AGR 1.4Bar?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Tak ja těch 2,1 ani netestoval ale kdo z vas věděl v roce 96 že tlak na VAGu je absolutní a taky něco o otačkach turba teplotě vyfuk plynů a podobně.Takže jsem na mTDI chtěl mit stejnej tlak co udaval VAG. Ale zas musim řict že jsem zpětně překvapenej co to turbo vydrželo než kleklo někdy v roce 99-00
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Tak to by mě zajimalo jakej jsem tam mohl mit vykon a nebo na ALH než odešlo turbo uprava jen tlak 1,7 a vstřiky ze 81kw seriova spojka to už ale nezvladala tak jsem musel ubrat naftu a tlak o trošku.KN toho moc nepřida na serii kolem 2PS
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 črc 2009, 08:38
- Bydliště: Kojetice n. Moravě
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 črc 2009, 08:38
- Bydliště: Kojetice n. Moravě