Stránka 2 z 2

Napsal: 21 zář 2009, 11:21
od tuner
Tak ja těch 2,1 ani netestoval ale kdo z vas věděl v roce 96 že tlak na VAGu je absolutní a taky něco o otačkach turba teplotě vyfuk plynů a podobně.Takže jsem na mTDI chtěl mit stejnej tlak co udaval VAG. Ale zas musim řict že jsem zpětně překvapenej co to turbo vydrželo než kleklo někdy v roce 99-00

Napsal: 21 zář 2009, 11:33
od TDIfun
No vidis a ja ted nabrzdil na ARL serii, jen vyfuk a KN 202 koni pri tlaku 1,6 bar a ve vysokyvch 1,5 pak jeste min... vpodstate desetinu oproti origu.. graf je v sekci Grafy :roll:

Napsal: 21 zář 2009, 11:47
od tuner
Tak to by mě zajimalo jakej jsem tam mohl mit vykon a nebo na ALH než odešlo turbo uprava jen tlak 1,7 a vstřiky ze 81kw seriova spojka to už ale nezvladala tak jsem musel ubrat naftu a tlak o trošku.KN toho moc nepřida na serii kolem 2PS

Napsal: 08 říj 2009, 20:11
od šotek
1,2 a zatim 365 000km a dobrý

Napsal: 09 říj 2009, 08:18
od Stiflerman
To ted foukám už taky,a opravdu tam bylo předtím 1,45 :-D

Napsal: 09 říj 2009, 11:46
od turboa3
dej tam variabilní turbo větší a nemusíš se trápit ;)

Napsal: 09 říj 2009, 16:37
od Stiflerman
Netrápím se,ale nejsou háky na takové věci ;-)Domeček něco přeci jen spolknul