diagnostika JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

ale urcite chipnuta alebo dole kopcem :D ti vravim seriove jtd105 v rbrom stave ma 9s
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

schvalne zkusim svoje stilo na tu 4ku z 80-120 to jsem zvedavy :D :D :D :D
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

kecka píše:schvalne zkusim svoje stilo na tu 4ku z 80-120 to jsem zvedavy :D :D :D :D
chcem videt videjko jak ti to tam leze (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Hod to na brzdu,zmeraj vykon a uvidis na com si.
Inak nechcem vas sklamat,ale za 11s z 0-100 som to robil z Xantiou 1.9 TD 68 kw. Zaradene 1,2,3
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

alfik píše:Hod to na brzdu,zmeraj vykon a uvidis na com si.
Inak nechcem vas sklamat,ale za 11s z 0-100 som to robil z Xantiou 1.9 TD 68 kw. Zaradene 1,2,3
a na 2,4 si na tom ako? (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no treba si uvedomiť že to čo udava vyrobca nie každy dosiahne aj v skutočnosti a bravo ma real zrychlenie 0-100 do 11s a pružnosť 80-120 okolo 9s na seriu su to vyborne hodnoty...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tiez si myslim.)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tu som nemeral,ale snad do 8 to bude. Zo 40-120 to ma zhruba za 8s. Na You Tube mam video. Daj si do vyhladavania Alfikova 2.4 jtd + chip
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

alfik píše:Tu som nemeral,ale snad do 8 to bude. Zo 40-120 to ma zhruba za 8s. Na You Tube mam video. Daj si do vyhladavania Alfikova 2.4 jtd + chip
na kolko to mas vobec chipnute?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

alfik píše:Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
a to ti nevravel na kolko? ako vies ze mas chyteny zotrvak?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Torgan píše:
alfik píše:Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
a to ti nevravel na kolko? ako vies ze mas chyteny zotrvak?
To ti asi nepovie nikto. Kazde auto je original a ten isty soft ti nemusi v dvoch roznych autach pridat taky isty vykon,
Zotrvak mi pri 2000 trosku chveje a pri pridani a ubrani trha s autom.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

alfik píše:
Torgan píše:
alfik píše:Na brzde som nebol,takze absolutne netusim. Chipovali sme to tak,aby to moc nehulilo a nechvel zotrvak,ktory uz bol nacaty. Akurat davam novu spojku,aj so zotrvakom,takze by sa este mohol trosku viacej prejavit krutak,nakolko stara spojka uz brala dost navrchu.
Optimisticky to tipujem okolo 120 kw,ale je to len tip.
a to ti nevravel na kolko? ako vies ze mas chyteny zotrvak?
To ti asi nepovie nikto. Kazde auto je original a ten isty soft ti nemusi v dvoch roznych autach pridat taky isty vykon,
Zotrvak mi pri 2000 trosku chveje a pri pridani a ubrani trha s autom.
no lebo sharkan chipuje jak chipuje ;) som myslel ze tiez mam v prdeli zotrvak ale chipol to divoko druhy raz mne to 3krat prechipoaval ale teraz to uz chcem dat naladit na brzdu
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...pochybujem že auto ti trha koli chytenemu zotrvaku to s tym nič nema,v prvom rade by si ho počul kovovo hrkotať...alebo može byť špatne urobeny chip...mne urobil alpiners chip vyborne žiadne vypadky ani turbo efekt a to sme zatial vo faze ladenia...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

bjukemen píše:...pochybujem že auto ti trha koli chytenemu zotrvaku to s tym nič nema,v prvom rade by si ho počul kovovo hrkotať...alebo može byť špatne urobeny chip...mne urobil alpiners chip vyborne žiadne vypadky ani turbo efekt a to sme zatial vo faze ladenia...
Zalezi v akom je ten zotrvak stadiu. Auto je chipnute 2 roky,zotrvak sa zacal prejavovat pred pol rokom velmi vyrazne. A trhal aj pred chipom. V zotrvaku su pruziny v smere otacania. Ked to ma velku volu,tak trhne kym sa dostane do zaberu. Neni to sklbanie,je to jedno kovove trhnutie,ktore je pocutelne aj cez otvorene okno. A ak to neni zotrvak,tak je to pritlacak. Pri tom pridani a ubrani mi aj trha rychl. paka. Pri pridani trhne dozadu,pri ubrani dopredu. Silentbloky na motore aj prevodovke nove,ak by sa toho chcel niekto chytit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“