passat 3 c 2.0 pd 103 kw kaput

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

JO JO je to tak , Dvojí voltaž 4.4 v a 7.7 , takže ty 4.4 se vždycky po cca 14 dnech spalili :( ted sem tam prask origo 7.7 a pohoda :) vše ok ;) takže tak
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 22 lis 2009, 14:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od dinko181 »

Žhaviče som menil pred pol rokom na dvakrát, prvý krát som dal 4,4 V ale tie hneď odišli, tak som ich vymenil za origo 7,7 a šľapú dodnes, presne tak isto ako fx99. Mne však auto skapalo a už neštartuje, takže žhaviče by to podľa mňa nemali byť, veď tie pomáhajú len pri štarte, nie? Moja etka neberie VIN, nemôžte mi niekto pozrieť na číslo mojich vstrekovačov? Mám passat 3C, r.v. 2006 2,0l, 88kw VIN:WVWZZZ3CZ6P216642. Ďík
sliva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 13 říj 2008, 20:40
Odpovědi: 0
Bydliště: okr semily

Příspěvek od sliva1 »

taky jsem měl stejný problém na passatu :x zdechlo mi to ve 140 na dalnici (wallbash) byl to taky vstřik...cena ve VW 20000kč včetne prace,byl tam siemens a ten se blbe shaní (wallbash) ani tady na foru,to nikdo sehnat neuměl :? bohužel,ty motory jsou děsny...nikdy nevíš kdy to kde zdechne (hm)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

jj 7V a ...... nic levného :-)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuba »

To je teda katastrofa. Přesně to samý se stalo sousedovi, odešlo mu tandemový čerpadlo a otěr mu zničil všechny 4 vstřikovače. Taky SIEMENS, oprava 75.000,- Kč ! Pak mu odešlo vyhřívání sedačky - jen komplet výměna celý sedačky - jeho typ a odstín: skoro 40.000,- Kč. Máš auto za 700.000,- a nasypeš do toho jen tak přes 100.000,-. Člověk se hezky sveze ale když se něco podělá je to průser. Zlatá MB 124 D ta jezdila a jezdila !
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo Kubo, mnoho lidí na to přišlo, ale ještě víc lidí na to teprve přijde...Jak zvýšit životní úroven ..? Koupit si starší, co nejméně vybavené auto prosté většiny moderních hitů... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

neviem co riesite, zhodit viko hlavy, odpojit vstrek c.2 (na 90% je to on), auto chytne na 3 valce, ak nie skusat dalsie ale v 90% pri prvej zavade je to c.2..potom opisat cislo vstreku, 073x (x je dolezite) a napisat Ladasovi o cenu :) vyriesene :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

:) zdar ,tak ten muj 3c mrdinec BKP de z baraku a sem tomu rad :)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

fx99 píše::) zdar ,tak ten muj 3c mrdinec BKP de z baraku a sem tomu rad :)
nejsi prvni ani posledni ktery to udelal po prvni problemu ze vstrikama a jejich cenou :) a ve mnoha pripadech pote co umre prvni vstrik jdou i dalsi, mneli sme jedno auto kteremu postupne zhebli vsechny 4 behem asi pul roku, ten byl natesenej :) a jinak na tych passatech kapou i podavaci cerpadla, a ta cena je taky zajimava :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

kape tam uplne všechno , na co si vzpomeneš (crazy)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj 3C tam je pořád co dělat (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sliva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 13 říj 2008, 20:40
Odpovědi: 0
Bydliště: okr semily

Příspěvek od sliva1 »

tomiisp píše:neviem co riesite, zhodit viko hlavy, odpojit vstrek c.2 (na 90% je to on), auto chytne na 3 valce, ak nie skusat dalsie ale v 90% pri prvej zavade je to c.2..potom opisat cislo vstreku, 073x (x je dolezite) a napisat Ladasovi o cenu :) vyriesene :)
to jsem tenkrat taky zkousel (hm) ale siemensy nemel (wallbash)
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 22 lis 2009, 14:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od dinko181 »

Takže je to vstrek, druhý zprava. Auto po jeho odpojení chytilo na tri valce. Je to siemens 03G130073D. Kto to môže zohnať za dobrú cenu? A čo je vlastne dobrá cena?
p.strilka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 22 led 2012, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.strilka »

Setkal jste se někdo stím, že by odešly 2 vstřiky? Při odpojování vždy jednoho auto nenastartuje.
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

taky jsem mel tohle auto BKP motor.. chciplo mi to cestou do alp na rozvadove pri 130 (LOL) odtah domu do krkonos 7000kc...pekny zacatek dovoleny (rofl)samozrejme vstrik siemens 19000kc a pasik sel z domu
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“