diagnostika JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ale urcite chipnuta alebo dole kopcem
ti vravim seriove jtd105 v rbrom stave ma 9s
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
chcem videt videjko jak ti to tam lezekecka píše:schvalne zkusim svoje stilo na tu 4ku z 80-120 to jsem zvedavy![]()
![]()
![]()
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
a na 2,4 si na tom ako?alfik píše:Hod to na brzdu,zmeraj vykon a uvidis na com si.
Inak nechcem vas sklamat,ale za 11s z 0-100 som to robil z Xantiou 1.9 TD 68 kw. Zaradene 1,2,3

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
na kolko to mas vobec chipnute?alfik píše:Tu som nemeral,ale snad do 8 to bude. Zo 40-120 to ma zhruba za 8s. Na You Tube mam video. Daj si do vyhladavania Alfikova 2.4 jtd + chip
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
a to ti nevravel na kolko? ako vies ze mas chyteny zotrvak?alfik píše:Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
To ti asi nepovie nikto. Kazde auto je original a ten isty soft ti nemusi v dvoch roznych autach pridat taky isty vykon,Torgan píše:a to ti nevravel na kolko? ako vies ze mas chyteny zotrvak?alfik píše:Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
Zotrvak mi pri 2000 trosku chveje a pri pridani a ubrani trha s autom.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
no lebo sharkan chipuje jak chipujealfik píše:To ti asi nepovie nikto. Kazde auto je original a ten isty soft ti nemusi v dvoch roznych autach pridat taky isty vykon,Torgan píše:a to ti nevravel na kolko? ako vies ze mas chyteny zotrvak?alfik píše:Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
Zotrvak mi pri 2000 trosku chveje a pri pridani a ubrani trha s autom.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Zalezi v akom je ten zotrvak stadiu. Auto je chipnute 2 roky,zotrvak sa zacal prejavovat pred pol rokom velmi vyrazne. A trhal aj pred chipom. V zotrvaku su pruziny v smere otacania. Ked to ma velku volu,tak trhne kym sa dostane do zaberu. Neni to sklbanie,je to jedno kovove trhnutie,ktore je pocutelne aj cez otvorene okno. A ak to neni zotrvak,tak je to pritlacak. Pri tom pridani a ubrani mi aj trha rychl. paka. Pri pridani trhne dozadu,pri ubrani dopredu. Silentbloky na motore aj prevodovke nove,ak by sa toho chcel niekto chytit.bjukemen píše:...pochybujem že auto ti trha koli chytenemu zotrvaku to s tym nič nema,v prvom rade by si ho počul kovovo hrkotať...alebo može byť špatne urobeny chip...mne urobil alpiners chip vyborne žiadne vypadky ani turbo efekt a to sme zatial vo faze ladenia...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
