čem se rozepisovat.
Prostě to místo protáčení vnitřního, nebo odlehčeného kola jede pořád kupředu. :)
Stále lituju, že jsem převodovku se svorným diferákem prodal. :(
Měl jsem jí v Airbusu a v zatáčce jsem šel při prudkém sešlápnutí bokem a hnalo mě to dopředu.
Teď se zoufale protáčí vnitřní kolo a to je tak všechno. :(

Samosvor

Napsal: 18 zář 2009, 06:35
od Dartanion
Pánové mám lamelový samosvor od Sixty a nemůžu si na to stěžovat... Na běžné ježdění to určitě není, to bych koupil ten šnekový Quife, který je na to stavěný a nemá takovou svornost...

Re: Samosvor

Napsal: 18 zář 2009, 22:54
od jirka cordoba GT TDi
Dartanion píše:Pánové mám lamelový samosvor od Sixty a nemůžu si na to stěžovat... Na běžné ježdění to určitě není, to bych koupil ten šnekový Quife, který je na to stavěný a nemá takovou svornost...
Přesně tak , máme špéru v mini coopru s kterým jezdíme volný pohár a nedokážu i představit mít tu skřín v autě na běžný ježdění....ale je to každýho věc .

Napsal: 27 zář 2009, 00:39
od Kulisek
Jo taky se přidám měl jsme závodní Škodu 130LA a samosvor lamelový tovární a ježděno závodně a občas i tréning po cestě a úplně v pohodě když to řidič ví že tam je tak je to paráda samo tehdy to byl pohon na zadní kola a výkon kolem 130PS 1340cm a na slikách 215/50/13 to hrabalo jak v zatáčce obě kola tak i na rovince samo lamelový čím víc tomu naložíš tím větší má svornost,ale svornost není to na 100%,ale nevím co to bude dělat u předokolky,ale dle mně je to jen v řidiči a o zkušenostech.Uvažuji nad tím hodně.Ahoj p.s. mám fotky lamelového diferáku co jsme měl ve škodovce jen je musím naskenovat

Re: samosvor

Napsal: 07 říj 2009, 08:29
od GTI 24V VR6
Ahoj, aku mas prevodovku? O2J, O2O, alebo O2A?
Ponukam Americke Torsen styl, Peloquin diferencialy alebo ak chces tak potom Quaife. Vsetko fungel nove zo zarukou od vyrobcu.
Cena na vsetky hore uvedene typy: 750Euro -Peloquin/Quaife

Obrázek

Napsal: 07 říj 2009, 08:37
od GTI 24V VR6
AlesShi píše:napiste pls zkusenosti, nikdy jsem se samosvorem nejel
Ahoj

Ja jazdim zo somosvornym diff. of firmy Peloquin. Je to Torsen typ diff. 2Way. To znamena ze prenasa silu pri plnom kotly ale aj pri zosliapnuti plynu. Jazdi sa tim super len musis zdrazt volant oboma rukami lebo to ma tendenciu ti vytrhnut volant z ruk. Moja aplikacia je na pretekarske ucely takze asi tak. Na beznu cestnu komunikaciu si mozes objednat 1.5way co je mierna zataz na volant a teba. Viac info ti podam cez e-mail: legionarre@azet.sk

Napsal: 07 říj 2009, 08:44
od GTI 24V VR6
AlesShi píše:jak se chova v zatackach pri nalozeni plnyho?

neulitne predek po tecne?
Nemalo by ti to utiect, ak to samozrejme neprezenies. Vsetko ma svoje hranice a pamataj ze aj vlak sa vykolaji ak ide prilis rychlo:) Samosvor ti prenesie silu do kolesa z najvacsiou trakciou a to ta pekne vytiahne von zo zakruty. Samozrejme musis zvazit ako rychle ides a ci ta podrzia pneu.Obrázek

Napsal: 07 říj 2009, 08:56
od Tunerko
GTI 24V VR6 : mam prevodovku 5q kod DTA myslím že to je podla ETKY o2J
ake varianty by si mi vedel ponuknuť???

Napsal: 07 říj 2009, 09:11
od GTI 24V VR6
Tunerko píše:GTI 24V VR6 : mam prevodovku 5q kod DTA myslím že to je podla ETKY o2J
ake varianty by si mi vedel ponuknu�???
Pocuj dam ti na seba cislo, prezvon ma a ja Ti zavolam a vysvetlim vsetko co chces vediet. Tel: 0918 981 054 Peter

Napsal: 07 říj 2009, 21:28
od le0n
ak mozem tak ti poradim este jednu vec. Co sa tyka samosvoru je to pekna vec len nezabudaj ze ti niekto musi rozobrat prevodovku vlozit tam isty medzikus znova to zlozit
a to tiez nieco stoji cize nerataj len samotnu cenu samosvoru rataj aj pracu, medzikus a nity ktorymi to tam znova prpoja. Dalsia vec je ta ze ked ti samosvor zopne tak samozrejme musis mat aj dobru spojku lebo ju nebudes stihat menit takze jedna vec ma suvis z druhou.
Mam v aute quaife takze viem o com hovorim na bezne jazdenie ani nevies ze ho mas pretoze je snekovy a ked mu zadelis tak hned velmi rychlo si spomenies ze tam je :)
vela stastia pri rozhodovani...